Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Miettikää Bojania tapaamassa joulupukkia :D
Mä näen jo ne kaks touhutonttua poukkoilemassa kuin pingispallot pitkin joulupukin pajaa, jos siellä on semmonen 😂
Vierailija kirjoitti:
Bojan istumassa pukin sylissä. Hmmm.
Pukki Kärsy vähän polvella köröttelee.
Täällä hirveä kriisi ja kohta selviää et joku kymmenen eri tyyppiä on kysynyt Sirpalta.
Eikö joku sanonut laittaneensa jo viestiä livestä?
Vierailija kirjoitti:
Miettikää Bojania tapaamassa joulupukkia :D
Toivottavasti joulupukki saa ekstra korvauksen siitä, jos joutuu kohtamaan kaksikon B&K. Tontutkin on ihmeissään.
Vierailija kirjoitti:
Tän täytyy sit olla vasta joulun jälkeen, koska pukkikin kääntyy bojanseksuaaliksi, jättää muorin ja karkaa Sloveniaan ja meillä jää lahjat saamatta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua kysykää joku Sirpalta pitääkö liveä, joku reippaampi?
Jännää, että palstalla menee aina pupu pöksyyn, kun pitäisi hoitaa joku asia ihan oikeasti.
Eikös täältä ole vaikka kuinka moni asia hoitunut kun joku nauta lähtenyt rimpauttelemaan
Vierailija kirjoitti:
Täällä hirveä kriisi ja kohta selviää et joku kymmenen eri tyyppiä on kysynyt Sirpalta.
Selviäähän tuo kysymättäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja Kärtsä tietenkin pukkina. Vihreässä, nahkaisessa tonttulakissa 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raven-fanilla on twitterissä hyvä klippi K ja B "shake that ass baby" Logomosta :D
Täh? En löydä
Pitäis selaamalla löytyä :)
No selasin, enkä löydä. Tobesosun - Raven?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää, että palstalla menee aina pupu pöksyyn, kun pitäisi hoitaa joku asia ihan oikeasti.
Joku kertoi kysyneensä jo, niin ei kovin monta kertaa viitsi pommittaa samasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raven-fanilla on twitterissä hyvä klippi K ja B "shake that ass baby" Logomosta :D
Täh? En löydä
Pitäis selaamalla löytyä :)
11h sitten oli laittanut sen jos siitä on mitään apua.
Aah, jes, tämä auttoi! Olikin kyllä kuuma!
https://x.com/tobesosun/status/1705111700012212437?s=46&t=291i2SgETBGMm…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go Sirpa, olet mahtava!!
Ja mun mielestä meidät pitäis saada kyllä ihan oikea JO + Käärijä (ja ehkä Tommykin) faniristeiöy joku päivä järkättyä, seilaajia kun ollaan!!
Miettikää nyt, laivalla eristyksissä muista: naudat, sonnit, K ja B ja muu JO !! Vähänkö olisi eeppistä!
Ja Häärijä!!!!
Best guy ever.Sit voi tulla myös Hommy. Hommy Hash. Tommyn menneisyyden haamu.
Ou Jes! Todellakin.
Kuolen!!! 🤣🤣🤣🤣 Hommy Hash Listalle!!!! Listagay ei kyllä ikinä tule selviämään tästä tehtävästä
Onko Listagay vielä elossa Tavan (eikö sanonut menevänsä sinne?) keikan jäljiltä? Tarvitaanko uusi listan pitäjä?😂
Oon mä täällä. Tavan keikka oli huippu laittelen siitä joskus rapsaa. Tuli vaan aika huonoja uutisia eilen ja en hirveesti jaksa nyt mitään. Seurailen kyllä ja päivittelen listaa.
T. Lista gay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kertoi kysyneensä jo, niin ei kovin monta kertaa viitsi pommittaa samasta asiasta.
Jep, esitin toiveen. En aio häiritä vaatimalla vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Mä haen seuraavaksi kahdeksi vuodeksi joulupukin paikkaa. Olen 160 cm pitkä siro nainen, mutta haittaako se?
Huh, Kärtsyn käsi kohteessa, sekä muita kuumia hetkiä 🥵👀🔥
Vierailija kirjoitti:
Sirpa yrittää rauhassa sauhutella ja täällä epätoivoiset huutelee.
Mietin onko tunkeilevaa kysyä livestä.