Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Siis porttarit on Stadin Ihkussa. Bileet myös Oulu+Tre. Tuskin K siellä Oulussa itsekseen bailaa, vaan PB kanssa siellä ihan Tavastian nurkilla eli halutessaan (mutta haluaako nyt kuitenkaan 😬) kipaisee kyllä Tava kakkoselle.
Mä jo ajattelin että lähden tästä jonosta pois. . . Kerta päivässä Joksuja riittää kyllä. Paljon kivempi mennä, jos kaikkea toivoa ei ole viety. . .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks Kärtsä oo kuitenkin kuvattu nimenomaan Kampin Ihkussa?
On! Menkää vaikka Bar Ihkun instastooreihin.
Kampissa on! Ihan lähellä.
Kampissa? Eli jokerit hengaili kärtsän kaa ennen keikkoja?
Ehkä K kävi päivällä tapaamassa Btä jo hotellilla, kun kaikki Ihkutkin siinä nurkilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti. Miksi musta alkaa tuntua siltä, et ymmärrän kohta Aitoa 😭
Hävettää, mutta ymmärrän sua.
Ei helvetti, nauran täällä ihan vedet silmissä tälle sekopäiselle meiningille!
Vierailija kirjoitti:
Hieman erilainen ilta ollut palstalla kuin mitä odotin... 🙄
Tää on mitä parhainta viihdettä!
Plus K:lla näyttää olevan potta jos oikein katsoin. Eli saa lähestyä.
Ja taas ne nauraa siellä meille. Prkele. Jos vielä joudun tänään pesemään nää pellemeikit pois niin enää en rupee niitä maalaamaan naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei eli K on Oulussa. Mitä vttua Jere. Taasko tää sama Rautavaara-sirkus. Mikä tämmönen mies on, ettei ole edes samassa kaupungissa ku viisubestis tulee jumalauta Suomeen!!!?? Nyt oon pettynyt pakko sanoa. Olihan tää tiedossa jo ajat sitten.
Ei ole Oulussa, voi hyvää päivää
No vartti sitten on pb laittanut storyn oulun ihkusta ja K joraa siinä.
KORJAUS. PB on repostannu yhden fanistoorin Oulun Ihgusta
Omat stoorit Hgistä.
Kärtsä nähdään K18 keikalla.
K joraa tölkki kädessä! Tulee kännissä ja kompuroiden lavalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K hommas Joksuille nämä keikat antamalla B:n tulla esiintymään kanssaan kahdella omalla keikallaa ja aiheuttamalla sen somemyrskyn suomalaisten fanien keskuudessa, nyt sillä ei ole mitään velvollisuutta tulla keikoille aina kun käyvät Suomessa.
Jos nää Joksujen keikoille menevät oikeasti ovat heidän fanejaan, niin JO tulee varmasti vuosi toisensa jälkeen keikkailemaan, eikä fanejen pitäisi välittää onko K siellä vai ei.
Kyse ei edelleenkään ole siitä, että K:n pitäisi olla JO:n keikalla vaan siitä, että jos ei ole aikomustakaan tulla sinne, niin miksi on annettu useaan otteeseen molempien suunnasta ymmärtää, että hän olisi tulossa. Harhaanjohtavaa mainontaa eikä hyvässä mielessä.
Joo just tämä ärsyttää muakin. Katoin liven eikä musta K olis edes sopinu sinne ja ylipäänsä oon miettinyt et miten ihmeessä se sopis lavalle Joksujen energioihin. Veis liikaa huomiota. Mutta tämmöistä vedättämistä en jotenkaan ymmärrä.
LG Where are you? Käärijä mitä nää teet Oulusa 20.9.? listalle
Siinä oli sana EHKÄ se siitä lomasta, miten sen voi ymmärtää väärin.