Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Keksikää miten Joksuille saa tiedon revontulista, esim. Deanin kautta? Kyllä eteläeurooppalaisia saleen kiinnostaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Kostopitsipaita on helppo repiä nopeasti pois päältä.
Onko muuten se Potterin henkilö paikalla?
Olihan ekalla ylitettin Tukholman lukematkin. Et kaipa siellä menoa oli.
Vauva-hylje lavalle, mitä Bojan puhui euroviisuista?
Vierailija kirjoitti:
Keksikää miten Joksuille saa tiedon revontulista, esim. Deanin kautta? Kyllä eteläeurooppalaisia saleen kiinnostaa. :)
Instaan linkki revontulikameraan?
Vierailija kirjoitti:
Vauva-hylje lavalle, mitä Bojan puhui euroviisuista?
Kuului tosi huonosti, mutta ainakin ,että on kiitollinen kaikesta mitä on tapahtunut euroviisujen jälkeen=
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostopitsit!!!
Tottakai Bojan haluaa näyttää upealta Jeren silmissä.
No, mihin aikaan on luvassa esiintyminen listan mukaan, vai onko edes tulossa?
Kimallepöksyt ja kostopitsi. Voi toista 🔥
Vierailija kirjoitti:
Miten sattuikaan. Olen valitsemassa Bojanin pakettiin korttia, yhdessä niistä on ovela teksti revontulista. Valitsen siis sen.
Mulla meni live plastikan kohdalla katki. Mun lemppari :( Jos JO tulee joskus uudestaan Suomeen niin jumalauta olen se ykkösnauta (riimit intended) heidän keikallaan!
Sampittaren yhteys lagailee välillä, pitää vaihdella Sampitar ja thinkoffinland välillä
Vierailija kirjoitti:
Olihan ekalla ylitettin Tukholman lukematkin. Et kaipa siellä menoa oli.
Jotenkin tökeröä joiltakin (jotka eivät olleet edes paikalla) tuomita jonkun keikan tunnelma kännykällä kuvatun liven perusteella.
On kyllä uskomaton tsäkä jos helsingissä on ihan kunnon revontulet.😍 Eivät varmasti kaikki ole ikinä nähneet. Ne kun on näin monta kertaa nähneenkin mielestä aina yhtä upeita!
Muistaako kukaan minkä biisin jälkeen ccc oli listalla vuorossa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä ilta taas opetti meille jotain: B ja K ovat ystäviä, ja K:lla on muitakin ystäviä. Ja hän yrittää ehtiä moneen paikkaan ja on todella kiireinen. K pääsi tukemaan PB:tä ja JO:ta <3
Just näin, ei mitään paineita hänelle enempää kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Kimallepöksyt ja kostopitsi. Voi toista 🔥
Hehkuu onnea ja toinen on backstagella ihan onnesta ymmyrkäisenä kans <3
Boitsu on liekeissä.