Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ainakin joksujen stooreissa J on "perhettä" ja K kutsuu kaikkia joksuja veljikseen
Täällä yksi tokalla keikalla ollut. On ne, ihania! Mua nauratti kun Bojan pomppasi lavalle ja eka ajatus oli, että no nyt on kostopitsit päällä :D. Mut niin, tykkäsin todella paljon keikasta, biiseistä, niistä poitsuista, tunnelmasta. Jotenkin kun kuunteli niitä biisejä livenä niin aattelin että mikshän sinne viisuihin Carpe Diemillä mentiin, jotenkin paaaljon parempiakin biisejä heillä on. Ja siis tiedän että ei sinne vanhoilla biiseillä mentäiskään, mutta ymmärrätte ehkä pointin.
Bojan on kyllä syötävän upea ja söpö, ja karismaattinen ja seksikäs ja ja ja🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi sai kyllä niin spesiaalin keikan, että muut kalpenee kateudesta. Ja tänään jatkuu.
varsikin ruotsalaiset on vihreet kateudesta XD
Kerrankin :D Rikottiin myös tuo höperö huutovolyymiennätys niiden nenän edestä xD
Ja Bojan kostopitseissään, Kärtsä nuoleskelemassa Bojania lavalla. . . 😋
Jatkan vielä, että on silti pakko sanoa, että eilen keikan parasta ihanuutta ja nautittavuutta ei kuitenkaan ollut se, kun Käärijä oli lavalla. Kyllä se oli vaan koko Jokerit. Tosin, on pakko sanoa, että jostain syystä sen tietäminen, että Kärtsä vierailee keikoilla/keikalla merkitsi tunnelmalle paljon myös silloin, kun hän ei ollut paikalla (tai ei tullut sillä ekalla keikalla lavalle).
Mutta tilanne meni niin kuin etukäteen arvelinkin, että tuon esiintymisen perusteella en ainakaan itse enää aio jatkaa shippaustani. Se homma lavalla oli vain - 📢 peliä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brothers and maybe something more:han se oli
Se loppu oli selvästi fanserviceä, mutta kyllä K käytti tuota sanaa monta muutakin kertaa. Anteeksi nyt vain, mutta luuletko todella että hän paljastaisi jotain salattua noin vain lavalla kun hänen puolisonsa on backstagella? Järki hoi
Ei kai täällä nyt täydestä todesta ajattelekaan että oisitvat kimpassa tai rakastuneita?
Ajatellaan t:Niuva
Eikö B kutsunut K:n heidän kanssa keikkabussille
Vierailija kirjoitti:
K on ainakin vastaillut faneille yöllä
https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/729043393022443520
Monelta tuo oli?
Vierailija kirjoitti:
Eikö B kutsunut K:n heidän kanssa keikkabussille
No K:n juttujen mukaan kyllä mutta mistäs näistä tietää. Ja lähteekö sitten onkin kokonaan toinen tarina. Sitähän täällä kuumeisesti varmaan vahdataan tämä päivä😂. Itse epäilen kyllä vahvasti että ei lähde.
Vierailija kirjoitti:
Myöntäkää ihan rohkeasti että Käärijä ja bojan teitä vaan kiinnosti eilisessä ei se mitään!.JO musa on mitäänsanomatonta.
Olisin mennyt yhdelle keikalle ilman Käärijääkin. Ja nautin katsella heitä, poitsuja siis. Nyt menin kahdelle keikalle ja Käärijä oli aika höpöhöpöä, mutta ainakin mä pidin hauskaa koko ajan edestä! Jonotinkin vielä tällaisena kantturana 2x siellä kadulla kerrallaan sellaiset 1,5h, eli noin 3h yhteensä :D
K:n enkku oli todella hyvä
Minä shippaan kahta kauheammin ja menen vaikka sinne prkl Niuvaan.
https://x.com/nouroblem/status/1704608987419668896?s=20
https://x.com/jerefromvantaa/status/1704601001477472761?s=20
https://x.com/jerefromvantaa/status/1704607739215753430?s=20
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi tokalla keikalla ollut. On ne, ihania! Mua nauratti kun Bojan pomppasi lavalle ja eka ajatus oli, että no nyt on kostopitsit päällä :D. Mut niin, tykkäsin todella paljon keikasta, biiseistä, niistä poitsuista, tunnelmasta. Jotenkin kun kuunteli niitä biisejä livenä niin aattelin että mikshän sinne viisuihin Carpe Diemillä mentiin, jotenkin paaaljon parempiakin biisejä heillä on. Ja siis tiedän että ei sinne vanhoilla biiseillä mentäiskään, mutta ymmärrätte ehkä pointin.
Bojan on kyllä syötävän upea ja söpö, ja karismaattinen ja seksikäs ja ja ja🥵
Mäkin ällistyin, kun olikin ollut vaatteiden vaihto! 😍 JA myös Krisillä. Sain nähdä hänet nyt rakastamassani raitapaitalookissa ja sitten hihattomana! Ei paha. Ja Janci oli myös käynyt vaihtamassa paidan... Sit se oli menoa taas!
Mahtava keikka ja meno! JO oli livenä todella hyvä. K ja B ei lisättävää. Niiden välinen kemia ja luottamus toisiinsa on vaan niin liikkistä <3. Oli myös ihana nähdä, kuinka rento ja tyytyväisen oloinen B lavalla oli.
Mietin sitäkin että olis ehkä hassua jos K olis muillakin keikoilla lavalla , ei ainkaan enää samall tavalla vois tuota tehdä, mitä eilen (kun muka meinasivat vetää ccc:n ilman k:tä). Että miten se sitten hoidettaisiin. Siksipä luulen että esiintymiset k:n osalta oli tässä ainakin, voi olla että myös näkemiset jäi Helsinkiin🤔
Lähtivät siis kävellen porukalla.
Mulla on lippu Turkuun, mutta en tiedä, menenkö. Mulla alunperin oli vain lippu Tvastian ikärajattomalle, mutta sitten sain Liputtomasta K18-keikankin lipun ja olin eilen siis molemmilla. Pääsin molemmilla kerroilla portaille, sieltä näki ihan älyttömän hyvin.
Turkuun joutuisin ajamaan 1,5h, epäilen, että en näkisi juuri mitään, kun siellä ei ole parvea eikä näköalan pelastavia portaita, enkä jaksa enää jonottaa, kun eilen jonotin sen sellaiset 3h ulkona ja ennen keikan alkua sisällä 2h yhteensä.
En olisi Turun lippua varmaan ostanutkaan, jos mulla ois alun perin ollut nämä kaksi Tavastiaa. Ostin sen siinä vaiheessa, kun luulin, että K tulisi Suomessa lavalle kaikissa mestoissa. Nyt minusta tuntuu siltä, että ei se tule.
Tosin, sanoihan se menevänsä niiden keikka-autoon, mutta miksi se menisi, kun eilenkin nappasi peräti noin paljon olla heidän kanssaan? Mietin, halusiko se vain käyttää sellaista sanontaa kiertoilmaisuna sille, että aikoo olla lavalla?
Harmillisesti lippuni sitten jää vain varmaan käyttämättä, jos en mene.
Onko Twitter/Tumblr/jne-linkkejä heidän yhteisistä stooreistaan? Instanavigation ei näemmä toimi kunnolla tällä koneella.
Vierailija kirjoitti:
Mietin sitäkin että olis ehkä hassua jos K olis muillakin keikoilla lavalla , ei ainkaan enää samall tavalla vois tuota tehdä, mitä eilen (kun muka meinasivat vetää ccc:n ilman k:tä). Että miten se sitten hoidettaisiin. Siksipä luulen että esiintymiset k:n osalta oli tässä ainakin, voi olla että myös näkemiset jäi Helsinkiin🤔
Kyllä jokainen tajusi, kun Ccc alkoi, että K tulee liittymään mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko Twitter/Tumblr/jne-linkkejä heidän yhteisistä stooreistaan? Instanavigation ei näemmä toimi kunnolla tällä koneella.
Tää nyt ainakin
https://twitter.com/itscrazyitsjune/status/1704678847579300042?t=vfnc-Q…
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lippu Turkuun, mutta en tiedä, menenkö. Mulla alunperin oli vain lippu Tvastian ikärajattomalle, mutta sitten sain Liputtomasta K18-keikankin lipun ja olin eilen siis molemmilla. Pääsin molemmilla kerroilla portaille, sieltä näki ihan älyttömän hyvin.
Turkuun joutuisin ajamaan 1,5h, epäilen, että en näkisi juuri mitään, kun siellä ei ole parvea eikä näköalan pelastavia portaita, enkä jaksa enää jonottaa, kun eilen jonotin sen sellaiset 3h ulkona ja ennen keikan alkua sisällä 2h yhteensä.
En olisi Turun lippua varmaan ostanutkaan, jos mulla ois alun perin ollut nämä kaksi Tavastiaa. Ostin sen siinä vaiheessa, kun luulin, että K tulisi Suomessa lavalle kaikissa mestoissa. Nyt minusta tuntuu siltä, että ei se tule.
Tosin, sanoihan se menevänsä niiden keikka-autoon, mutta miksi se menisi, kun eilenkin nappasi peräti noin paljon olla heidän kanssaan? Mietin, halusiko se vain käyttää sellaista sanontaa kiertoilmaisuna sille, että aikoo olla lavalla?
Harmillisesti lippuni sitten jää vain varmaan käyttämättä, jos en mene.
Kyse on ihan muusta kuin nappaamisesta ja hämää miten suurin osa täällä missaa sen kokonaan. Lopputulos on toki sama, jos eivät yhdessä hengaa.
Joksut oli ihan hemmetin kova eilen, ja pojat on luonnossa vielä upeampia kuin kuvissa. Meinasin hajota, kun B astui lavalle kostopitseissään. 😱. Trollien kitinät jääköön täysin omaan arvoonsa, näköjään aloittivat työmaansa taas heti aamusta, pthyi.