Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Yöketjuun oli joku kirjoittanut että
Teitä seurataan 😉
Teitä seurataan 😉
Vierailija kirjoitti:
So how is it @LadySLO? ARE you? Meaning: Are you Bojan?!? 😍🤪
Ei tapeta LadySLOta nauruun.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin seuraan teitä!😏
Tiet ovat ruuhkaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitä seurataan 😉
Teitä seurataan 😉
En löytänyt kuka seuraa ja missä? Ah, olispa K ja ihan missä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne saaneet hyvän aamupalan hotellilla ainakin. Täällä itse lopettelen aamupalaa saman ketjun hotellissa.
Mistä tiedät missä hotellissa he olivat? Missä ne muuten Hesassa olivat?
En tiedä missä olivat. Kärtsän postauksessa on ihan samanlaista sisustusta kuin mun hotellilla. Oletin vaan että samaa ketjua ja samaa aamiaista.
Ehkä olette samassa hotellissa. Helsingissä taisivat olla Presidentissä.
Eikö ne ollu scandic simonkentässä?
Niin minäkin luulin aluksi, mutta sitten tuli jonkun bändiläisen (en muista kenen) ig-tarinakuva, josta pystyi päättelemään, että olivat Presidentissä.
Hähh, mikä!???
Kuva, jossa näkyi teksti: In Finland we pick up mushrooms and wild berries.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/Nea09321828/status/1705027556225802526
Yöketjusta poimittua
Ja siis mitä hittoa!?? *Kai nukut edes Bojanin viekussa? Niin klo 4: *tottakai*
!Valitettavasti lienee vain huumoria. :)
No niinpä. Kuten toivottavasti tuo pusu-kommenttikin :)
Jos se pusu tulee niin se on korkeintaan sellainen että silleen kummartuvat vastakkain ja nopea pikkupusu vartalot kaukana toisistaan. Silloin lupaus on täytetty mutta selvää huumoria. Itse en usko että mitään on tulossa eikä tarvitse tullakaan.
Hyi ei. Kaksplussalla joku muotoili sen hyvin; "Mutta eikös ollut niin, että Bojania ei pidä pussailla julkisesti, koska hän on erikoistapaus, jonka pussaamisesta ei pidä tehdä showta."
Juuri niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitä seurataan 😉
Teitä seurataan 😉
En löytänyt kuka seuraa ja missä? Ah, olispa K ja ihan missä tahansa.
Plussan yöketju, viesti 921.
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/joker-out-feat-kaertsae-nordic-t…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Kikin viimeisestä stoorista kun katselee noita tyhjiä penkkejä taustalla, niin miksi ihmeessä niitäkin ei myyty. Olis varmaan menneet kaupaksi. Sinne muuten meni ihmisiä istumaan vaikka käsitin että piti olla vaan pyörätuolipaikat.
Liipujahan oli saatavilla vielä ihan viime viikkoina että en olisi ihan niin varma. Tosin usko että jotkut olisivat varmaan mieluummin menneetkin sinne istumakatsomoon.
Niin joo totta. Olihan ne voineet olla myynnissä kuitenkin, ehkä.
Logomo on kyllä hieno paikka. Viimeksi käynyt vuosia sitten mutten ikinä tuossa isossa salissa.
Tampereen suunnalla on oltu niin kovin hiljaa koko tämän illan keikan suhteen. Toivottavasti hämäläiset räjäyttää potin tänä iltana. Itselle pitää hokea jaksaa, jaksaa. Keskiviikkona Tavastia ja kaikki maailman IG livet päälle. Toivotaan, että tänäänkin on joku liveilijä paikalla. Tai ainakin pitää täällä palstalla roikkua. Viikonloppuna sitten jonnekin hämärään koloon rauhoittumaan ja sulattelemaan tätä kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne saaneet hyvän aamupalan hotellilla ainakin. Täällä itse lopettelen aamupalaa saman ketjun hotellissa.
Mistä tiedät missä hotellissa he olivat? Missä ne muuten Hesassa olivat?
En tiedä missä olivat. Kärtsän postauksessa on ihan samanlaista sisustusta kuin mun hotellilla. Oletin vaan että samaa ketjua ja samaa aamiaista.
Ehkä olette samassa hotellissa. Helsingissä taisivat olla Presidentissä.
Eikö ne ollu scandic simonkentässä?
Niin minäkin luulin aluksi, mutta sitten tuli jonkun bändiläisen (en muista kenen) ig-tarinakuva, josta pystyi päättelemään, että olivat Presidentissä.
Hähh, mikä!???
Kuva, jossa näkyi teksti: In Finland we pick up mushrooms and wild berries.
Aaaa, jooo! Oliko se Presidentistä??? Hitto kun en tiennyt, on meninaan tullut oltua koulutuksissa kyseisessä hotlassa, mutta oon selkeästi eksynyt väärään vessaan siellä! (Vai oliko se wc:stä!?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CxZ4wLtN0z1/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Jure on ihan eri näköinen tässä kuin yleensä. Onhan tuo Jure?
Jurehan se! Tuuli muokannut kampausta. Hänelle sopisi paremmin hiukset pois otsalta, tulisi kauniit silmät paremmin esiin. Mutta pääasia että itse tykkää tietysti!
We manifested most of JO's clothes in NT, but somehow Jure is resisting our manifestations!!!?? Cats! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku laittaa linkin Tavastian ke k-18 CCC:hen. En löydä millään haulla mistään ja mulla olisi siitä yksi juttu, jota ei ole vielä taidettu täällä ruotia.
Tässä yksi
Kiitos paljon! Eli: katsokaa kohta 1:30 kun K on menossa Krisin luo ja koskee tätä olkapäähän. B tulee kärppänä, tai siis bojanina, paikalle aivan kuin hienovaraisin omistajan elkein katkaisemaan tilanteen kehittymisen yhtään pidemmälle. Oli vaan minusta jotenkin tosi suloinen hetki tuokin.
Huomasitteko muut tuota vai onko tämä vaan omaa ylitulkintaa? (Toisaalta mitä väliä vaikka olisikin. Tätähän tämä nyt kieli poskella nyt on 😄)
Totta! You are mine and only mine, babe 😫
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/729148161430536192/interesting-how-…
Tää on niin ihanaa
Teinilauma bongattu parveilemasta turkulaisen hotellin edessä, varmaankin poikien hotla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Kikin viimeisestä stoorista kun katselee noita tyhjiä penkkejä taustalla, niin miksi ihmeessä niitäkin ei myyty. Olis varmaan menneet kaupaksi. Sinne muuten meni ihmisiä istumaan vaikka käsitin että piti olla vaan pyörätuolipaikat.
Liipujahan oli saatavilla vielä ihan viime viikkoina että en olisi ihan niin varma. Tosin usko että jotkut olisivat varmaan mieluummin menneetkin sinne istumakatsomoon.
Niin joo totta. Olihan ne voineet olla myynnissä kuitenkin, ehkä.
Logomo on kyllä hieno paikka. Viimeksi käynyt vuosia sitten mutten ikinä tuossa isossa salissa.
Siis olisihan eikä olihan. :) Joku olisi voinut tosiaan tarkoituksella haluta istumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku laittaa linkin Tavastian ke k-18 CCC:hen. En löydä millään haulla mistään ja mulla olisi siitä yksi juttu, jota ei ole vielä taidettu täällä ruotia.
Tässä yksi
Kiitos paljon! Eli: katsokaa kohta 1:30 kun K on menossa Krisin luo ja koskee tätä olkapäähän. B tulee kärppänä, tai siis bojanina, paikalle aivan kuin hienovaraisin omistajan elkein katkaisemaan tilanteen kehittymisen yhtään pidemmälle. Oli vaan minusta jotenkin tosi suloinen hetki tuokin.
Huomasitteko muut tuota vai onko tämä vaan omaa ylitulkintaa? (Toisaalta mitä väliä vaikka olisikin. Tätähän tämä nyt kieli poskella nyt on 😄)
Siis mä en ymmärrä, miten joku ei tajunnut tuosta Bojanin spiikistä, että K on tulossa lavalle?
Vierailija kirjoitti:
Tanssivideosta sanon sen verran että onpas erinäköinen tämä henkilö kuin joissain kuvissa mitä olen nähnyt... Ehkä sitten vanhoja kuvia tai kokonaan eri henkilö.
Oliko K menossa Tampereelle? Jotain mainitsi siinä livessä mutta en saanut selvää kumpaa sanoi.
Tottakai se menee.
Vierailija kirjoitti:
Teinilauma bongattu parveilemasta turkulaisen hotellin edessä, varmaankin poikien hotla.
Eiköhän ne halukkaat sinne löydä ilman tätä palstaakin. Kun täällä on aina sitä että älkää kertoko että se/ne on siellä huahinissa/kampissa jne.
yesyes