Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
102921/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko live poikki juuri SSOL:in kohdalla?

Vierailija
102922/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa aina vaan samasta saippuakuplakohdasta ja repeattaa! Näkyykö teillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
102923/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko live poikki juuri SSOL:in kohdalla?

Ei.

Vierailija
102924/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivittäkää selain aina kun pätkäisee

Ei auttanut. Aloittaa jostain syystä aina samasta kohtaa ja pätkäisee

Vierailija
102925/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais mexicon netti nyt delata.

Vierailija
102926/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilisen CCCn kosketukset ei kyllä olleet pakotusta, terveisin paikalla olleet. Ikäraja taitaa tehdä myös aika paljon.

Kyllä olivat, olin itse myös paikalla.

Aito rakas, ei se nyt oikeasti kovin pakotettua ollut.

-eri

Turhan pakotettua minun makuuni. Tänään oli rennompaa. Tuosta voi sitten edetä, jos rentous pysyy. En siis moiti tai varsinaisesti ihmettele, että eilen oli sellainen ei-niin-rento tunnelma, itsestään selvää, että rentous lisääntyy viettäessä aikaa yhdessä. Niinhän se Tavastia 9.6. kakkoskeikkakin sisälsi enemmän läheisyyttä ja lämpöä, kuin eka (jolla tosin legendaarinen ratatata) 

Vierailija
102927/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna K18 keikka ja alkamisaika 22.

Vierailija
102928/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilisen CCCn kosketukset ei kyllä olleet pakotusta, terveisin paikalla olleet. Ikäraja taitaa tehdä myös aika paljon.

-eri

Turhan pakotettua minun makuuni. Tänään oli rennompaa. Tuosta voi sitten edetä, jos rentous pysyy. En siis moiti tai varsinaisesti ihmettele, että eilen oli sellainen ei-niin-rento tunnelma, itsestään selvää, että rentous lisääntyy viettäessä aikaa yhdessä. Niinhän se Tavastia 9.6. kakkoskeikkakin sisälsi enemmän läheisyyttä ja lämpöä, kuin eka (jolla tosin legendaarinen ratatata) 

Niin eri tavalla ihmiset voi tulkita. Musta meno oli eilen illalla juuri sopivan kaoottinen, läheinen ja rento.

Vierailija
102929/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
102930/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Makuja on monta. Olen hyvin eri mieltä. Tänään oli varmasti musiikillisesti parempi esitys mutta eilen oli sellaista sähköä, tänään toverillista lämpöä ja myös jonkinlaista varovaisuutta. Mutta toki en ollut kummassakaan itse paikalla ja muodostan mielipiteeni sitten hiukan puutteellisesti.

Vierailija
102931/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Eilen oli hieno hetki kerrassaan, ja Kärde nuoli Boitsua ja hyväili persikkaa...mutta oli aika maistissa, hauskaa se silti oli katsoa 😅

Vierailija
102932/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen halaus oli?

https://x.com/heykaarija/status/1704919689145532848?s=20

Bojanin ilme ja hymy kyllä hehkuu pitkän (muihin verrattuna, tietty tuntevatkin aivan eri lailla) halauksen jälkeen!!

Bojanille kokovartalohalaus.

Selkään taputtelujahan siinä olin puolin ja toisin, mutta kaukaa näyttivät kyllä painautuneilta vartalosta (ja lantiosta) yhteen niinku Tavastia 1.0 keikoilla;D

Juu, välttämättömät maskuliiniset munanrauhoitustaputukset selkään vaan! 🤭 Sitten ehkä illalla uudet touchit!

Vierailija
102933/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitionautojen ja muidenkin paikalla olleiden raporttia odotellessa kiitos!

Vierailija
102934/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tampereen jonotuskäytännöistä tietoa? Saako jostain jonotusnumeroita kuten Logomossa tai onko joku tietty jonotussuunta kuten Tavastialla? Ikinä en ole Olympiassa ennen ollut.

Vierailija
102935/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Tänään Jere taitaa olla myös selvin päin, kun aitiossakin näkyi vesipullo olevan vieressä, sekin voi vaikuttaa. Tavastian kakkosella olivat kanssa hieman alkomahoolia jo nauttineet keikkojen välissä vaikka ei se muuten keikalla näkynytkään. Mutta rentoutta voi lisätä. :) 

Vierailija
102936/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vielä IG nickien jakajalle myös tässä keskellä lähetystä! Sain liven toimimaan ilman appia, ekaa kertaa katsomassa ns suorana!

Mitä kommentteja CCC verrattuna eiliseen tai yleisesti?

Eilinen oli lähinnä nolo, tänään meni mun mielestä jo jotenkin rennommin ja normaalisti.  Söpöily ja kontakti toiseen on ihan kivaa, jos sitä ei palstan muotisanaa mukaillakseni pakoteta :)

Ja saatiin halaus! 💗

Sanasta sanaan samaa mieltä! 

Vierailija
102937/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ajattelletee, että Jere on Bojanin kanssa samassa huoneessa? Miten häärijä? Onko toi koko porukka siis ihan ok, tirskumatta, teidän mielestänne sille, että Käärijä ja Bojan jakavat huoneen? Tästä tulee mielenkiintoista... Laittaakohan ne  shippaajille aiheesta kiusoitteluvideoita someen? :D

Vierailija
102938/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munanrauhoitustaputukset listalle.

Vierailija
102939/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ajattelletee, että Jere on Bojanin kanssa samassa huoneessa? Miten häärijä? Onko toi koko porukka siis ihan ok, tirskumatta, teidän mielestänne sille, että Käärijä ja Bojan jakavat huoneen? Tästä tulee mielenkiintoista... Laittaakohan ne  shippaajille aiheesta kiusoitteluvideoita someen? :D

Pitäskö manifestoida hotellihuoneessa sukat lattialla videota? :P tietyt sukat siis. Myös yks sukka riittää, jos se tekee siitä helpommin käsiteltävän. Tää viimeinen oli siis täysi vitsi lämmöllä<3

Vierailija
102940/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Eilen oli hieno hetki kerrassaan, ja Kärde nuoli Boitsua ja hyväili persikkaa...mutta oli aika maistissa, hauskaa se silti oli katsoa 😅

No rehellisesti sanoen Kärden käsi lipui persikkaa juuri ja juuri koskettaen noin sekunnin kymmenyksen. Toki sähköisyys korvaa osaltaan ajallisen lyhyyden.

Ketju on lukittu.