Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Livet katkes kaikilla :O
Haitanneeko tuo mittään.
Pelkkä ajatus siitä, et saavat viettää koko illan ja yönkin (ja huomisen!) yhdessä, tuntuu ihanalta. Ja kuka ties viikonloppunakin vielä jotain (sitä saunaa?).
Ihanat 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen halaus oli?
Bojanin ilme ja hymy kyllä hehkuu pitkän (muihin verrattuna, tietty tuntevatkin aivan eri lailla) halauksen jälkeen!!
Bojanille kokovartalohalaus.
Selkään taputtelujahan siinä olin puolin ja toisin, mutta kaukaa näyttivät kyllä painautuneilta vartalosta (ja lantiosta) yhteen niinku Tavastia 1.0 keikoilla;D
Olenko ainut, joka ei kaipaa possujunaa? Pikkasen jo ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Eilisen CCCn kosketukset ei kyllä olleet pakotusta, terveisin paikalla olleet. Ikäraja taitaa tehdä myös aika paljon.
Kyllä olivat, olin itse myös paikalla.
Bojan trendaa 8. sijalla X:ssä (Twitterissä)
Vierailija kirjoitti:
Turusta Tampereelle on lyhyempi matka, kuin Helsingistä Tampereelle. Mieluummin varmaan ajavat aamulla sen pari tuntia, kun nyt yötä myöten Helsinkiin ja sit aamulla taas matkaan.
Juu formulalakanat lämpimiksi!
Nyt päivitty listan ekaksi! Muita trendaavien listallal ovat Käärijä, Kris ja Jere:D
Joker_out_mexico kirjoitti chatissa että Logomon yhteys pätkii. Nyt taas livenä.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut, joka ei kaipaa possujunaa? Pikkasen jo ärsyttää.
En usko, että possujunaa on tulossa. K18 keikalla Häärijä on varmaan taas pelkissä verkkosukissa ja K&B voi olla vähän läheisemmissä tunnelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä ajatus siitä, et saavat viettää koko illan ja yönkin (ja huomisen!) yhdessä, tuntuu ihanalta. Ja kuka ties viikonloppunakin vielä jotain (sitä saunaa?).
Ihanat 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisen CCCn kosketukset ei kyllä olleet pakotusta, terveisin paikalla olleet. Ikäraja taitaa tehdä myös aika paljon.
Kyllä olivat, olin itse myös paikalla.
Aito rakas, ei se nyt oikeasti kovin pakotettua ollut.
-eri
Novi val ja CD olisi enää jäljellä mutta pätkii harmillisesti nyt.
Ah Novi Val ja saippuakuplat! Nace ottaa yleisöstä saippuakuplapullon ja Jan puhaltaa niitä hänen kädestään, miten söpöä!
Päivittäkää selain aina kun pätkäisee
Onkohan toi Aito, eikös sekin oo ruvennu jo lämpiämään J:lle?
Turusta Tampereelle on lyhyempi matka, kuin Helsingistä Tampereelle. Mieluummin varmaan ajavat aamulla sen pari tuntia, kun nyt yötä myöten Helsinkiin ja sit aamulla taas matkaan.