Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
101461/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tää ilta viimeistään kaikille osoittanut, että Klla ja Blla on kummallakin omat elämät ja menonsa. Ystäviä ovat edelleen, mutta tuskin kukaan enää kuvittelee enempää. Ja hyvä niin!

Aamen! Ja juuri tän takia onkin parempi etteivät anna hirveästi materiaalia shippaajille näiden näkemisten ulkopuolella. Kun ei kaikki mene niin kuin fanit tahtoo niin johan haukutaan taas Jere maan rakoon ja nostetaan Bojan jalustalle ja itketään hänen puolestaan... Jos ihmiset osaisi vähän rauhoittua niin tätä olisi mukavampi seurata.

Tää ilta ei oo vielä edes alkanu. En näe että mikään tässä olis osoittanut mitään. Paitsi sen et jengi menee sukkana halpaan jopa Oulutrolliin. Ja siihen toiseen Jere on ikävä ihminen -trolliin. Ihan selvää tietoista hämmentämistä. Kun ei ollut edes Aito. Tää olis helpompaa hieman paremmalla lukutaidolla.

Vierailija
101462/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ekalla keikalla ja pakko sanoa, että niin ihana keikka kun olikin, oon kyllä vähän pettynyt, jos K esiintyy toisella keikalla. Kivittäkää jos haluatte.

Et varmaan ole ainoa, joka näin ajattelee, mutta itse en ymmärrä tätä logiikkaa ollenkaan. Millä tavalla on epäreilua, jos keikat on erilaisia? Mikään keikka ei ole koskaan aivan identtinen toisen kansssa, vaikka samoja biisejä samassa järjestyksessä esitetäänkin. Briteissä Mae oli vain yhdellä keikalla, ei kaikilla. Norjassa ja Ruotsissa ei ollut ketään vierasta esiintymässä. Tavastian ekalla keikalla ei ollut K:ta mutta on hyvin mahdollista, että tokallakin tämä on vain fiilistelemässä, ei lavalla.

Jokainen keikka on erilainen. Yhdellä keikalla B suuteli Jania. Oliko se nyt epäreilua kaikkia muita keikkoja kohtaan? Niinpä se K:kin suuteli Jesseä kesällä. Onko nyt niin, että kaikki ne, jotka eivät olleet juuri sillä keikalla paikalla, voivat pahoittaa mielensä ja olla loukkaantuneita?

Nallekarkit eivät mene tasan tässä maailmassa. Ekalla keikalla ei näkynyt K:ta, mutta Kris lauloi NVGOTia. Se on minusta jo aivan ainutlaatuista! Tavastia sai kuulla myös Proti Tokun, Oslo taas ei. Sellaista se on. Oslo oli kuitenkin ensimmäinen, joka kuuli SSOL:n.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
101463/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mussut pääsee yhteisiin lakanoihin vielä tänä yönä 🥰

Jokuhan jo kirjoitti, että ensi yönä menee formulalakanat solmuu, joita ei sit niin vaan avatakaan! :D

Vierailija
101464/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella tulee olemaan kaikista paras meno.💪

Vierailija
101465/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin kuolla nauruun, kun vietän täällä minäkin synttäriäni (51v. . .), ja äitini kyseli viestillä, olenko nähnyt hänen onnittelunsa e-cardina sähköpostissa. Kerroin hänelle, että oon jonottamassa Tavastialle ja menen kahddlle keikalle samana iltana.

Sitten hetken mielijohteesta laitoin hänelle pätkän kuvaamaani Demonia ekalta keikalta.

Niin äitini, joka on aina tosi asiallinen, emmekä ikinä ole jutelleet *miehistä* ja hän on suunnilleen tuntunut pitävän minua vieläkin lapsena, vastasikin siihen: *Ymmärrän :)*

Meinasin kuolla nauruun, joskin hetken mietin, pitäisikö minun hävetä, mutta sitten ajattelin, että mitä turhia, ja vastasin hänelle: *Eikö :)*

Vieläköhän me saatais äidistä shippaaja? 😂😂😂

Ihana synttäripäivä sulla!!! Paljon onnea!!!

Perässä tullaan, Nim. melkein 50v.

Kiitos!! 🥰🥰🥰

Vierailija
101466/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live Sampitar ig 👑

Vierailija
101467/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/729007718550192128/right-so-assumin…

Tuossakin mollatiiin k:ta taas

Eikä edes anteeksi pyydä mollaustaan. Huoh.

Vierailija
101468/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää että koko tätä tämän illan draamaa (johon itsekin kiihkeästi osallistuin) ei kenties olisikaan, jos Gregor olisi vielä messissä. Koska hän varmaan olisi vastannut yksityisesti kyselyihin että mihin K tulee jne. Hän oli erittäin palvelualtis ihminen!

Vierailija
101469/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viettävätköhän Jokerit huomenna aikaa Turussa? Mikähän mahtaisi olla sopiva paikka bongata heidät?

Sovittiin just et nähään Kakola Spassa.

Vierailija
101470/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
101471/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, ei enää montaa minuuttia ja sitten taas mennään!

Vierailija
101472/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samperi että osaakin jännittää aikuista ihmistä.

Vierailija
101473/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ekalla keikalla ja pakko sanoa, että niin ihana keikka kun olikin, oon kyllä vähän pettynyt, jos K esiintyy toisella keikalla. Kivittäkää jos haluatte.

Ymmärrän ja olen puolellasi, koska Jere oli Oulussa, minuakin harmittaisi.Tässähän on kyse siitä, että kaikki haluaisivat nähdä Jeren ja Bojanin tapaamisen yhdessä, pitkän tauon jälkeen, eikä mitään Käärijää.En tiedä, ovatko kaikki tajunneet tätä todellista merkitystä tähän yhteyteen, mikä tässä oikeasti on.

Vierailija
101474/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt naudat, huudetaan ...!!! Ihanaa, naudat, ihanaa!!! 💥💖💥💖💥

Vierailija
101475/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ja olen puolellasi, koska Jere oli Oulussa, minuakin harmittaisi.Tässähän on kyse siitä, että kaikki haluaisivat nähdä Jeren ja Bojanin tapaamisen yhdessä, pitkän tauon jälkeen, eikä mitään Käärijää.En tiedä, ovatko kaikki tajunneet tätä todellista merkitystä tähän yhteyteen, mikä tässä oikeasti on.

Mistä sä nyt puhut? Ei se ollut Oulussa?

Vierailija
101476/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän todella hyvin.

t. onnekkaana toissapäivänä Liputtomasta toiseenkin lipun saanut

Vierailija
101477/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on railakkaampaa menoa, Grindr mayhem vai Tavastia mayhem?

Vierailija
101478/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan ole ainoa, joka näin ajattelee, mutta itse en ymmärrä tätä logiikkaa ollenkaan. Millä tavalla on epäreilua, jos keikat on erilaisia? Mikään keikka ei ole koskaan aivan identtinen toisen kansssa, vaikka samoja biisejä samassa järjestyksessä esitetäänkin. Briteissä Mae oli vain yhdellä keikalla, ei kaikilla. Norjassa ja Ruotsissa ei ollut ketään vierasta esiintymässä. Tavastian ekalla keikalla ei ollut K:ta mutta on hyvin mahdollista, että tokallakin tämä on vain fiilistelemässä, ei lavalla.

Jokainen keikka on erilainen. Yhdellä keikalla B suuteli Jania. Oliko se nyt epäreilua kaikkia muita keikkoja kohtaan? Niinpä se K:kin suuteli Jesseä kesällä. Onko nyt niin, että kaikki ne, jotka eivät olleet juuri sillä keikalla paikalla, voivat pahoittaa mielensä ja olla loukkaantuneita?

Nallekarkit eivät mene tasan tässä maailmassa. Ekalla keikalla ei näkynyt K:ta, mutta Kris lauloi NVGOTia. Se on minusta jo aivan ainutlaatuista! Tavastia sai kuulla myös Proti Tokun, Oslo taas ei. Sellaista se on. Oslo oli kuitenkin ensimmäinen, joka kuuli SSOL:n.

Se on se perisuomalainen mielenlaatu.😂 kateus vie kalatkin vedestä ja naapurin puolella ruoho on vihreämpää jne.

Vierailija
101479/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan pitkään sitä uskaltaa valvoa kun kuudelta aamulla herätys 😃

Vierailija
101480/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kaikkien osapuolten somehiljaisuus on pakko enteillä jotain hyvää tälle illalle!!😍

Ketju on lukittu.