Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä, tänään pääsee ajoissa nukkumaan
että jaksaa sut huomenna. Vähän tässä alkoi jo turnausväsymystä ilmenemään. Hävettää jo valmiiksi millaisen tietyömaaräjähdyksen keskelle joutuvat huomenna, mutta sitähän Tampere on tarjoillut jo kohta vuosikymmenen. Ehkä ne ei ehdi katselemaan.Tänään on kylläkin joksujen sinkun julkaisuilta, eli voi tulla vaikka liveä ja ties mitä. 2,5 tunnin päästä tulee Spotifyhyn Suomessa, tuntia myöhemmin Sloveniassa. Varmaan valvovat.
Ei hitto nyt vasta alan tajuta, miten siistiä, että ton sinkun julkaisu on ajoitettu just näin!!! Pystyvät partyamaan sitä Jeren kanssa ja sit huomenna on vielä Nordic torin päätöskeikka! Ihan huikeeta kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ajattelletee, että Jere on Bojanin kanssa samassa huoneessa? Miten häärijä? Onko toi koko porukka siis ihan ok, tirskumatta, teidän mielestänne sille, että Käärijä ja Bojan jakavat huoneen? Tästä tulee mielenkiintoista... Laittaakohan ne shippaajille aiheesta kiusoitteluvideoita someen? :D
Pitäskö manifestoida hotellihuoneessa sukat lattialla videota? :P tietyt sukat siis. Myös yks sukka riittää, jos se tekee siitä helpommin käsiteltävän. Tää viimeinen oli siis täysi vitsi lämmöllä<3
Miksi yksi sukka olisi helpompi?
:'D
Tänään aiemmin täällä oli puhetta, että ilman sukkia toiminta viittais johonkin suuntaan janalla, en ollu kuullut ikinä, mutta oli urban dictionarysta linkkaus, että jos sukat pois, niin ei voi pistää ns jätkien kanssa vähän sekoiltiin piikkiin. Mut jos sukat jalassa, niin sit se voi mennä siihen kategoriaan, jos itse haluaa selittää sen niin ja kokee:P
Niin siitä inspiroituneena pohdin, että jos shippauskuvitelmissa asialle on pienempi kynnys vaikka sitten se yksi sukka jalassa, nii go for it! Selkääntaputukset halausten pidentämiseksi ja sukka jalassa muuten siitä eteenpäin edistämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä K suikkasi suukon Nacen poskelle kun halasi sitä CCC:n jölkeen. Näkikö kukaan muu saman? Jännä juttu että Bojania ei voi pussata... :)
Kiitos suukko, kun lainailee puhelinta Boitsulle 😂
WY meidän listan Callum on mennyt tänään naimisiin🤣 sekinhän yritti mouruta Boitsua
Liveä on kaiketi tulossa, Kärtsä taisi itse kysellä jodelissa asiasta...ja yleensähän bändit liveä pitää ennen biisinjulkaisua.Oisko se taas se perintrinen klo 23...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois kuvitella et jakavat huoneen, ihan et saavat viettää aikaa yhdessä. Häärijän kans K on aina muutenkin. Tai ehkä ne on kolmisin 😅
Mietin tätä samaa, että se olis niin kuin hyvä syy, mutta sitten mietin, että jos ne tekee jonkun baarikierroksen taas oikein viimeisen päälle ja tulevat hotellille tuhannen tuiskeessa, niin...
Siitä pojille yhteistä aikaa! :D Niin ehrm... minkä merkeissä? :DD
Tai ehkä K harhautuu Bn huoneeseen jatkoille hengaamaan (oletuksella, että jokereiden huoneet olis menneet niin kuinka ollakaan, että Bllä on oma huone) ja sitten ei jaksakaan enää lähteä omaan huoneeseen. Tähän mielikuvaan ei ole vaikuttanut oleenkaan lukemani tekstit aiheesta, ehei...
Täällä yksi keikalla ollut, en tiedä CcC:stä, se oli selkeästi selvien esittäkien biisi tänään😅, mutta muuten, aivan ihana JO ja Bojan ja kaikki muut, mun mielestä yleisö oli liekeissä ja he oli liekeissä ja ihanaa oli! Jopa ihanampaa kun eilen k-18 keikall Tavalla. Mä niin oon fanityttö nyt ja menen joka ikiselle keikalla ensi vuonna jos niitå on kuten B taas lupasi
Vierailija kirjoitti:
Liveä on kaiketi tulossa, Kärtsä taisi itse kysellä jodelissa asiasta...ja yleensähän bändit liveä pitää ennen biisinjulkaisua.Oisko se taas se perintrinen klo 23...
Oikeasti, ou nou:O eikö tänään päässytkään aiemmin nukkumaan! päivitelkää tänne, jos kuulette lisää tästä!
+ Kärtsä kyseli itse jodelissa, mitä?! Lisää tietoa tästä?!
Vaikka Kärde ja Bojan on edelleen suloisia yhdessä niin nämä keikat on sementoinut heidät mun silmissä tukevasti kavereiksi. Taisi muutamalle muullekin tulla sama fiilis? Läheisiä ja ihania ystäviä, mutta ihan ystäviä vaan.
KYLLÄ KYLLÄ KYLLÄ KYLLÄ KYLLÄ KYLLÄ KYLLÄ
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi keikalla ollut, en tiedä CcC:stä, se oli selkeästi selvien esittäkien biisi tänään😅, mutta muuten, aivan ihana JO ja Bojan ja kaikki muut, mun mielestä yleisö oli liekeissä ja he oli liekeissä ja ihanaa oli! Jopa ihanampaa kun eilen k-18 keikall Tavalla. Mä niin oon fanityttö nyt ja menen joka ikiselle keikalla ensi vuonna jos niitå on kuten B taas lupasi
Ja tää fanityttö on 50 vee
Kyllähän tuossa CCC oli muutama kohta joista varmasti tulee hidastuksia. Halaus sekä jossain kohtaan Bojan pisti taas käden niskaan ja pöyhötti tukkaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Kärde ja Bojan on edelleen suloisia yhdessä niin nämä keikat on sementoinut heidät mun silmissä tukevasti kavereiksi. Taisi muutamalle muullekin tulla sama fiilis? Läheisiä ja ihania ystäviä, mutta ihan ystäviä vaan.
Olkoon niin tai näin, mutta shippaus sai jälleen uutta tuulta alleen ainakin omalla kohdallani ^^
Lentosuukkoja käsisydämellä B:lle aitiosta <3
https://twitter.com/jerefromvantaa/status/1704926302002729468
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä, tänään pääsee ajoissa nukkumaan
että jaksaa sut huomenna. Vähän tässä alkoi jo turnausväsymystä ilmenemään. Hävettää jo valmiiksi millaisen tietyömaaräjähdyksen keskelle joutuvat huomenna, mutta sitähän Tampere on tarjoillut jo kohta vuosikymmenen. Ehkä ne ei ehdi katselemaan.Tänään on kylläkin joksujen sinkun julkaisuilta, eli voi tulla vaikka liveä ja ties mitä. 2,5 tunnin päästä tulee Spotifyhyn Suomessa, tuntia myöhemmin Sloveniassa. Varmaan valvovat.
Jjjep! Onneks mä oon lomalla! Pystyn valvomaan!
Vielä ei toivottavasti ole liian myöhäistä kiittää erästä kirjoittajaa, joka maalaili elokuussa tätä Nordic Tour-viikkoa, että sittenhän on joka ilta keikka-livejä seurattavana ja päivityksiä somessa yms yms!
Kun mä siihen asti mietin, että äsh, otan Helsingin keikkapäivälle ja seuraavalle päivälle vapaata, että kai mä sen saan järjestymään, lopun aikaa käyn kiltisti töissä.
Mutta sitten luin tuon "pilvien yläpuolelle" palautuksen! Ja tajusin, että niiin! Eihän se siihen yhteen (siinä vaiheessa vielä yhteen) keikkaan rajoitu tämä viikko, vaan tämä on tällainen Hullut Päivät vol. kymmenentuhatta, joka kestääkin sen 3+4 päivää!
Että ota lomaa koko viikko, niin pystyt keskittymään tässä elämässä olennaiseen!
Kyl tässä pienen naudan mielikuvitus (shippilasit huurussa) laukalle lähtee joka tapauksessa... Oivoi kun joku mainitsi tossa et olis baari-ilta ja jäpät tulis yhteiseen hotellihuoneeseen ...
Mun aivot kehitti jo kuvaelman mieleni ruudulle, et nää kaksi tulis horjuen ja iloisesti laulaen kaulakkain huoneeseen, jossa Häärijä vetäisi jo sikeitä ja eikun uninen Häärijä huoneesta ulos väkivalloin ja kauhee nauru päälle .. ja sit lisää juotavaa ja hölmöilyä ja naurua ja sit joku hullu hetki joka pysäyttää ajan. Istutaan sängyllä tai ehkä päädytty lattialle tai suihkuun ... Ja yhtäkkiä tuijotetaan silmästä silmään lähes täysin selvinpäin.... Ja sitten tapahtuu kaikki ne sekopäiset, seksikkäät, suloiset ficit ...
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ollut yleisölle
Vierailija kirjoitti:
Eiks toi oo faneille? Tai ehkä myös B:lle, mutta näytti vilkuttelevan sitä kuvaaville faneille.
Vierailija kirjoitti:
Kyl tässä pienen naudan mielikuvitus (shippilasit huurussa) laukalle lähtee joka tapauksessa... Oivoi kun joku mainitsi tossa et olis baari-ilta ja jäpät tulis yhteiseen hotellihuoneeseen ...
Mun aivot kehitti jo kuvaelman mieleni ruudulle, et nää kaksi tulis horjuen ja iloisesti laulaen kaulakkain huoneeseen, jossa Häärijä vetäisi jo sikeitä ja eikun uninen Häärijä huoneesta ulos väkivalloin ja kauhee nauru päälle .. ja sit lisää juotavaa ja hölmöilyä ja naurua ja sit joku hullu hetki joka pysäyttää ajan. Istutaan sängyllä tai ehkä päädytty lattialle tai suihkuun ... Ja yhtäkkiä tuijotetaan silmästä silmään lähes täysin selvinpäin.... Ja sitten tapahtuu kaikki ne sekopäiset, seksikkäät, suloiset ficit ...
Jess! Nyt kaikki kunnon ficit tulille!
Voi tuo olis ollut ihana nähdä livenä!