Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin iloinen että tapasivat toisensa ja minun shippaus ei ainakaan ole laimentunut, toivottavasti pientä sekoilua on luvassa
Mielellään vaikka vähän isompaakin. On tätä jo niin kauan odotettu et jotain pitäisi jo herua 😂
Viettävätköhän Jokerit huomenna aikaa Turussa? Mikähän mahtaisi olla sopiva paikka bongata heidät?
Vierailija kirjoitti:
Olin ekalla keikalla ja pakko sanoa, että niin ihana keikka kun olikin, oon kyllä vähän pettynyt, jos K esiintyy toisella keikalla. Kivittäkää jos haluatte.
Saa olla totuudenmukainen tunteittensa kanssa, ei se mitään. Kunhan ei moiti K:ta siitä. Se antaa ihmisille jo enemmän itsestään kuin sen ikinä tarttis, eikä kenenkään pitäisi valittaa miksei se anna enempää.
Vierailija kirjoitti:
Viettävätköhän Jokerit huomenna aikaa Turussa? Mikähän mahtaisi olla sopiva paikka bongata heidät?
Tuskin hirveästi, kun ovat Helsingissä yötä.
Omg..kävin salilla ja tämä kaikki tapahtui xD K olikin Oulussa pb:n julkkareissa xD mutt sitten näimme kuvan tavastialta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitys ei sovi teinien silmille?!
Näpsäkkä kosto tietyille ihmisille, kuten Gn jahtaajille. Toki harmi muille.
Selvästi haluavat toteuttaa tiettyä artistipuoltaan kaukana teineistä.
Mussut pääsee yhteisiin lakanoihin vielä tänä yönä 🥰
Otetaan uusiks. No nyt niitä (kännisen) baby koalan pieniä, tiukkoja sormia sitten viimein irrotellaan namupepun kaulasta ....
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/729007718550192128/right-so-assumin…
Tuossakin mollatiiin k:ta taas
Voiko jotkut ystävälliset raportoida tänne mitä tapahtuu keikalla kun ei pysty tämä nauta livee seuraamaan?
Vierailija kirjoitti:
Missä live?
Ei ole keikka alkanut vielä. Ainakin sampitar saattaa pitää.
Madame Cykalla hyviä pätkiä läheltä. Ihana rento ja hymyileväinen B ja muu poppoo.
Vierailija kirjoitti:
Mussut pääsee yhteisiin lakanoihin vielä tänä yönä 🥰
Ja mä oon niin onnellinen heidän (ja meidän) puolesta!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahah!!!
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että ihan keskusta, kauppatori? Jos ovat fiksuja käyvät katsomassa Kakolaa tai Turun Linnaa. Mutta toki aikataulu ei riitä kaikkeen ja saattaa olla tukka kipeä tämän illan jatkoista...
Vierailija kirjoitti:
TAVASTIA MAYHEM
Munakoisoemoji, munakoisodemoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi haluavat toteuttaa tiettyä artistipuoltaan kaukana teineistä.
"Tiettyä artistipuoltaan"?