Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette tekään seuraisi mitään Kääriää enää ilman näitä slaavipoikia ja muita oheistuotteita.
😂😂 Juuri laskin, että oon käyttänyt lähemmäs tonnin tänä vuonna sen keikoilla kiertelyyn lippuineen ja matkoineen.
Käärijä kiittää kannatuksesta!! Noin se pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette tekään seuraisi mitään Kääriää enää ilman näitä slaavipoikia ja muita oheistuotteita.
😂😂 Juuri laskin, että oon käyttänyt lähemmäs tonnin tänä vuonna sen keikoilla kiertelyyn lippuineen ja matkoineen.
Käärijä kiittää kannatuksesta!! Noin se pitää tehdä.
Kiitoksia, vaikka itse oon sitä mieltä, että kukin tekee niin paljon ja vähän kun nyt oma tilanne sallii.
-sama
En tiedä kannattaako tätä seuraavaa kirjoittaa tänne, mutta kirjoitan silti. Olen tässä alkuillan aikana katsonut Kärtsän ja Jokereiden yhteisiä storyja jne. Jos joku katselisi minua samalla tavalla kuin miten Bojan katselee Kärtsää, niin ajattelisin, että tänä yönä sonnit mylvii ja ei tule pakkeja. Kärtsä ei ehkä vaan edes tajua asiaa. Ettei tästä synny mayhemia, niin tämä oli vain minun mielipide.
Tätäkö joku vielä kaipasi? Ansaitsee kyllä jonkun palkinnon tämä live, on niiiiiiiiin ihana!
Oikea syy Hojan hahmolle selvisi.
https://twitter.com/povejmiKITrina/status/1705229532477743358?t=VA5ez3E…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hesus että B:llä on ollut ihanat vaatteet Suomen keikoilla. Muillakin pojilla. En tykännyt Tukholman vaatteista enkä edes muista mitä B:llä oli Oslossa.
Muuhun en ota kantaa, mutta se hetki kun Tavan k18 liven alkaessa tajuat, että sillä on kostopitsi. Olisinpa saanut ilmeestäni kuvan.
Kyllä! Kostopitsistä räjähti tajunta, ja kun olin just saanut sen rippeet kerättyä kasaan, Jan tuli Logomoon paidassa joka paljasti olkapään. En oo ikinä änähnyt niin seksikästä olkapäätä!
Lakatkaa nyt jo. Ei se nyt niin ihmeellinen paita ollut.
En kyllä ikinä lopeta!
Paita sinänsä ei olekaan ihmeellinen, mutta se miten se paljastaa Bojanin vatsan ja nännit ja käsivarret ja selän ja navan! Se yksinkertaisesti tarjoaa enemmän kuin että B olisi kokonaan ilman paitaa.Paitafetissi? Suurennuslasin kanssako tuijotat Bojanin paitaa ja kroppaa? Mä en huomannut kuin pitkähihaisen t-paidan, jossa oli joitain reikäkuvioita.
Haha, lasit sitten nenälle ja katso uudestaan 😂
Ei jätä kyllä mitään arvailujen varaan, tuo paita 😉
-eri
Ehkä K ja B ovat olleet entisessä elämässä rakastavaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on saanut paljon huomiota tourilla. Jokereiden uusin postauskin pelkkää K:ta väreistä lähtien.
Siis varastanut koko shown.
Käärijä dissaaja vauhdissaan väärentelemässä totuutta. Miksi? Mitä sinä trolli siitä saat? Päivälääkkeet jääneet ottamatta? Tänään et sitten mitään liveä tuijota. Ethän siitä mitään edes ymmärrä. Ajoissa nukkumaan.
Tumblrissa manifestoidaan, mitä Boitsun pitäis antaa Kärppylille!
https://www.tumblr.com/fuckthemforthis/729177384535965696/i-need-someon…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiilistelen vieläkin sitä eilistä Käärijän instaliveä. Siinä riittää analysoitavaa! Joku sanoi Tumblrissa ettei ole koskaan nähnyt Bojania yhtä hellänä (käytti sanaa soft). Ja totta, se lempeys ja hellyys Kärtsää kohtaan oli käsinkosketeltavaa. Ne katseet!!
Ja sitten SSOL-videosta kommentti: kukaan ei kai ole vielä ihmeemmin pahastunut siitä, että Kn kuva videossa on kohdassa smoking green, jolla luonnollisesti viitataan kannabikseen.
No, tuskin tarkoittavat väittää, että K olisi pössyttelijä. Ilmeinen tulkinta on tiestysti Kn esiintymisasu, mutta kun seuraava kuva on Bojanista jolla pyörii silmät päässä, tohdin esittää tulkinnan ja teorian, että K on Boitsulle kuin huumetta, joka saa hänet sekaisin!!! 💙💚
Käärijästä on käytetty lempinimeä "Green Man from Finland" aika monessa kansainvälisessä mediassa, eiköhän pääosin johdu siitä tuo asettelu. Ja Bn kännikuva seuraavassa "...prefer to get drunk"-kohdassa on aika self-explanatory 😂
No tottakai, mutta symboliikka ja tulkinta onkin katsojan päässä ja sille ei kukaan voi mitään!! 😅
Kiitos live linkistä, kopsasin sen itselleni nyt. Ankeuttajat voinee poistua täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiilistelen vieläkin sitä eilistä Käärijän instaliveä. Siinä riittää analysoitavaa! Joku sanoi Tumblrissa ettei ole koskaan nähnyt Bojania yhtä hellänä (käytti sanaa soft). Ja totta, se lempeys ja hellyys Kärtsää kohtaan oli käsinkosketeltavaa. Ne katseet!!
Ja sitten SSOL-videosta kommentti: kukaan ei kai ole vielä ihmeemmin pahastunut siitä, että Kn kuva videossa on kohdassa smoking green, jolla luonnollisesti viitataan kannabikseen.
No, tuskin tarkoittavat väittää, että K olisi pössyttelijä. Ilmeinen tulkinta on tiestysti Kn esiintymisasu, mutta kun seuraava kuva on Bojanista jolla pyörii silmät päässä, tohdin esittää tulkinnan ja teorian, että K on Boitsulle kuin huumetta, joka saa hänet sekaisin!!! 💙💚
Käärijästä on käytetty lempinimeä "Green Man from Finland" aika monessa kansainvälisessä mediassa, eiköhän pääosin johdu siitä tuo asettelu. Ja Bn kännikuva seuraavassa "...prefer to get drunk"-kohdassa on aika self-explanatory 😂
No tottakai, mutta symboliikka ja tulkinta onkin katsojan päässä ja sille ei kukaan voi mitään!! 😅
Kyllä siihen on tarkoituksella laitettu just Bn kuiva Kn perään eikä ketään muuta
B puhuu suomea livessä. Ja ihanaa, kun kaikki muutkin Joksut omaksuneet niin luontevasti sanomaan "Peliä!".
https://twitter.com/kevatuhri/status/1705155340558282997?t=aBsKChDmqcFR…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siihen on tarkoituksella laitettu just Bn kuiva Kn perään eikä ketään muuta
APUA, kuva eikä kuiva!! 😂
Nyt saisi tulla Tampereelta vähän jotain matskua.
Ihanaa seurata miten hyvällä mielellä Joksut ja Kärtsä on ollut tällä vierailulla. Ja miten kivaa materiaalia on saatu jokaiselta. Jotenkin positiivisempi fiilis kuin JO:n UK kiertueesta, jossa tuntui olevan aika moinen rälläys päällä (tuskin nytkään on oltu kuivin suin kuten K:n Tavastian vierailusta näki, mutta örvellys ei kuitenkaan ole ollut toistaiseksi pääosassa).
Mä avasin tunti sitten tämän ketjun ja härreguud miten monta sivua tänne on päivän aikana syntynyt. Nyt vasta pääsin ketjun loppuun. Kiitos Turku/Logomo raporteista ja siitä, tänään on ketjussa ollut nähtävästi pääasiassa ihana tunnelma.🥰👍 Hihittelin yksikseni näille jutuille. Hauskaa Tampereen keikkaa sinne menijöille. Toivottavasti joku pitää liveä ja tarkat selostukset sitten poikien vaatteista kiitos.
"Hyvää iltaa, Instagram"
"Munkki"
"Peliä!"
saadaan kiittää k:lle ettei mennyt israeliin ja saatiin parasta jokerit ja konkentia