Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viettävätköhän Jokerit huomenna aikaa Turussa? Mikähän mahtaisi olla sopiva paikka bongata heidät?
Tuskin hirveästi, kun ovat Helsingissä yötä.
Villi ilta Kn kanssa jatkoineen. Valitettavasti saatte Turussa krapulaisen bändin esiintymään, ikäänkuin välinumero taas ennen Tampereen k18-keikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt naudat, huudetaan ...!!! Ihanaa, naudat, ihanaa!!! 💥💖💥💖💥
Kuulostaa tällaisen landepaukku naudankasvattajan korvissa jokseenkin kornilta, voin kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Mussut pääsee yhteisiin lakanoihin vielä tänä yönä 🥰
Mitä mä oon missannut??! 😃
Vierailija kirjoitti:
Missä ig-liveä?
Sampitar
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan pitkään sitä uskaltaa valvoa kun kuudelta aamulla herätys 😃
Sama. Eilenkin meni myöhään. Univelkaa on kertynyt jo.
Juuri vasta kotiuduin keikalta ja ajattelin mennä nukkumaan mutta sitten vahingossa avasin palstan...nukkuminen saa odottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ekalla keikalla ja pakko sanoa, että niin ihana keikka kun olikin, oon kyllä vähän pettynyt, jos K esiintyy toisella keikalla. Kivittäkää jos haluatte.
Ymmärrän ja olen puolellasi, koska Jere oli Oulussa, minuakin harmittaisi.Tässähän on kyse siitä, että kaikki haluaisivat nähdä Jeren ja Bojanin tapaamisen yhdessä, pitkän tauon jälkeen, eikä mitään Käärijää.En tiedä, ovatko kaikki tajunneet tätä todellista merkitystä tähän yhteyteen, mikä tässä oikeasti on.
Mistä sä nyt puhut? Ei se ollut Oulussa?
Vissiin Jere oli mutta K on sitten Tavastialla vai.
Aika pahasti jakautunut persoonallisuus, kun välimatkaakin ottaa rapiat 600km.
Onko tänään nauta liveä tiedossa?
Tää ketju kulkee niin hirveällä vauhdilla nyt että en edes yritäkään pysyä mukana. Olin pari tuntia myös pois ja nyt yritin pari viimeistä sivua lukea ja melkein ehdin jo saada sydärin että K ois täällä Oulussa ollu. 😂 Onneksi siis ollut jotain huijausta kun kyllä voisin sanoa epäonnistuneeni täysin Kn fanina jos en tuota olisi tiennyt.
Sampitaren liveä odotellessa sitte tässä nyt roikutaan. Myös se thinkoffinland näytti menevän Tavastialle ja sillä on monesti liveä kans.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan pitkään sitä uskaltaa valvoa kun kuudelta aamulla herätys 😃
Jaksaa jaksaa, mulla klo 5.30 aamuherätys 😂
Ei ole ollut Oulussa Jere eikä Käärijä.
Onko Bllä kostopitsi vai näenkö ihan väärin livestä?
Vissiin Jere oli mutta K on sitten Tavastialla vai.