Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
K istui B:n sylissä bäkkärillä 😍🥵
Tietysti, mutta oliko tästä kuvatodistetta?
Vierailija kirjoitti:
Haluamme nähdä k u v a n missä istutaan sylitysten!
Hölmö
Kyl mä tavallaan ymmärrän jos ensimmäisen keikan fanit ovat pettyneitä. Etenkin jos K olisi nyt kaikilla muilla lopuilla keikoilla eli oikeasti hyppäisi heidän keikka-autoonsa. Enkä edes ole menossa millekään keikalle, kun en vain pääse välimatkojen takia. Tai olisin mutta tähän rakoon ei ehdi olemaan hotellissä yötä.
Mä oon koko ajan ajatellutkin, että K on korkeintaan Tavastialla! Ite meen Treelle!
Juresta kaunis pätkä Markin ja Madame Cykan ig.
Listalle: Käärijä joraa tyhjässä Oulun Ihkussa, samalla kun JO soittaa Tavastialla 🤣. Oulusta tuli uusi Rautalampi vol 2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluamme nähdä k u v a n missä istutaan sylitysten!
Hölmö
Itse olet.
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä tavallaan ymmärrän jos ensimmäisen keikan fanit ovat pettyneitä. Etenkin jos K olisi nyt kaikilla muilla lopuilla keikoilla eli oikeasti hyppäisi heidän keikka-autoonsa. Enkä edes ole menossa millekään keikalle, kun en vain pääse välimatkojen takia. Tai olisin mutta tähän rakoon ei ehdi olemaan hotellissä yötä.
Täällä tuntuu ekalla keikalla olleet nimenomaan sanovan että eivät olleet pettyneitä, ja että ovat iloisia, jos K tulee tokalle, vaikka eivät itse ole siellä.
Meinasin kuolla nauruun, kun vietän täällä minäkin synttäriäni (51v. . .), ja äitini kyseli viestillä, olenko nähnyt hänen onnittelunsa e-cardina sähköpostissa. Kerroin hänelle, että oon jonottamassa Tavastialle ja menen kahddlle keikalle samana iltana.
Sitten hetken mielijohteesta laitoin hänelle pätkän kuvaamaani Demonia ekalta keikalta.
Niin äitini, joka on aina tosi asiallinen, emmekä ikinä ole jutelleet *miehistä* ja hän on suunnilleen tuntunut pitävän minua vieläkin lapsena, vastasikin siihen: *Ymmärrän :)*
Meinasin kuolla nauruun, joskin hetken mietin, pitäisikö minun hävetä, mutta sitten ajattelin, että mitä turhia, ja vastasin hänelle: *Eikö :)*
Vieläköhän me saatais äidistä shippaaja? 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain tumblerissa haukuttiin k , että K on surkee ystävä B:nille
Niin täälläkin. Onneksi ei ole.
No, näyttöjä odotellessa, eikä pelkkiä puheita. Jotenkin hieman odotan, että näin se tapahtuu ja se on se etiäinen, joka kuiskutteli korvaani.Toivottavasti ei ollut vain hupsuttelemassa, vaan ihan tosi mielellä, tässäkin tapauksessa.
Voihan casual nöpötys sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K käveli mun ohi., 😭😭💚 Anteeksi, olen toi joka huusi jo viime sivulla.
Oliko yksin?
Jonkun pidemmän miehen kanssa. Järkkäri? Mutta ei siis mitään juoruamisen arvoista, vaikka oli se ihan kuuma se järkkärikin.
Se on varmaan se sen turvamies, joka kulkee keikoilla sen varjona. Iso partainen mies.
Sama kuin pressan kävelyssä? Voisi olla se.
Just sama. On näkynyt keikkaklipeissäkin loppukesästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shippaajille K on aina kaiken pahan alku ja juuri, vaikka se on kaiken shippaajien eteen tehnyt. K on se joka otti aina ensiaskeleen shippijutista B:n kanssa viisuissa, K kutsui B:n keikoilleen, K jakaa shippijuttuja somessaan, K jätti mahtavan israelin keikkamahdollisuuden väliin. Mitä B:n puolelta on tullut, mitä se on uhrannut? Mutta ei, shippaajien mielestä K on aina hirviö ja petturi joka on sielultaan jotenkin viallinen jos jokin sen hetken fantasia ei tapahdu, B on ihana epäitsekäs enkeli.
Onneksi ne ainaisesti K:hon pettyvät ei taida olla edes K:n varsinaisa faneja, niin sen ei tartte kestää niitä sen omilla keikoillaan.
Ja aiemminkin joku sanoin että sen lapsi sanoo että saa K:sta jonkun huonon ihmisen vibat, ja se kommentoja sanoi olevansa samaa mieltä lapsensa kanssa nyt kun K ei ollut tuolla ekalla keikalla. Yök!
K on nyt samana iltana uhrannut aikansa KAHDEN ystävän näkemiseen, vaikka on hirveästi töitä muutenkin. On varmana sata kertaa parempi ihminen kuin se joka tuonkin kommentin kirjoitti.
Ja K myös mainitsi, että saattaa lähteä keikka-autoon messiin. Nousee lavalle tai ei, niin varmasti kivaa materiaalia saadaan, jos näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shippaajille K on aina kaiken pahan alku ja juuri, vaikka se on kaiken shippaajien eteen tehnyt. K on se joka otti aina ensiaskeleen shippijutista B:n kanssa viisuissa, K kutsui B:n keikoilleen, K jakaa shippijuttuja somessaan, K jätti mahtavan israelin keikkamahdollisuuden väliin. Mitä B:n puolelta on tullut, mitä se on uhrannut? Mutta ei, shippaajien mielestä K on aina hirviö ja petturi joka on sielultaan jotenkin viallinen jos jokin sen hetken fantasia ei tapahdu, B on ihana epäitsekäs enkeli.
Onneksi ne ainaisesti K:hon pettyvät ei taida olla edes K:n varsinaisa faneja, niin sen ei tartte kestää niitä sen omilla keikoillaan.
Ja aiemminkin joku sanoin että sen lapsi sanoo että saa K:sta jonkun huonon ihmisen vibat, ja se kommentoja sanoi olevansa samaa mieltä lapsensa kanssa nyt kun K ei ollut tuolla ekalla keikalla. Yök!
K on nyt samana iltana uhrannut aikansa KAHDEN ystävän näkemiseen, vaikka on hirveästi töitä muutenkin. On varmana sata kertaa parempi ihminen kuin se joka tuonkin kommentin kirjoitti.[/quote
Aamen 🙏🏻
Asemissa ollaan, viisi ehtaa nautaa ehkä kymmenennessä rivissä 💪 Kiki ollaan nähty.
On siellä kova Brno nyt bäkkärillä kun ei ketään ehdi yhtään somettaa 😅 no, keikan jälkeen varmaan saadaan jotain nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CxbH3pztaij/
K Tavastialla.
Iiik se on siellä!!! Ja voisko jäpä tyytyväisemmältä enää näyttää. On varmaan saanut pusut murultaan.
Ei tuo mikään tyytyväisyysilme oo, vaan likuhihnairvistys random-fanille.
Vierailija kirjoitti:
On siellä kova Brno nyt bäkkärillä kun ei ketään ehdi yhtään somettaa 😅 no, keikan jälkeen varmaan saadaan jotain nähdä.
Kova meno siis...
Ja saanut halit myös Nacelta, Janilta, Krisiltä ja Jurelta ja sitten päätynyt Boitsun kainaloon lopuksi <3