Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ihan mahtavaa että K on keikalla!!
Toivottavasti vaan ikärajattoman keikan kävijät ei vedä hernettä nenään...
Itsekin oli ikärajattomalla mutta ei jotenkin yhtään haittaa etten nähnyt K:ta kun tiedän nyt että on Boitsujen kanssa pitämässä hauskaa <3
Nauttikaa keikasta!!
B:llä oli muuten äskeisessä Tava-vedossa päällä se sama paita, joka näkyi B&K - karaokeklipissä edellisellä Hesan reissulla...
K istui B:n sylissä bäkkärillä 😍🥵
Vierailija kirjoitti:
Itsekin oli ikärajattomalla mutta ei jotenkin yhtään haittaa etten nähnyt K:ta kun tiedän nyt että on Boitsujen kanssa pitämässä hauskaa <3
Nauttikaa keikasta!!
Itsekin olin ikärajattomalla mutta en todellakaan ole pettynyt mikäli K on lavalla K18-keikalla. Melkein parempi näinpäin, saa kotona rauhassa hengitellä😂
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CxbH3pztaij/
K Tavastialla.
Iiik se on siellä!!! Ja voisko jäpä tyytyväisemmältä enää näyttää. On varmaan saanut pusut murultaan.
Ai onko käärijällä päihdeongelma. Ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Eli ihan oikeassa paikassa...Baby Koala! 😂
Vierailija kirjoitti:
Pics or didn't happen!
Vierailija kirjoitti:
Juu eiköhän täälläkin taas petytä jos K ei tule lavalle asti vaan jammaa muualla tai ei tapahdu mitään ihmeellistä lavalla. Musta se on täysin ok jos haluavat jotenkin rajoittaa. Tuntuu kuin tätä keikkaa kuitenkin oltaisi haluttu pitää jollain tasolla yllärinä, koska K on ollut omassa somessaan täysin hiljaa.
Mulle riittää tieto siitä et K on siellä osoittamassa tukensa kaverilleen🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K käveli mun ohi., 😭😭💚 Anteeksi, olen toi joka huusi jo viime sivulla.
Oliko yksin?
Jonkun pidemmän miehen kanssa. Järkkäri? Mutta ei siis mitään juoruamisen arvoista, vaikka oli se ihan kuuma se järkkärikin.
Se on varmaan se sen turvamies, joka kulkee keikoilla sen varjona. Iso partainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Jossain tumblerissa haukuttiin k , että K on surkee ystävä B:nille
Shippaajille K on aina kaiken pahan alku ja juuri, vaikka se on kaiken shippaajien eteen tehnyt. K on se joka otti aina ensiaskeleen shippijutista B:n kanssa viisuissa, K kutsui B:n keikoilleen, K jakaa shippijuttuja somessaan, K jätti mahtavan israelin keikkamahdollisuuden väliin. Mitä B:n puolelta on tullut, mitä se on uhrannut? Mutta ei, shippaajien mielestä K on aina hirviö ja petturi joka on sielultaan jotenkin viallinen jos jokin sen hetken fantasia ei tapahdu, B on ihana epäitsekäs enkeli.
Onneksi ne ainaisesti K:hon pettyvät ei taida olla edes K:n varsinaisa faneja, niin sen ei tartte kestää niitä sen omilla keikoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Nauttikaa keikasta!!
Mua vähän harmittaa, mut pääasia et K on nyt siellä 😄 Ja Jokereiden keikka oli kyl älyttömän hyvä! 🔥Oli koko ajan jotenki epäuskoinen olo et oikeestiko oon niiden keikalla. Ja huomenna sit uusiks 😄
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CxbHgNktQ-K/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Seksikäs namupeppu!
Ja nätisti kuuluu yleisön laulu ainakin tässä.
Kääriä käytti hyväkseen näitä mistä Venäjältä nää nyt onkaan.
Hän käärii rahaa näillä stooreillaan.
Pusi pusu mammat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K käveli mun ohi., 😭😭💚 Anteeksi, olen toi joka huusi jo viime sivulla.
Oliko yksin?
Jonkun pidemmän miehen kanssa. Järkkäri? Mutta ei siis mitään juoruamisen arvoista, vaikka oli se ihan kuuma se järkkärikin.
Se on varmaan se sen turvamies, joka kulkee keikoilla sen varjona. Iso partainen mies.
Sama kuin pressan kävelyssä? Voisi olla se.
Suloinen postaus 💙 eka keikan jälkeen JO https://instagram.com/stories/joker_out_official/3196167192113891412?ut…
Jos ccc vedetään tänään niin voidaanko sitten yhdessä sopia ettei vaadita K:lta enää enempää näyttäytymisiä tämän NT:n aikana? Eli jos hän ei osallistu muihin keikkoihin niin ei ole petturi yms. niin kuin moni jo hänet leimas.
Haluamme nähdä k u v a n missä istutaan sylitysten!
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CxbHgNktQ-K/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Seksikäs namupeppu!
Tuo paita on mun suosikki. Bojanin Tavastia-paita.
He ovat yhdessä tällä hetkellä, maailma on hyvä, kiitos universumi.