Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kyl siellä on ilo ylimmillään bäkkärillä ja salin puolella. Mietin et miten B saa ittensä vakavaksi noihin biiseihin, kun siellä räkätetty ja pelleilty K:n kanssa.
K näyttää paksupäisemmältä pottunokalta, kuin aiemmin. Missä se herkkäilmeinen eteerinen poitsu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluamme nähdä k u v a n missä istutaan sylitysten!
Ei todellakaan haluta.
Mikäs sua pännii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu eiköhän täälläkin taas petytä jos K ei tule lavalle asti vaan jammaa muualla tai ei tapahdu mitään ihmeellistä lavalla. Musta se on täysin ok jos haluavat jotenkin rajoittaa. Tuntuu kuin tätä keikkaa kuitenkin oltaisi haluttu pitää jollain tasolla yllärinä, koska K on ollut omassa somessaan täysin hiljaa.
Mulle riittää tieto siitä et K on siellä osoittamassa tukensa kaverilleen🥰
Vahva sama 💚
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tää ilta viimeistään kaikille osoittanut, että Klla ja Blla on kummallakin omat elämät ja menonsa. Ystäviä ovat edelleen, mutta tuskin kukaan enää kuvittelee enempää. Ja hyvä niin!
Unohtuiko tästä se huumorivaroitus? 😂
Onko nyt oikeasti kuvatodisteita K:sta Tavastialla tänään? Noista aiemmista kuvista ei mistään saa selkoa onko ne tänään otettu vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluamme nähdä k u v a n missä istutaan sylitysten!
Ei todellakaan haluta.
Mikäs sua pännii?
Teidän typerät juttunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siellä kova Brno nyt bäkkärillä kun ei ketään ehdi yhtään somettaa 😅 no, keikan jälkeen varmaan saadaan jotain nähdä.
Kova meno siis...
Ai mä luin et bruno eli po rno
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kuolla nauruun, kun vietän täällä minäkin synttäriäni (51v. . .), ja äitini kyseli viestillä, olenko nähnyt hänen onnittelunsa e-cardina sähköpostissa. Kerroin hänelle, että oon jonottamassa Tavastialle ja menen kahddlle keikalle samana iltana.
Sitten hetken mielijohteesta laitoin hänelle pätkän kuvaamaani Demonia ekalta keikalta.
Niin äitini, joka on aina tosi asiallinen, emmekä ikinä ole jutelleet *miehistä* ja hän on suunnilleen tuntunut pitävän minua vieläkin lapsena, vastasikin siihen: *Ymmärrän :)*
Meinasin kuolla nauruun, joskin hetken mietin, pitäisikö minun hävetä, mutta sitten ajattelin, että mitä turhia, ja vastasin hänelle: *Eikö :)*
Vieläköhän me saatais äidistä shippaaja? 😂😂😂
Ihana synttäripäivä sulla!!! Paljon onnea!!!
Perässä tullaan, Nim. melkein 50v.
Bojan oli Velho💖
Leijun viisi metriä maan pinnan yläpuolella, ihana IHANA B, mikä ääni, mikä lahjakkuus!
Nauttikaa K-18 keikasta!
L💖
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tää ilta viimeistään kaikille osoittanut, että Klla ja Blla on kummallakin omat elämät ja menonsa. Ystäviä ovat edelleen, mutta tuskin kukaan enää kuvittelee enempää. Ja hyvä niin!
Samanlailla ollut omat elämät tähänkin asti. Mun ajatuksia mikään ei oo muuttanu. Koalat tiskiin.
Tänään otettuna ja samat vaatteetkin siinä kuin siellä Portion Boysien tapahtumassa.
Olin ekalla keikalla ja pakko sanoa, että niin ihana keikka kun olikin, oon kyllä vähän pettynyt, jos K esiintyy toisella keikalla. Kivittäkää jos haluatte.
Mä olen niin iloinen että tapasivat toisensa ja minun shippaus ei ainakaan ole laimentunut, toivottavasti pientä sekoilua on luvassa
Esitys ei sovi teinien silmille?!
Ei tässä voi nyt keskittyä mihinkään, sama toistuu kun kesäkuussa
Laiva senkun puksuttaa. Never stop the madness!!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin iloinen että tapasivat toisensa ja minun shippaus ei ainakaan ole laimentunut, toivottavasti pientä sekoilua on luvassa
Mistä tiedetään että tapasivat?
Ei todellakaan haluta.