Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Oliko tällä kertaa cha cha chassa muita kuin veljellistä kosketuksia? Hienoa, jos itse esitys meni nappiin. Terveisin myös ig:tön
Jotain hyvin pientä, mutta ei muuten juurikaan. K oli oma energinen itsensä lavalla, halas kaikki bändin pojat pariin otteeseen ja Häärijä veti B:n paidassa ja keltaisissa housuissa rullaluistimilla takana.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vielä IG nickien jakajalle myös tässä keskellä lähetystä! Sain liven toimimaan ilman appia, ekaa kertaa katsomassa ns suorana!
Mitä kommentteja CCC verrattuna eiliseen tai yleisesti?
Eilinen oli lähinnä nolo, tänään meni mun mielestä jo jotenkin rennommin ja normaalisti. Söpöily ja kontakti toiseen on ihan kivaa, jos sitä ei palstan muotisanaa mukaillakseni pakoteta :)
Ja saatiin halaus! 💗
Kun tulee CCCsta klippejä, niin kyllä ootan päästä tsekkaan ilmeet:D...........
Bändi ja erit. Bojan on liekeissä, nyt ssol
Vierailija kirjoitti:
Voi helv...! Nyt se meni nappiiin! Ja saatiin veljellinen ihana halaus!
Näin se pitää vetää! How to Cha cha cha in Turku! 💪
Pakko se on myöntää: LOGOMOSSA ON kovempi meno kuin eilen ikonisella Tavastialla. NYT KULKEE!!!
Huomenna possujunaa epäilemättä. Ja kieltä varmaan vähän enemmän luvassa.
Uusi biisi potki ihan hyvin.
Eilisen CCCn kosketukset ei kyllä olleet pakotusta, terveisin paikalla olleet. Ikäraja taitaa tehdä myös aika paljon.
mexico katkesi, eikä sirpaakaan näy :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen halaus oli?
Bojanin ilme ja hymy kyllä hehkuu pitkän (muihin verrattuna, tietty tuntevatkin aivan eri lailla) halauksen jälkeen!!
Vierailija kirjoitti:
Oliko tällä kertaa cha cha chassa muita kuin veljellistä kosketuksia? Hienoa, jos itse esitys meni nappiin. Terveisin myös ig:tön
Eiköhän noista vielä kuvia ja hidastuksia saada 🤣
Vierailija kirjoitti:
Huomenna possujunaa epäilemättä. Ja kieltä varmaan vähän enemmän luvassa.
Onko pakko...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen halaus oli?
Bojanin ilme ja hymy kyllä hehkuu pitkän (muihin verrattuna, tietty tuntevatkin aivan eri lailla) halauksen jälkeen!!
Bojanille kokovartalohalaus.
https://x.com/heykaarija/status/1704919689145532848?s=20