Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
101401/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu eiköhän täälläkin taas petytä jos K ei tule lavalle asti vaan jammaa muualla tai ei tapahdu mitään ihmeellistä lavalla. Musta se on täysin ok jos haluavat jotenkin rajoittaa. Tuntuu kuin tätä keikkaa kuitenkin oltaisi haluttu pitää jollain tasolla yllärinä, koska K on ollut omassa somessaan täysin hiljaa.

Mulle riittää tieto siitä et K on siellä osoittamassa tukensa kaverilleen🥰

Ja saanut halit myös Nacelta, Janilta, Krisiltä ja Jurelta ja sitten päätynyt Boitsun kainaloon lopuksi <3

Vierailija
101402/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K istui B:n sylissä bäkkärillä 😍🥵

Tietysti, mutta oliko tästä kuvatodistetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
101403/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluamme nähdä k u v a n missä istutaan sylitysten!

Hölmö

Vierailija
101404/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä tavallaan ymmärrän jos ensimmäisen keikan fanit ovat pettyneitä. Etenkin jos K olisi nyt kaikilla muilla lopuilla keikoilla eli oikeasti hyppäisi heidän keikka-autoonsa. Enkä edes ole menossa millekään keikalle, kun en vain pääse välimatkojen takia. Tai olisin mutta tähän rakoon ei ehdi olemaan hotellissä yötä.

Vierailija
101405/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon koko ajan ajatellutkin, että K on korkeintaan Tavastialla! Ite meen Treelle!

Vierailija
101406/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juresta kaunis pätkä Markin ja Madame Cykan ig.

Vierailija
101407/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listalle: Käärijä joraa tyhjässä Oulun Ihkussa, samalla kun JO soittaa Tavastialla 🤣. Oulusta tuli uusi Rautalampi vol 2

Vierailija
101408/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluamme nähdä k u v a n missä istutaan sylitysten!

Hölmö

Itse olet.

Vierailija
101409/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl mä tavallaan ymmärrän jos ensimmäisen keikan fanit ovat pettyneitä. Etenkin jos K olisi nyt kaikilla muilla lopuilla keikoilla eli oikeasti hyppäisi heidän keikka-autoonsa. Enkä edes ole menossa millekään keikalle, kun en vain pääse välimatkojen takia. Tai olisin mutta tähän rakoon ei ehdi olemaan hotellissä yötä.

Täällä tuntuu ekalla keikalla olleet nimenomaan sanovan että eivät olleet pettyneitä, ja että ovat iloisia, jos K tulee tokalle, vaikka eivät itse ole siellä.

Vierailija
101410/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kuolla nauruun, kun vietän täällä minäkin synttäriäni (51v. . .), ja äitini kyseli viestillä, olenko nähnyt hänen onnittelunsa e-cardina sähköpostissa. Kerroin hänelle, että oon jonottamassa Tavastialle ja menen kahddlle keikalle samana iltana.

Sitten hetken mielijohteesta laitoin hänelle pätkän kuvaamaani Demonia ekalta keikalta.

Niin äitini, joka on aina tosi asiallinen, emmekä ikinä ole jutelleet *miehistä* ja hän on suunnilleen tuntunut pitävän minua vieläkin lapsena, vastasikin siihen: *Ymmärrän :)*

Meinasin kuolla nauruun, joskin hetken mietin, pitäisikö minun hävetä, mutta sitten ajattelin, että mitä turhia, ja vastasin hänelle: *Eikö :)*

Vieläköhän me saatais äidistä shippaaja? 😂😂😂

Vierailija
101411/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain tumblerissa haukuttiin k , että K on surkee ystävä B:nille

Niin täälläkin. Onneksi ei ole.

No, näyttöjä odotellessa, eikä pelkkiä puheita. Jotenkin hieman odotan, että näin se tapahtuu ja se on se etiäinen, joka kuiskutteli korvaani.Toivottavasti ei ollut vain hupsuttelemassa, vaan ihan tosi mielellä, tässäkin tapauksessa.

Vierailija
101412/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan casual nöpötys sentään.

Vierailija
101413/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K käveli mun ohi., 😭😭💚 Anteeksi, olen toi joka huusi jo viime sivulla.

Oliko yksin?

Jonkun pidemmän miehen kanssa. Järkkäri? Mutta ei siis mitään juoruamisen arvoista, vaikka oli se ihan kuuma se järkkärikin.

Se on varmaan se sen turvamies, joka kulkee keikoilla sen varjona. Iso partainen mies.

Sama kuin pressan kävelyssä? Voisi olla se.

Just sama. On näkynyt keikkaklipeissäkin loppukesästä.

Vierailija
101414/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shippaajille K on aina kaiken pahan alku ja juuri, vaikka se on kaiken shippaajien eteen tehnyt. K on se joka otti aina ensiaskeleen shippijutista B:n kanssa viisuissa, K kutsui B:n keikoilleen, K jakaa shippijuttuja somessaan, K jätti mahtavan israelin keikkamahdollisuuden väliin. Mitä B:n puolelta on tullut, mitä se on uhrannut? Mutta ei, shippaajien mielestä K on aina hirviö ja petturi joka on sielultaan jotenkin viallinen jos jokin sen hetken fantasia ei tapahdu, B on ihana epäitsekäs enkeli. 

Onneksi ne ainaisesti K:hon pettyvät ei taida olla edes K:n varsinaisa faneja, niin sen ei tartte kestää niitä sen omilla keikoillaan.

Ja aiemminkin joku sanoin että sen lapsi sanoo että saa K:sta jonkun huonon ihmisen vibat, ja se kommentoja sanoi olevansa samaa mieltä lapsensa kanssa nyt kun K ei ollut tuolla ekalla keikalla. Yök!

K on nyt samana iltana uhrannut aikansa KAHDEN ystävän näkemiseen, vaikka on hirveästi töitä muutenkin. On varmana sata kertaa parempi ihminen kuin se joka tuonkin kommentin kirjoitti.

Vierailija
101415/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja K myös mainitsi, että saattaa lähteä keikka-autoon messiin. Nousee lavalle tai ei, niin varmasti kivaa materiaalia saadaan, jos näin on.

Vierailija
101416/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shippaajille K on aina kaiken pahan alku ja juuri, vaikka se on kaiken shippaajien eteen tehnyt. K on se joka otti aina ensiaskeleen shippijutista B:n kanssa viisuissa, K kutsui B:n keikoilleen, K jakaa shippijuttuja somessaan, K jätti mahtavan israelin keikkamahdollisuuden väliin. Mitä B:n puolelta on tullut, mitä se on uhrannut? Mutta ei, shippaajien mielestä K on aina hirviö ja petturi joka on sielultaan jotenkin viallinen jos jokin sen hetken fantasia ei tapahdu, B on ihana epäitsekäs enkeli. 

Onneksi ne ainaisesti K:hon pettyvät ei taida olla edes K:n varsinaisa faneja, niin sen ei tartte kestää niitä sen omilla keikoillaan.

Ja aiemminkin joku sanoin että sen lapsi sanoo että saa K:sta jonkun huonon ihmisen vibat, ja se kommentoja sanoi olevansa samaa mieltä lapsensa kanssa nyt kun K ei ollut tuolla ekalla keikalla. Yök!

K on nyt samana iltana uhrannut aikansa KAHDEN ystävän näkemiseen, vaikka on hirveästi töitä muutenkin. On varmana sata kertaa parempi ihminen kuin se joka tuonkin kommentin kirjoitti.[/quote

Aamen 🙏🏻

Vierailija
101417/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asemissa ollaan, viisi ehtaa nautaa ehkä kymmenennessä rivissä 💪 Kiki ollaan nähty.

Vierailija
101418/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä kova Brno nyt bäkkärillä kun ei ketään ehdi yhtään somettaa 😅 no, keikan jälkeen varmaan saadaan jotain nähdä.

Vierailija
101419/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CxbH3pztaij/

K Tavastialla.

Iiik se on siellä!!! Ja voisko jäpä tyytyväisemmältä enää näyttää. On varmaan saanut pusut murultaan.

Ei tuo mikään tyytyväisyysilme oo, vaan likuhihnairvistys random-fanille.

Vierailija
101420/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siellä kova Brno nyt bäkkärillä kun ei ketään ehdi yhtään somettaa 😅 no, keikan jälkeen varmaan saadaan jotain nähdä.

Kova meno siis...

Ketju on lukittu.