Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
101721/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin sitäkin että olis ehkä hassua jos K olis muillakin keikoilla lavalla , ei ainkaan enää samall tavalla vois tuota tehdä, mitä eilen (kun muka meinasivat vetää ccc:n ilman k:tä). Että miten se sitten hoidettaisiin. Siksipä luulen että esiintymiset k:n osalta oli tässä ainakin, voi olla että myös näkemiset jäi Helsinkiin🤔

Kyllä jokainen tajusi, kun Ccc alkoi, että K tulee liittymään mukaan.

Tottakai tajusi, mutta eihän sitä samalla tavalla enää voisi spiikata

Vierailija
101722/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin sitäkin että olis ehkä hassua jos K olis muillakin keikoilla lavalla , ei ainkaan enää samall tavalla vois tuota tehdä, mitä eilen (kun muka meinasivat vetää ccc:n ilman k:tä). Että miten se sitten hoidettaisiin. Siksipä luulen että esiintymiset k:n osalta oli tässä ainakin, voi olla että myös näkemiset jäi Helsinkiin🤔

No mulle se Bojanin huijaus meni jopa hetken läpi, eli luulin et Joksut vetää CCC coverin 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
101723/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämä oli täällä? Ylen raporttia Tavalta

https://areena.yle.fi/1-66764073

Vierailija
101724/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöketjussa usea paikallaollut sanoi että ei nähnyt samaa kemiaa enää heidän välillään.. pitänee odottaa raportteja

Ja samoin paikalla olleita jotka sen kemian näki.

Vierailija
101725/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä shippaan kahta kauheammin ja menen vaikka sinne prkl Niuvaan.

https://x.com/nouroblem/status/1704608987419668896?s=20

https://x.com/jerefromvantaa/status/1704601001477472761?s=20

https://x.com/jerefromvantaa/status/1704607739215753430?s=20

Joo, se voi olla ainoa oikea osoite.

Vierailija
101726/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juren katseleminen eilisillä keikoilla jotenkin lämmitti mieltäni. Mä oon alkanut tykätä Juresta enemmän ja enemmän. En tiedä vaikuttiko siihen se, että minun tuli jotenkin randomisti neulottua sukat juuri hänelle ja sitten Bojanille. Mutta huomasin odotellessani poikia Suomeen ja neuloessani samalla, että itse asiassa pojista Jurella on melkein kiinnostavimmat ja mukavimmat postaukset. Hän varsinkin tuntui olevan ihastuttavan innoissaan Suomesta! Jure oli paidaton molemmilla keikoilla ja tuli ihanasti riviin Novi valin aikana ekalla keikalla. 

Tokallahan se kävi ensin makaamaan lattialle ja se jälkeen istuskeli varjoissa ihan omassa (?) maailmassaan 😃 Ehkä, toivottavasti, fiilisteli kaikkea, mitä koki siinä illassa 💕💗💖

Vierailija
101727/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lippu Turkuun, mutta en tiedä, menenkö. Mulla alunperin oli vain lippu Tvastian ikärajattomalle, mutta sitten sain Liputtomasta K18-keikankin lipun ja olin eilen siis molemmilla. Pääsin molemmilla kerroilla portaille, sieltä näki ihan älyttömän hyvin. 

Turkuun joutuisin ajamaan 1,5h, epäilen, että en näkisi juuri mitään, kun siellä ei ole parvea eikä näköalan pelastavia portaita, enkä jaksa enää jonottaa, kun eilen jonotin sen sellaiset 3h ulkona ja ennen keikan alkua sisällä 2h yhteensä. 

En olisi Turun lippua varmaan ostanutkaan, jos mulla ois alun perin ollut nämä kaksi Tavastiaa. Ostin sen siinä vaiheessa, kun luulin, että K tulisi Suomessa lavalle kaikissa mestoissa. Nyt minusta tuntuu siltä, että ei se tule. 

Tosin, sanoihan se menevänsä niiden keikka-autoon, mutta miksi se menisi, kun eilenkin nappasi peräti noin paljon olla heidän kanssaan? Mietin, halusiko se vain käyttää sellaista sanontaa kiertoilmaisuna sille, että aikoo olla lavalla? 

Harmillisesti lippuni sitten jää vain varmaan käyttämättä, jos en mene. 

Mäkin olin eilen Tavastialla ja tänään menen Turkuun, 1,5 h ajomatkan päähän ja toivon, että K ei siellä lavalle tule. Mä haluan nähdä nimenomaan jokerit uudelleen😍

Älä kuule meidän muiden puolesta puhu! Logomo on ainut jonne pääsen ja TODELLAKIN toivon että K tulee ja ccc vedetään

Vierailija
101728/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöketjussa usea paikallaollut sanoi että ei nähnyt samaa kemiaa enää heidän välillään.. pitänee odottaa raportteja

Useampi paikallaollut nimenomaan raportoi todella vahvaa kemiaa. Ei yhtään ihme, että tuossa tilanteessa saatu kahdenlaisia havaintoja, kun siinä on tapahtunut kahta asiaa yhtä aikaa.

Vierailija
101729/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
101730/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lippu Turkuun, mutta en tiedä, menenkö. Mulla alunperin oli vain lippu Tvastian ikärajattomalle, mutta sitten sain Liputtomasta K18-keikankin lipun ja olin eilen siis molemmilla. Pääsin molemmilla kerroilla portaille, sieltä näki ihan älyttömän hyvin. 

Turkuun joutuisin ajamaan 1,5h, epäilen, että en näkisi juuri mitään, kun siellä ei ole parvea eikä näköalan pelastavia portaita, enkä jaksa enää jonottaa, kun eilen jonotin sen sellaiset 3h ulkona ja ennen keikan alkua sisällä 2h yhteensä. 

En olisi Turun lippua varmaan ostanutkaan, jos mulla ois alun perin ollut nämä kaksi Tavastiaa. Ostin sen siinä vaiheessa, kun luulin, että K tulisi Suomessa lavalle kaikissa mestoissa. Nyt minusta tuntuu siltä, että ei se tule. 

Tosin, sanoihan se menevänsä niiden keikka-autoon, mutta miksi se menisi, kun eilenkin nappasi peräti noin paljon olla heidän kanssaan? Mietin, halusiko se vain käyttää sellaista sanontaa kiertoilmaisuna sille, että aikoo olla lavalla? 

Harmillisesti lippuni sitten jää vain varmaan käyttämättä, jos en mene. 

Mulle tuli eilisen liven jälkeen päinvastainen olo, että ehdottomasti tätä lisää. Oli niin upea meno pojilla, K vain pieni kirsikka kakun päällä. Ihan mahtava nähdä, että jokainen oli ihan täysillä mukana keikassa iästä tai muusta ominaisuudesta viis. Todellakin menen ja fiilistelen täysillä alusta loppuun!

Vierailija
101731/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli hienot keikat, Joker Out oli mahtava, ja kiva että Kärtsä kävi vierailemassa. Mut kokonaisuutena päivän tapahtumat kyllä edistivät mun luopumisprosessia shippaamisesta. Haikea olo. Joker Outia menen varmasti katsomaan uudelleen, ja tietty Kärtsää myös.

Mulla on samanlainen olo (olin paikalla tokalla keikalla), mutta olen ehkä eniten helpottunut omasta puolestani tästä asiasta, vaikka se vähän haikeaa onkin. Jokereita menen aivan varmasti uudelleen katsomaan, jos he vaan Suomeen tulevat vielä, näin Bojan vähän siinä lupaili kun sanoi see you next year. Käärijää tuskin enää menen katsomaan, olin kesällä kolmella keikalla, joista yksi oli Tavastia kesäkuussa ja toinen Kaivohuone, aivan mahtavia keikkoja siis, mutta jotenkin se on nyt nähty, anteeksi vain kaikille Kärtsä-faneille.

Vierailija
101732/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulle se Bojanin huijaus meni jopa hetken läpi, eli luulin et Joksut vetää CCC coverin 😂

Jaa, mä taas oletinkin, että soittajina siinä ois bändi. Ts. et ne ois versioineet itse siitä jotain, mutta Bojanhan spiikkasi ennen soittoa jotakin Jerestä, niin ois ollut vähän outoa, jos K ei ois tullut esiintymään sitten. Toki paikan päällä tämä oli jotenkin selkeää, en tiedä, miten liven välityksellä.

Vierailija
101733/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai heidän välillä on kemiaa, mutta ei siitä rakkaussuhdetta heidän välilleen ole syntymässä. Syystä tai toisesta, monestakin varmaan.

Vierailija
101734/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko tämä oli täällä? Ylen raporttia Tavalta

https://areena.yle.fi/1-66764073

Olipas se lyhyt raportti.

Vierailija
101735/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihana!

https://yle.fi/a/74-20051105

Miltä tuntuu kohtadata jälleen?

Hirveältä! Bojan huudahtaa, ja kaksikko nauraa.

Odotin niin paljon, että tapaan taas Bojanin. Muistan, kun tapasimme ensimmäisen kerran Madridissa. En puhunut paljoa, joten minä vain katselin ja hymyilin, Käärijä kertoo.

Nyt hän puhuu. Silloin hän vain söi illallista, Bojan nauraa.

Meidän välillämme on vain jotain. Tunsin sen, kun tapasimme ensimmäistä kertaa. Tämä ei ole pelkästään Bojan vaan myös Joker Out, Käärijä tarkentaa.

Kaksikko jatkaa sanailua kuin Tiku ja Taku, kuinka he ovat kuin veljekset, mutta ehkä enemmänkin. Keväällä alkanut vitsailu jatkuu, ja sen mukana pysyy ehkä ainoastaan kaksikko itse.💚

Vierailija
101736/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikeasti tajunnut. 😀 Ajattelin että joo, tietty se on yksityiskeikalla kun Bojan kerran niin sanoo ja että ei se tuu toiselle jos ei ollut ekallakaan.

Mitä keikkaan tulee (olin siis tokalla) JO on todella hyvä livenä.

Keikka olisi ollut ihana ilman K:takin mutta mahtava lisä sitten kun se tuli kuitenkin lavalle. Hyvä ja positiivinen kemia niiden välillä on vielä mutta siellä paikan päällä jäi huomaamatta kaikki nuo nuolut ja kosketukset. Mun silmään kaikki oli kuitenkin selkeämmin fanservicea kuin Tavastia 1:sellä. Ne, varsinkin K tietää mitä yleisö haluaa ja toimii ja puhuu sen mukaan. Mutta en haluu ottaa shippauksesta muilta pois, tää oli vaan mun hlökoht. mielipide.

Vierailija
101737/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän Joksu-tiedote!🌞

RAKASTAN JOKSUJA 🥰😍🧡💓💗😻🔥💕💖💘💙💚💛💜💞💟😘💌

Tiedote päättyy 🌞

Vierailija
101738/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihana!

Olipa ihana artikkeli! JA pitkä! Hyvä Yle! 👏👏👏

Ja Bojan, sillä on vaan niin ihana ote tekemisiinsä, pätkä artikkelista:

"Bändiläiset saavat faneilta paljon lahjoja ja myös ehdotuksia mennä naimisiin.

Jos musiikki puhuttelee sydämen kautta, me pääsemme helposti naisimisiin, laulaja nauraa."

Vierailija
101739/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin paikalla molemmilla keikoilla. Jokerit tosi hyviä, ihan yllätyin. Onneksi Turkuun vielä tänään. :D Mutta Chachachahan ja siihen miten se vedettiin, olin vaan pettynyt. Tai hämilläni ehkä enemmänkin. Bojan näytti siltä, että oli ihan fiiliksissä, mutta Jeren koko esiintyminen vaikutti vaan niin väkinäiseltä. En mä osaa selittää. Mutta ei jäänyt siis kovin hyvä fiilis tuosta. Toki ovat varmasti hyviä ystäviä, enkä mä nyt tiedä shippasinko ennen eilistäkään enää niin kovin vahvasti, mutta eilisen jälkeen toivon vaan että pystyvät säilyttämään ystävyytensä tän kaiken keskellä.

Vierailija
101740/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihana!

K Bojanista: Meidän välillämme on vain jotain. Tunsin sen, kun tapasimme ensimmäistä kertaa. 💚

Lisäksi Joksut haluaisivat tulla festareille esiintymään ensi vuonna ja matkustaa Lappiin. Toivottavasti molemmat järjestyy!

Ketju on lukittu.