Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Apua, 60 sivua luettavaa tältä päivältä 🤪. Mutta siis HOJAN!! En kestä miten mahtava toi H:n story on 🤣. Onko jotain muuta oleellista tapahtunut tänään?
Okei, Häärijä laulamassa Jokereiden kanssa oli kyllä viimeinen niitti! Mulla lähtee kohta taju näiden kanssa... 😂😂 Parempaa kontenttia kuin uskalsin kuvitella!
Vierailija kirjoitti:
Jokerit julkaissut Turun keikan kuvasarjan ig:ssä ja Kärtsä jo 7min sisään tykännyt🥰
Vauhdikkaita kuvia, mutta mielestäni keikka näytti livenä paljon rauhallisemmalta. Bändin miehethän pysyy aika lailla asemissaan koko keikan ajan, laulaja hoitaa liikkumiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerit julkaissut Turun keikan kuvasarjan ig:ssä ja Kärtsä jo 7min sisään tykännyt🥰
Suomi sai 3x 💖
Ruotsi vain 1x
Jaha, piti olla 💖 ja Suomen lippu, mutta palsta ei sitäkään näköjään tunne
Made in Italy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/crowclublibrary/status/1704948756154609809?s=20
tää on varmaan hauskin kota livessä
Mä en vaan kestä miten suloinen B on.
Käärijä näyttää 45-vuotialta italialaispapalta.
45-v italialaispapat muuten näyttää yleensä ottaen aika helvetin hyviltä.
T. Palstan Italian vahvistus (mutta ei kuitenkaan made in Italy)
Yes, I can confirm that Italian men are handsome (you've seen Marco Mengoni). My husband is 52, he looks ten years younger, he has brown hair and green eyes and is a really handsome man. The J.O. they look like Italian guys, K. is more exotic.
Mine is 50, he's a professor (uni) and still gets mistaken for a student sometimes 😂. Nace, Jan and Bojan look very Italian to me, Jure and Kris less so (though I'm in the south so probably just not used to blonder Italians). I think the jokers will age just like good wine, getting better with age.
Vierailija kirjoitti:
Apua, 60 sivua luettavaa tältä päivältä 🤪. Mutta siis HOJAN!! En kestä miten mahtava toi H:n story on 🤣. Onko jotain muuta oleellista tapahtunut tänään?
Bojanin puhelin mahdollisesti täynnä vähäpukeisen Kärtsän kuvia. K ja B tosi kiva uusi yhteiskuva Primozin stooreissa. Muut Jokerit on vähän done, mut parivaljakolla on ollut helveti n kivaa. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on saanut paljon huomiota tourilla. Jokereiden uusin postauskin pelkkää K:ta väreistä lähtien.
Siis varastanut koko shown.
No höpö nyt, ootko katellut sen menoa yhtään? Ei se tee muuta, kun korostaa Jokereita kokoajan ja promoaa niitä.
Ääh. Mitä niitä nyt enää tarvitsee promota?
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän aurinkolasit on nyt Bojanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on saanut paljon huomiota tourilla. Jokereiden uusin postauskin pelkkää K:ta väreistä lähtien.
Siis varastanut koko shown.
No höpö nyt, ootko katellut sen menoa yhtään? Ei se tee muuta, kun korostaa Jokereita kokoajan ja promoaa niitä.
Ääh. Mitä niitä nyt enää tarvitsee promota?
Siis hypettää heitä ja korostaa, ettei kyse ole hänestä kiertueella. Ihan kiva ja kohtelias juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin puhelin mahdollisesti täynnä vähäpukeisen Kärtsän kuvia. K ja B tosi kiva uusi yhteiskuva Primozin stooreissa. Muut Jokerit on vähän done, mut parivaljakolla on ollut helveti n kivaa. 💚
Ja are youta on huudeltu oikein urakalla. Niin ja Bojan tuli viime yönä takaisin Instaan!
Vierailija kirjoitti:
Okei, Häärijä laulamassa Jokereiden kanssa oli kyllä viimeinen niitti! Mulla lähtee kohta taju näiden kanssa... 😂😂 Parempaa kontenttia kuin uskalsin kuvitella!
Mä tulin tosta ihan mielettömän iloiseksi. :D Ihan mahtava huumorintaju kaikilla jokereilla. Toki silläkin on rajansa, kun joutuu tunteja matkustamaan samassa autossa kahden palikkapään kanssa, mutta..
Jos muistelen sitä vuoristoradan tunnelmaa keskiviikkona ikärajattoman keikan alussa, niin en koskaan olisi voinut kuvitella kuinka tasaiseksi ja onnelliseksi kyyti muodostuu. Täällä tyyliin haukuttiin Jere jo ihan kauheaksi k-pääksi ja ihmiseksi, kun on PP levyjulkkareissa eikä ystävänsä keikalla. Sen jälkeen ovatkin käsittääkseni olleet koko ajan toistensa seurassa. Bojankin näyttää niin onnelliselta. Toivottavasti tästä on saatu hyvät buustit ja poikien muu kiertue näyttää yhtä mukavalta ja Bojankin voisi paljon paremmin.
Jokerit eivät yövy Treella. Harmi homma mutta faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä postaus?
Fomo potenssiin sata!! Myykää nyt joku mulle lippu!!
Vierailija kirjoitti:
Nyt haluaisin lähteen faktalle.
Vierailija kirjoitti:
Made in Italy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/crowclublibrary/status/1704948756154609809?s=20
tää on varmaan hauskin kota livessä
Mä en vaan kestä miten suloinen B on.
Käärijä näyttää 45-vuotialta italialaispapalta.
45-v italialaispapat muuten näyttää yleensä ottaen aika helvetin hyviltä.
T. Palstan Italian vahvistus (mutta ei kuitenkaan made in Italy)
Yes, I can confirm that Italian men are handsome (you've seen Marco Mengoni). My husband is 52, he looks ten years younger, he has brown hair and green eyes and is a really handsome man. The J.O. they look like Italian guys, K. is more exotic.
Mine is 50, he's a professor (uni) and still gets mistaken for a student sometimes 😂. Nace, Jan and Bojan look very Italian to me, Jure and Kris less so (though I'm in the south so probably just not used to blonder Italians). I think the jokers will age just like good wine, getting better with age.
There are many blond Italians. I am blonde, I have very light skin and light green eyes. I actually might look like a Finn.
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä tämmönen tieto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tulin tosta ihan mielettömän iloiseksi. :D Ihan mahtava huumorintaju kaikilla jokereilla. Toki silläkin on rajansa, kun joutuu tunteja matkustamaan samassa autossa kahden palikkapään kanssa, mutta..
Liekö taantuvat jo samalle tasolle 😂 ehkä ihan hyvä että homma kohta purkissa, pääsevät kaikki lepäämään
Suomi sai 3x 💖
Ruotsi vain 1x