Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
101801/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B ja K ovat sielunveljiä for life! <3 Minulle ainakin eiliseltä jälkimmäiseltä keikalta välittyi se, että ystävyys on säilynyt samanlaisena ja jopa syventynyt kesän aikana ja noita kahta hönöä ei tässä maailmassa erota mikään. He olivat yhtä aikaa kuin parhaat ystävät, veljet, vanha aviopari ja ihan hieman myös kuuma pariskunta, vaikka kaikki nuolut ja p*seestä kiinni tarttumiset olivat kyllä esitystä. Turkuun ja Tampereelle uskon K:n lähtevän mukaan, mutta ei enää tulemaan lavalle.

Itse keikka oli ihana, Joksut ovat mahtavia livenä ja Bojanissa tiivistyy kyllä kaikki hyvä, mitä Luoja voi ihmiseen laittaa. :D MIten hänen äänensä ja tulkintansa taipuu eri kappaleisiin ja tunnelmiin ja kun se yhdistyy kostopitsiin, kimallehousuihin ja salilla käynnin tulosten näkymiseen, niin voi pojat. Hänen - ja kaikkien! - esiintymisiloa kun katseli niin ihan sydämestä melkein otti, etenkin kun kesällä täälläkin mietittiin, että kaatuuko G-selkkauksen jälkimainingeissa koko bändi, Suomen-kiertue peruuntuu ja Bojan ei koskaan pysty enää nousemaan lavalle.

Lisäksi haluan sanoa, että jos joku iäkkäämpi fani (olen itse 40+) vielä miettii, että kehtaako mennä ikärajattomalle keikalle tai millekään keikalle, niin huoli pois! Olin eilen molemmilla keikoilla ja siellä oli kaikenikäistä yleisöä. Ketään ei voi sellaisessa tunnelmassa ja tiiviydessä kiinnostaa, että minkäikäisiä muita siellä on. Varmasti bongasin ainakin joitain ihania kanssanautojakin!

Mahtavaa keikkaa tänään Turkuun ja huomenna Tampereelle suuntaaville, varmasti nautitte!

Vierailija
101802/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K on kyllä hyvä ottamaan huomioon illan tähdet 💚 haippas Kaija Koota stadikalla ja JO:ta eilen 💚💚

Tästä mä tykkäsin myös. Jatkui vielä bäkkärilläkin. Muutenkaan en osaa nähdä mitään moitittavaa Käärijän eilisessä esiintymisessä. Jos oli pari juomaa nauttinut, niin so not. Energiaa riitti eikä oksennellut lavalla kuten köh köh joku toinen ehkä joskus jossain on tehnyt. Biisin sanoja unohdetaan muutenkin monista syistä ja se oli vaan kaikista hauskaa. Negailu pois, kun se ei meidän positiivisten pölhöjen artistienkaan juttuun kuulu ollenkaan.

Ainakaan liven kautta en edes tajunnut että oli juonut 😅 yleisö tiesi Santa, ja mielestäni se oli sellainen koominen hetki ja B nauroi kun K unohti oman legendaarisen biisinsä sanat 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
101803/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilannepäivitystä merchistä?

T. Sama epätoivoinen merch-jankkaaja

Vierailija
101804/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tämä oli täällä? Ylen raporttia Tavalta

https://areena.yle.fi/1-66764073

En kestä! Siinä ne taas on, sielunveljet ja yhden aivosolun puolikkaat, tirskumassa ja halailemassa. Turha tulla sanomaan etteikö se yhteys ja kemia ois vielä olemassa. Bromance for life 💚

Näin vasta aamulla kaikki klipit Tavastialta ja tulin niin hyvälle tuulelle, kaikilla oli selkeästi hauskaa lavalla ja K:n puhe siitä, ettei kyse ole nyt hänestä ja Bojanista vaan Joker Outista, oli aivan ihana. Siksi en tajua, miksi palstoilla on ollut niin ankea tunnelma.

Tais muuten olla eka kerta, kun K ja B on yhtä aikaa haastateltavana, ees pienen hetken, että puhuvat tolleen yhdessä siis.

Mä vähän luulen, että tollaista haastattelua ei oltu voitais tehdä tai se ei ainakaan olis ollut noin rento aiemmin, siis vaikka sen Boitsun ekan Suomen vierailun yhteydessä. Koska silloin oli selkeesti enemmän tunteet pinnassa ja en usko että oltais tolla tavalla vitsailtu haastatteluissa. 

Missähän vaiheessa iltaa toi haastattelu muuten on tehty?

K tuli Tavalle vasta ekan keikan jälkeen ja toka loppui tosi myöhään niin veikkaan että ekan ja tokan välissä. Pelkän bändin haastattelu varmaan ennen ekaa keikkaa.

Vierailija
101805/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytti olevan uutta merchiä myynnissä, T-paitaa ja hupparia ym, Carpe Diem -kamat ne varmaan sitten vain loppui.

Vierailija
101806/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli huppareita, tpaitoja, hattuja, boksereita, levyjä ja kortsuja. Varaavat varmasti oman eränsä jokaiselle keikalle.

Vierailija
101807/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko K kuitenkin käynyt tavastialla ennen keikkoja, koska Ylen jutussa sanotaan bändin kuvan yhteydessä että on ennen keikkoja ja B:llä sama paita päällä haastattelussa K:n kanssa?

Vierailija
101808/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekalla keikalla ainaki näytti olevan hyvin sitä merchiä siellä. Kävelin tosin vaan ohi niin en sen tarkemmin katellu et mitä kaikkee siellä oli tarjolla. Paitoja ainakin oli.

Vierailija
101809/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te sukkien antajat saitte eilen ne annettua? 🙂

Vierailija
101810/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko K kuitenkin käynyt tavastialla ennen keikkoja, koska Ylen jutussa sanotaan bändin kuvan yhteydessä että on ennen keikkoja ja B:llä sama paita päällä haastattelussa K:n kanssa?

Veikkaan että B vaihtoi t-paidan takaisin päälleen keikkojen välissä. Oli kuitenkin eri esiintymisasut keikoilla. K ei olisi mitenkään päässyt livahtamaan sisään aiemmin.

Vierailija
101811/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K on kyllä hyvä ottamaan huomioon illan tähdet 💚 haippas Kaija Koota stadikalla ja JO:ta eilen 💚💚

Tästä mä tykkäsin myös. Jatkui vielä bäkkärilläkin. Muutenkaan en osaa nähdä mitään moitittavaa Käärijän eilisessä esiintymisessä. Jos oli pari juomaa nauttinut, niin so not. Energiaa riitti eikä oksennellut lavalla kuten köh köh joku toinen ehkä joskus jossain on tehnyt. Biisin sanoja unohdetaan muutenkin monista syistä ja se oli vaan kaikista hauskaa. Negailu pois, kun se ei meidän positiivisten pölhöjen artistienkaan juttuun kuulu ollenkaan.

Ainakaan liven kautta en edes tajunnut että oli juonut 😅 yleisö tiesi Santa, ja mielestäni se oli sellainen koominen hetki ja B nauroi kun K unohti oman legendaarisen biisinsä sanat 😂

Mä en edes huomannut sanojen unohtelua.

Vierailija
101812/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vähän huvittaa kyllä tuo ajatus shippauksen himmaamisesta. :) Eilenhän jotkut uskoivat jopa, ettei Kärtsää nähdä koko kiertueella ja se on näpäytys, jonka tarkoituksena on lopettaa koko shippaus once and for all. :D Jos shippaus haluttaisiin lopettaa, niin ei tehtäisi niin, että lavalla kähmitään pyllyä ja sitten sanotaan brothers, koska se shippaus ei sillä tosiaankaan lopu - täällä joidenkin osalta ehkä mutta ei muualla.

Vierailija
101813/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää ottako tätä ankeuttamisena mutta huomaatteko tuossa Areenan klipissä kun K sanoo sillä omalla tyylillään että välillämme on jotain... niin B vähän katkaisee sen sanomalla friendship johin K sanoo että brothers. Pikkuisen tuosta jäi fiilis että K jatkoi omalla tavallaan sitä miesten välisen romantiikan puffaamista jostain omista syistään (en tarkoita tunnesyistä) mutta B pisti siinä kohtaa sille pisteen. Äh, vaikea selittää. Ihania kavereita he on.

Varmaan B haluaa välttää fandomin väärinymmärryksiä ja vähän himmata shippausta 😅 niin minä sen näkisin..

Taasko tää jatkuu? Jos B haluaisi hillitä shippausta tai sitä se häiritsisi, ei sen olisi yhtään mikään pakko vetää tuollaista lavalla Kn kanssa. Esiintyisivät sit kliinisesti ja koskematta (ainakaan näin).

Vierailija
101814/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes huomannut sanojen unohtelua.

B huomasi 😂💚

Vierailija
101815/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos merch -vastauksista, olette kultaisia! <3

Vierailija
101816/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua vähän huvittaa kyllä tuo ajatus shippauksen himmaamisesta. :) Eilenhän jotkut uskoivat jopa, ettei Kärtsää nähdä koko kiertueella ja se on näpäytys, jonka tarkoituksena on lopettaa koko shippaus once and for all. :D Jos shippaus haluttaisiin lopettaa, niin ei tehtäisi niin, että lavalla kähmitään pyllyä ja sitten sanotaan brothers, koska se shippaus ei sillä tosiaankaan lopu - täällä joidenkin osalta ehkä mutta ei muualla.

Aamen. Eikä kukaan sanoisi varsinkaan brothers or maybe more tässä tapauksessa.

Puppua se joka tapauksessa on.. k kutsuu B:tä veljeksi todella monissa klipeissä, mutta shippaajat tarttuvat tuohon yhteen fan serviceen 💀

Vierailija
101817/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puppua se joka tapauksessa on.. k kutsuu B:tä veljeksi todella monissa klipeissä, mutta shippaajat tarttuvat tuohon yhteen fan serviceen 💀

Minä toin tän esille siksi, että jotkut olivat huolissaan siitä, haittaako shippaus heitä. En mistään muusta syystä.

Vierailija
101818/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo lause oli 100% faneille suunnattu. K on fiksu ja tietää tasan mistä narusta vetää.

Vierailija
101819/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän ystävyys on syventynyt kesän jälkeen ja puhuvat toisilleen enenmmän

Vierailija
101820/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole tullut jo lukuisia kertoja selväksi, ettei shippaus haittaa heitä ainakaan niin paljon, että heitä kiinnostaisi lopettaa se, mutta silti tätä keskustelua on käyty toukokuusta asti.

Ketju on lukittu.