Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
101741/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin sitäkin että olis ehkä hassua jos K olis muillakin keikoilla lavalla , ei ainkaan enää samall tavalla vois tuota tehdä, mitä eilen (kun muka meinasivat vetää ccc:n ilman k:tä). Että miten se sitten hoidettaisiin. Siksipä luulen että esiintymiset k:n osalta oli tässä ainakin, voi olla että myös näkemiset jäi Helsinkiin🤔

Kyllä jokainen tajusi, kun Ccc alkoi, että K tulee liittymään mukaan.

No mulle se Bojanin huijaus meni jopa hetken läpi, eli luulin et Joksut vetää CCC coverin 😂

Jaa, mä taas oletinkin, että soittajina siinä ois bändi. Ts. et ne ois versioineet itse siitä jotain, mutta Bojanhan spiikkasi ennen soittoa jotakin Jerestä, niin ois ollut vähän outoa, jos K ei ois tullut esiintymään sitten. Toki paikan päällä tämä oli jotenkin selkeää, en tiedä, miten liven välityksellä.

No mä olin siellä paikan päällä ja silti hetken luulin, et K ei oo tulossa.

Vierailija
101742/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa shippaamista tämä vain vahvisti, todellakin oli kemiaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
101743/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumpussa ja twitterissä shippaus kiihtyi ja täällä se loppui tuohon eiliseen? No onneksi voi shipata ihan yksinkin.

Vierailija
101744/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihana!

https://yle.fi/a/74-20051105

K Bojanista: Meidän välillämme on vain jotain. Tunsin sen, kun tapasimme ensimmäistä kertaa. 💚

Lisäksi Joksut haluaisivat tulla festareille esiintymään ensi vuonna ja matkustaa Lappiin. Toivottavasti molemmat järjestyy!

Festarijärjestäjät hohoi!! Nyt kiinnityksiä! Tosin mulle tulee kallis kesä jos he useammankin festarin aikoo vetää🙈😅

Vierailija
101745/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumpussa ja twitterissä shippaus kiihtyi ja täällä se loppui tuohon eiliseen? No onneksi voi shipata ihan yksinkin.

Kyllä mullakin vaan vahvistui, ihanat K&B

Vierailija
101746/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle eilisestä ccc:tä jäi lähinnä into päästä K:n keikalle! K on vain niin mahtava lavalla! Mutta eilinen ei ollut K:n keikka, niin ei päässyt K kunnolla päästämään irti. Toivottavasti on mukana Logomolla tänään!

Vierailija
101747/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin sitäkin että olis ehkä hassua jos K olis muillakin keikoilla lavalla , ei ainkaan enää samall tavalla vois tuota tehdä, mitä eilen (kun muka meinasivat vetää ccc:n ilman k:tä). Että miten se sitten hoidettaisiin. Siksipä luulen että esiintymiset k:n osalta oli tässä ainakin, voi olla että myös näkemiset jäi Helsinkiin🤔

Kyllä jokainen tajusi, kun Ccc alkoi, että K tulee liittymään mukaan.

Ja niin kuin monet on sanoneet, B on lavalla järjettömän Hyvä ja positiivinen kemia niiden välillä on vielä mutta siellä paikan päällä jäi huomaamatta kaikki nuo nuolut ja kosketukset. Mun silmään kaikki oli kuitenkin selkeämmin fanservicea kuin Tavastia 1:sellä. Ne, varsinkin K tietää mitä yleisö haluaa ja toimii ja puhuu sen mukaan.

Sama. Siis näin sen, kun Kärtsä "nuoli" Bojania, mutta en toki metrin päästä, vaan ehkä noin 10m päästä, mutta kaikenkaikkiaan vaikutelma oli kovasti se, että nyt esitetään noille sitä, mitä ne ovat tulleet meiltä kahdelta katsomaan. Ehkä noista lähikuvista voi taas vääntää vaikka mitä, mutta paikan päällä olleena se ei ainakaan tihkunut mitään keskinäistä aitoa kemiaa. Eikä minua saa syttymään se, näkeekö lähikuvasta hidastuksella, hipaisiko joku toisen peppua vai ei. Silloin siinä ei ole itselleni tarpeeksi jännitettä, jos pitää lähikuvia katsella.

Vierailija
101748/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mullakin vaan vahvistui, ihanat K&B

Taisit vain katsella livejä?

Vierailija
101749/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä toi Ylen juttu, ihana! Nyt manifestoimaan, että saadaan JO ensi kesänä festareille. Mä oon ihan täpinöissä.

Vierailija
101750/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hienot keikat, Joker Out oli mahtava, ja kiva että Kärtsä kävi vierailemassa. Mut kokonaisuutena päivän tapahtumat kyllä edistivät mun luopumisprosessia shippaamisesta. Haikea olo. Joker Outia menen varmasti katsomaan uudelleen, ja tietty Kärtsää myös.

Mulla on samanlainen olo (olin paikalla tokalla keikalla), mutta olen ehkä eniten helpottunut omasta puolestani tästä asiasta, vaikka se vähän haikeaa onkin. Jokereita menen aivan varmasti uudelleen katsomaan, jos he vaan Suomeen tulevat vielä, näin Bojan vähän siinä lupaili kun sanoi see you next year. Käärijää tuskin enää menen katsomaan, olin kesällä kolmella keikalla, joista yksi oli Tavastia kesäkuussa ja toinen Kaivohuone, aivan mahtavia keikkoja siis, mutta jotenkin se on nyt nähty, anteeksi vain kaikille Kärtsä-faneille.

Minulle jäi päinvastsinen fiilis. JO on nyt nähty, ja se oli hyvä kokemus, mutta en uudelleen menisi. K:n syksyn keikkoja odotan kyllä innolla! 💚

Vierailija
101751/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo loppunut! Liekö yksi tai muutama ankeuttaja kirjoittaa samaa viestiä uudelleen ja uudelleen eri muodoissa, että saisi muutkin lopettamaan shippauksen. Olin tokalla keikalla, ja ihmettelen kitinää CCC:stä ja Kärpystä. Itselle ei jäänyt kyllä mitään valitettavaa koko illasta ja onneksi samaa herkkua luvassa lisää illalla Logomossa.

Vierailija
101752/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hienot keikat, Joker Out oli mahtava, ja kiva että Kärtsä kävi vierailemassa. Mut kokonaisuutena päivän tapahtumat kyllä edistivät mun luopumisprosessia shippaamisesta. Haikea olo. Joker Outia menen varmasti katsomaan uudelleen, ja tietty Kärtsää myös.

Mulla on samanlainen olo (olin paikalla tokalla keikalla), mutta olen ehkä eniten helpottunut omasta puolestani tästä asiasta, vaikka se vähän haikeaa onkin. Jokereita menen aivan varmasti uudelleen katsomaan, jos he vaan Suomeen tulevat vielä, näin Bojan vähän siinä lupaili kun sanoi see you next year. Käärijää tuskin enää menen katsomaan, olin kesällä kolmella keikalla, joista yksi oli Tavastia kesäkuussa ja toinen Kaivohuone, aivan mahtavia keikkoja siis, mutta jotenkin se on nyt nähty, anteeksi vain kaikille Kärtsä-faneille.

Minulle jäi päinvastsinen fiilis. JO on nyt nähty, ja se oli hyvä kokemus, mutta en uudelleen menisi. K:n syksyn keikkoja odotan kyllä innolla! 💚

No onneksi voi valita, kenen keikoilla haluaa käydä!

Vierailija
101753/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis onhan heillä special friendship/relationship jonka näen omin silmin ja uskon jatkuvan, ja tietty jatkan heidän seuraamistaan yhdessä ja erikseen (en kadulla) et sikäli shippaus jatkuu.

Vierailija
101754/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisellä keikalla oli paljon juttuja, mitä JO ei yleensä tee mm. Kris lauloi, Juren rumpusoolo (onko muulloin ollut?), eturivistä vaikka kuinka moni pääsi laulamaan UM:ä. Mitä muuta erityistä?

Vierailija
101755/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöketjussa usea paikallaollut sanoi että ei nähnyt samaa kemiaa enää heidän välillään.. pitänee odottaa raportteja

Useampi paikallaollut nimenomaan raportoi todella vahvaa kemiaa. Ei yhtään ihme, että tuossa tilanteessa saatu kahdenlaisia havaintoja, kun siinä on tapahtunut kahta asiaa yhtä aikaa.

Mitä kahta asiaa?

Vierailija
101756/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan kyytiä eilen, semmonen vuoristorata että oksat pois. Itse olin sillä ekalla kesyllä keikalla. Se oli hyvä keikka, oli vaan otettu alaikäiset huomioon. Ei voi näiden puhelimella kuvattujen videoiden perusteella arvostella täysin. Jo tästä keikasta vähän kierroksilla niin sitten alkoi kiivas palstailu. Voi sitä draamaa. K sitten pamahti sille tokalle keikalle. Näin Kärtsy-fanina uskallan ilmaista mielipiteeni, että olisko ollut kohteliasta jättää muutama lonkero vähemmälle, kun menet toisten keikalle vierailemaan. No K on K ja tekee mitä huvittaa 🙈

Vierailija
101757/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kirjoitin plussalle yöllä ja olen yhä samaa mieltä

Taidan olla yksin mielipiteineni, mutta minusta kemiaa oli niinkuin ennenkin. Ihan kuin olisivat jatkaneet siitä mihin viimeksi jäivät. Kärde ei himmaillut yhtään muuten kuin sen verran että halusi että kaikki muistavat että tämä on JO keikka ei hänen. Siinä hän kunnioitti koko bändiä niinkuin artistit tekevät. Täytyy muistaa että siellä lavalla oli nyt muitakin.

Hiplailu,katseet,fuck you Bojan, maybe something more kaikki tuli niin luonnostaan. Jos esiintyy muillakin keikoilla luulen että nähdään enemmän.

Jos joku sitä pusua odotti, niin sitä en usko että tulee lavalla. Jos tunteita on kummallakaan enemmän siitä ei lähdetä showta tekemään. Ne hoidetaan sitten yksityisesti.

Ps. Rakkautta on monenlaista. Ja en ole harhainen tiedän kyllä realiteetit.

Vierailija
101758/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo loppunut! Liekö yksi tai muutama ankeuttaja kirjoittaa samaa viestiä uudelleen ja uudelleen eri muodoissa, että saisi muutkin lopettamaan shippauksen. Olin tokalla keikalla, ja ihmettelen kitinää CCC:stä ja Kärpystä. Itselle ei jäänyt kyllä mitään valitettavaa koko illasta ja onneksi samaa herkkua luvassa lisää illalla Logomossa.

Faktahan on, että shippaus on marginaali-ilmiö. Tosin harrastajat itse ovat sitäkin äänekkäämpiä ja ahkeria somessa ja keskustelupalstoilla, mistä syntyy vähän vääristynyt kuva harrastuksen mittasuhteista ja laajuudesta.

Vierailija
101759/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K on kyllä hyvä ottamaan huomioon illan tähdet 💚 haippas Kaija Koota stadikalla ja JO:ta eilen 💚💚

Vierailija
101760/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tämä oli täällä? Ylen raporttia Tavalta

https://areena.yle.fi/1-66764073

Olipas se lyhyt raportti.

Tosi symppis!!! 

Ketju on lukittu.