Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kyllä nyt on tunteita laidasta laitaan, huh huh! Niin se vain on, ettei me tiedetä Käärijän eikä Bojanin sielunelämää. Olkaa harmissanne jos olette, ettei Käärijää Joksujen keikalla näkynyt eikä luultavasti tällä toisellakaan, mutta herranjestas älkää lähtekö Käärijää siitä haukkumaan! Vaikka vähän on kyllä jännä, että Porttareitten biisipaljastuskissanristiäiset kiilasi hyvien viisukavereittensa keikan ohitse, mutta näin tää nyt vaan meni :D
mutta sitä mieltä kyllä olen, että kaikki osapuolet olivat varmasti sangen tietoisia siitä, kuinka suuri osa heidän faneistaan uskoivat täysin Käärijän pomppaavan Joksujen kanssa lavalle, eikä kukaan sitä suoraviivaisesti kieltänyt, vähiten Bojan ja Joker Outin tiimi. K kyllä vähän sitä topuutteli, toisin kuin Bojan. Parempi olisi ollut vain suoraan kieltää, ja jos se sitten jossain tuleekin esiintymään, niin olisi sitten ollut aito yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu ihan samalta kuin olisi itse saanut tökeröt pakit. Siis sellainen tyrmistys ja huono olo. Enkä tarkoita, että olen mitään suhdetta heille kuvitellut, mutta ystävyyttä todellakin. Ja vielä kun nämä toiset on niin hehkuttaneet odottavansa K:ta. Pidin itsestään selvänä, että on edes takahuoneessa ja porukassa mukana. Vaan ei, kun on naapurissa toisten bileissä. :D Ei tiedä itkiskö vain nauraisko.
75
Mulle tuli tässä taas mieleen, kun poikani on koko ajan sanonut, että tulee huono fiilis käärijästä. Toivon todella, että poikani on väärässä.
Huominen Seiska; Käärijän euroviisu loveri Bojan tuli esiintymään Suomeen, Käärijä antoi tylyt pakit ja karkasi Pb:n Aapon perässä Ouluun. Myös Pyhimys ja Lasse Kurki nähty bileissä.
Vierailija kirjoitti:
Katoin Sirpan liveä. Siinä melko lopussa tuli joku Mikeltä näyttävä lippispäinen lavan takaa lavalle kuvaamaan. Bojania ainakin ehti siinä kuvata. Puhelimelta katsoin, niin en kovin tarkkaan erottanut. Olisiko sopinut JOn omaan valokuvaajaan Deaniin.
Tuo oli se alkuillasta mainittu huppupäinen tyyppi.
Sanoihan se B silloin siinä JO instalivessä, että näkevät jos K ei ole liian busy. No, näyttää olevan aika kiireinen. Kyllä laski pisteet, ei voi mitään!
Ellei nyt sitten Anders Viklöf lennätä Kärdeä äkkiä Tavastialle!! Siis jos se muka oikeasti on Oulussa asti.
Onko tämä maailman suurin hämäys? Vale-K porttareiden instassa? XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ollut portion boysin instastoorin mukaan niitten levyjulkkarissa!
Äkillinen henkilökohtainen syy allright.
Tätä mä en kyllä ihan ois uskonut. Toihan on vittuilua. Ja välttelyä.
Jaa, K:n herjaussessiot vol. 3536 alkamassa.
Nyt on kyllä syytäkin.
Miksi?
Mietipäs sitä hetki, jos valkenee.
Ei mitään syytå kenenkään TÄÄLLÄ loukkaantua. Oikeesti, aikuiset ihmiset.
Wow. K on Oulussa? Toivottavasti ehtii edes nähdä Boitsua sinä aikana, kun Joksut on Suomessa, keikkabussiin tulosta on turha haaveillakaan.
Vierailija kirjoitti:
K on Portion Boysin levyn ennakkokuuntelubileissä.
Parempi kuin JO, niin varmaan ja go to....
Vierailija kirjoitti:
Okei eli K on Oulussa. Mitä vttua Jere. Taasko tää sama Rautavaara-sirkus. Mikä tämmönen mies on, ettei ole edes samassa kaupungissa ku viisubestis tulee jumalauta Suomeen!!!?? Nyt oon pettynyt pakko sanoa. Olihan tää tiedossa jo ajat sitten.
Ei ole Oulussa, voi hyvää päivää
Mä en jaksa tätä meininkiä ton äskeisen mahtavan keikan jälkeen. Ehkä palailen huomenissa. En ole yhtään pettynyt, jos K on illan keikalla, mutta ei ollut äskeisellä, millä itse olin. Ja olen vahvan luokan K fani.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt on tunteita laidasta laitaan, huh huh! Niin se vain on, ettei me tiedetä Käärijän eikä Bojanin sielunelämää. Olkaa harmissanne jos olette, ettei Käärijää Joksujen keikalla näkynyt eikä luultavasti tällä toisellakaan, mutta herranjestas älkää lähtekö Käärijää siitä haukkumaan! Vaikka vähän on kyllä jännä, että Porttareitten biisipaljastuskissanristiäiset kiilasi hyvien viisukavereittensa keikan ohitse, mutta näin tää nyt vaan meni :D
mutta sitä mieltä kyllä olen, että kaikki osapuolet olivat varmasti sangen tietoisia siitä, kuinka suuri osa heidän faneistaan uskoivat täysin Käärijän pomppaavan Joksujen kanssa lavalle, eikä kukaan sitä suoraviivaisesti kieltänyt, vähiten Bojan ja Joker Outin tiimi. K kyllä vähän sitä topuutteli, toisin kuin Bojan. Parempi olisi ollut vain suoraan kieltää, ja jos se sitten jossain tuleekin esiintymään, niin olisi sitten ollut aito yllätys.
Eniten ihmettelen, että K ei ole edes samassa kaupungissa. Hän sanoi, että se siitä lomasta, ikäänkuin olisi jokereitten mukana.
Vierailija kirjoitti:
No niinpä näkyy. Nyt hokasin, toi viimeinen PB stoori tunti sitten.
No hätä, tostahan se ehtii vielä hyvin hyppäämään K18 keikalle.
Toi on tosiaan Helsingin Bar Ihgussa. Aiemmin oli ollu joku juttu Oulussa. Tunti sitten Stooreissa lähettivät terkut Ouluun "täältä Helsingin Bar Ihgusta"
Ihan ku ois joku promo päällä Ewween entiseen duunipaikkaan........
Ja siis noin puoli tuntia sitten kuvattu tuo discotanssahtelu missä Kärde, Hgin Ihgusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu ihan samalta kuin olisi itse saanut tökeröt pakit. Siis sellainen tyrmistys ja huono olo. Enkä tarkoita, että olen mitään suhdetta heille kuvitellut, mutta ystävyyttä todellakin. Ja vielä kun nämä toiset on niin hehkuttaneet odottavansa K:ta. Pidin itsestään selvänä, että on edes takahuoneessa ja porukassa mukana. Vaan ei, kun on naapurissa toisten bileissä. :D Ei tiedä itkiskö vain nauraisko.
75
Mulle tuli tässä taas mieleen, kun poikani on koko ajan sanonut, että tulee huono fiilis käärijästä. Toivon todella, että poikani on väärässä.
Mun veli kans!
Mitvit K on Oulussa porttareiden kanssa vaikka Jokerit on Tavastialla??!!!!!!!!
Onks niiden välit mennyt totaalisesti?
Vierailija kirjoitti:
https://instagram.com/stories/portionboysofficial/3196146422095348841?i…
Siellä se joraa.
Siis hei oikeasti? Onko K Oulussa nyt?
Bileet on samaan aikaan Helsingissä, Oulussa ja Tampereella. Näkyy pari Portion Boysien stooria taaksepäin.