Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Joko tämä oli täällä? Ylen raporttia Tavalta
En kestä! Siinä ne taas on, sielunveljet ja yhden aivosolun puolikkaat, tirskumassa ja halailemassa. Turha tulla sanomaan etteikö se yhteys ja kemia ois vielä olemassa. Bromance for life 💚
Näin vasta aamulla kaikki klipit Tavastialta ja tulin niin hyvälle tuulelle, kaikilla oli selkeästi hauskaa lavalla ja K:n puhe siitä, ettei kyse ole nyt hänestä ja Bojanista vaan Joker Outista, oli aivan ihana. Siksi en tajua, miksi palstoilla on ollut niin ankea tunnelma.
Vierailija kirjoitti:
Oli juttua että Jere lähti Jokereiden kanssa samalla kyydillä mutta kellään täällä varmaa havaintoa?
Siis lähtivät kävellen Tavastialta yhtä matkaa noin yhdeltä yöllä.
- se asiasta kertonut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöketjussa usea paikallaollut sanoi että ei nähnyt samaa kemiaa enää heidän välillään.. pitänee odottaa raportteja
Useampi paikallaollut nimenomaan raportoi todella vahvaa kemiaa. Ei yhtään ihme, että tuossa tilanteessa saatu kahdenlaisia havaintoja, kun siinä on tapahtunut kahta asiaa yhtä aikaa.
Mitä kahta asiaa?
Fiiliksiä ja niiden himmailua, mistä tulee helposti väkinäinen ja epäaito olo, kun siinä tosiaan tehdään jotain epäaitoa.
Onpas tympeä ilmapiiri palstalla taas vaihteeksi. Pitänee laittaa palsta kiinni loppupäiväksi, ettei ilkeät kommentit droppaa tunnelmaa liiaksi, kun päällä hyvät fiilikset Tavastiasta eilen ja illalla vielä toinen upea keikka edessä Turussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöketjussa usea paikallaollut sanoi että ei nähnyt samaa kemiaa enää heidän välillään.. pitänee odottaa raportteja
Useampi paikallaollut nimenomaan raportoi todella vahvaa kemiaa. Ei yhtään ihme, että tuossa tilanteessa saatu kahdenlaisia havaintoja, kun siinä on tapahtunut kahta asiaa yhtä aikaa.
Mitä kahta asiaa?
Fiiliksiä ja niiden himmailua, mistä tulee helposti väkinäinen ja epäaito olo, kun siinä tosiaan tehdään jotain epäaitoa.
Et voi väittää, että oli fiilisten himmailua. Jos joku on sellaista nähnyt, se on hänen tulkintaansa, ei mikään fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas se lyhyt raportti.
Tosi symppis!!!
Ihana Bojan ja tuo Ukrainalaisfanin tarina liikutti!
Ilmassa oli kyllä suuren urheilujuhlan tuntua, kun myötäelin kanssanautojen ja -vasikkojen fiiliksiä. Myötä- ja vastoinkäymisissä. Eiköhän jatketa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä! Siinä ne taas on, sielunveljet ja yhden aivosolun puolikkaat, tirskumassa ja halailemassa. Turha tulla sanomaan etteikö se yhteys ja kemia ois vielä olemassa. Bromance for life 💚
Näin vasta aamulla kaikki klipit Tavastialta ja tulin niin hyvälle tuulelle, kaikilla oli selkeästi hauskaa lavalla ja K:n puhe siitä, ettei kyse ole nyt hänestä ja Bojanista vaan Joker Outista, oli aivan ihana. Siksi en tajua, miksi palstoilla on ollut niin ankea tunnelma.
Tätä juuri tarkoitan, että millaisia sun ihmissuhteet on, jos tuo näytti silmiisi jotenkin aivan erityiseltä? Varsinkin siis noin lyhyt hetki! Pitäisi päästä seuraamaan hemmoja muutama tunti vähintään, että voisi sanoa. Lisäksi niin, ettei paikalla ole muita.
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon, että nyt kun shippaajille on näytetty, että sekoilevia sielunveljiä tässä ollaan eikä salarakkaita, niin K voisi mennä pariksi päiväksi bändin mukaan pitämään hauskaa Turkuun ja Tampereelle. Se heidän jakama lapsellinen energia, jonka B joskus mainitsi, on jotenkin niin aseistariisuvan liikuttavaa eikä heitä voi katsoa hymyilemättä.
Voitaisko manifestoida ig livelähetyksiä, joissa kaikki kuusi vaan on omia hönöjä itsejään? Sellaista piristystä mä kaipaisin tälle viikolle hyvän musan lisäksi.
Komppaan! Musta oli niin ihanaa ja jotenkin huojentavaakin nähdä, miten he ovat edelleen ihan samanlaisia hönöjä keskenään kuin viisuissakin, ja että se on nimenomaan sitä ystävyyttä ja sielunveljeyttä, ja sitä on ihan parasta päästä seuraamaan 💚💚💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin sitäkin että olis ehkä hassua jos K olis muillakin keikoilla lavalla , ei ainkaan enää samall tavalla vois tuota tehdä, mitä eilen (kun muka meinasivat vetää ccc:n ilman k:tä). Että miten se sitten hoidettaisiin. Siksipä luulen että esiintymiset k:n osalta oli tässä ainakin, voi olla että myös näkemiset jäi Helsinkiin🤔
Kyllä jokainen tajusi, kun Ccc alkoi, että K tulee liittymään mukaan.
No mulle se Bojanin huijaus meni jopa hetken läpi, eli luulin et Joksut vetää CCC coverin 😂
Jaa, mä taas oletinkin, että soittajina siinä ois bändi. Ts. et ne ois versioineet itse siitä jotain, mutta Bojanhan spiikkasi ennen soittoa jotakin Jerestä, niin ois ollut vähän outoa, jos K ei ois tullut esiintymään sitten. Toki paikan päällä tämä oli jotenkin selkeää, en tiedä, miten liven välityksellä.
No mä olin siellä paikan päällä ja silti hetken luulin, et K ei oo tulossa.
Sama! Mulla meni alkuun ihan täydestä ja fiilistelin heidän esittämää CCC. Kunnes sitten Tavastia räjähti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kahta asiaa?
Et voi väittää, että oli fiilisten himmailua. Jos joku on sellaista nähnyt, se on hänen tulkintaansa, ei mikään fakta.
Niin, kukaanhan ei tuosta voi faktana sanoa muuta kuin asiat jotka tosiaan ovat objektiivisia faktoja, ei voi sanoa faktana oliko kemiaa tai ei tai tunteita tai ei. Minä työskentelen päivätyössäni nimenomaan ihmisten tukahdutettujen tai osittain tukahdutettujen tunteiden kanssa ja olen todella taitava niitä havaitsemaan, mutta toki minun näkemykseni on vain yksi näkemys muiden joukossa.
Itse tunsin sen kemian kutosriviin asti eilen ja tuntui, et se vaan leviää koko paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Minä en heissä sielun veljet, jotka tulevat olemaan ystäviä pitkään! 💚🥹
Terveisiä junasta, täällä ollaan matkalla Turkuun! Vihdoin pääsee tänään näkemään Jokerit <3 Toivon varovasti että Kärtsäri lähtee mukaan keikkabussiin, mutta minulle on täysin ok jos ei tulisi lavalle. Molempia rakastan, mutta Jokereita olen menossa katsomaan. Ihana fiilistellä eilisiltaisia kuvia! Mukavaa päivää itse kullekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais muuten olla eka kerta, kun K ja B on yhtä aikaa haastateltavana, ees pienen hetken, että puhuvat tolleen yhdessä siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kahta asiaa?
Ihan outo mielipide.. näyttääkö sinulle kaikki elokuvat yms. Epäaidolta ja teennäiseltä, koska näyttelijät eivät oikeasti ole rakastuneita? Kyseessä on lavashow, esitys, jolla viihdytetään katsojia
Vierailija kirjoitti:
Elisellä keikalla oli paljon juttuja, mitä JO ei yleensä tee mm. Kris lauloi, Juren rumpusoolo (onko muulloin ollut?), eturivistä vaikka kuinka moni pääsi laulamaan UM:ä. Mitä muuta erityistä?
Bojan kävi pitkälleen Carpe Diemin aikana?
No, ja Proti toku saatiin myös Suomessa.
Ihana Härtsä siellä kannustaa pariskuntaa 🤣
https://instagram.com/stories/paidatonkiehuja.official/3196331404693963…
Käärijähän oli vielä ihan lomatunnelmissa!