Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ihanaa myöhäisiltaa ja yötä rakkaat kanssamatkaajat! 💚
Joker_out_mexico
Thinkoffinland
Myös lupailleet livejä
Vierailija kirjoitti:
ONKO KOSTOPITSI PÄÄLLÄ
Saattaa olla. JOku valkoinen paita on
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan pitkään sitä uskaltaa valvoa kun kuudelta aamulla herätys 😃
Onneksi pääsen käyttämään kertyneet ylityöt ja aloitan huomenna vasta 10.00 ja vielä etänä😅😂 Tsemppiä teille joilla aikainen aamu!
Vierailija kirjoitti:
ONKO KOSTOPITSI PÄÄLLÄ
ON!!!
thinkoffinland live näkyy
muut ei ole aloittaneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ekalla keikalla ja pakko sanoa, että niin ihana keikka kun olikin, oon kyllä vähän pettynyt, jos K esiintyy toisella keikalla. Kivittäkää jos haluatte.
Ymmärrän ja olen puolellasi, koska Jere oli Oulussa, minuakin harmittaisi.Tässähän on kyse siitä, että kaikki haluaisivat nähdä Jeren ja Bojanin tapaamisen yhdessä, pitkän tauon jälkeen, eikä mitään Käärijää.En tiedä, ovatko kaikki tajunneet tätä todellista merkitystä tähän yhteyteen, mikä tässä oikeasti on.
Jere ei ole teidän sätkynukke, vaan oikea henkilö joka on sanonut että Jere ei kuulu kansalle, vaan ainoastaan Käärijä. Tuo on jo ihan kauheaa että täällä jengi oikeasti hamuaa juuri JEREN näkemistä jonkinlaisena fanservice-tuotteena. Ei ihmekään että sitä ahdistaa nää julkisuuden lieveilmiöt.
Yleisö joraa ihan erilailla nyt 🤩 Mut tuskin osaa sanoja yhtä hyvin kuin teinit.
B is wearing the shirt you ladies wanted him to wear??? :D
Ja tällähetkellä se K bäkkärillä fiilistelee keikkaa <3
En anna nyt itselleni periksi, saa nähdä kuinka järkyttävän paljon kadun jos en sitä Instagramia lataa 😃
Ehkä tämä ilta taas opetti meille jotain: B ja K ovat ystäviä, ja K:lla on muitakin ystäviä. Ja hän yrittää ehtiä moneen paikkaan ja on todella kiireinen. K pääsi tukemaan PB:tä ja JO:ta <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ONKO KOSTOPITSI PÄÄLLÄ
ON!!!
Bojan lukee ihan varmasti tätä palstaa, eikös sitä kostopitsiä toivottu aika hartaasti 😂
Vierailija kirjoitti:
Ja tällähetkellä se K bäkkärillä fiilistelee keikkaa <3
Onnellisena sydämen kuvat silmissä 😍
ONKO KOSTOPITSI PÄÄLLÄ