Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
101121/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko muka olla ettei Jokerit Tavastialla merkkaa K:lle yhtään mitään? Portion Boys?

Missä pb:n storyssa muka on kärde? Ei näy!

No siinä vikassa, tanssii Tiinan vieressä mustissa vaatteissa, sama asu ku viime viikolla promossa.

Vierailija
101122/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, jännä juttu, Ccc:tä ei sitten tullut eikä K ollut lavalla. Olen menossa vielä kakkosshowhun, mutta on pakko sanoa, että K:n puuttuminen ei kyllä paikanpäällä ollessa haitannut!!

Päsin portaille ja juuri mun tuurilla eteeni parkkeerasi kaksi varmaan paikan pisintä miestä englantia solkittaen. Olin jo tosi vähällä

sanoa heille, että voitteko mennä taakse, kun näette joka paikasta, mutta päätin seurata keikan alkuun asti, että blokkaavatko he tosiaan näkymän, vaiko eivät.

No, onneksi en sanonut mitään, koska kävi ilmi, että toinen miehistä oli slovenialainen ja siis Bojan sai tietää sen. Bojan huomioi maanmiestään katselemalla välillä sinne päin joten nautin siitä siinä sivussa. . . :)

Keikka oli ihan mahtava! En osaa sanoa energisyydestä, minusta tuntuu, että bändillä oli ihan oma tunnelma tai vaihde meille Suomessa.

Bojan lauloi yllättävän monessa kohtaa ja montaa biisiä silmät kiinni, aivan kuin olisi fiilistellyt kaikkea sitä ihanaa, mitä aikaisemmin Suomessa ja Tavastialla koki!

Koska hän ei vaikuttanut poissaolevalta, ei uneliaalta, ei, hän oli sellaisessa ihanassa Kultainen noutaja ja happy happy happy -moodissa 🥰🥰🥰

Minusta tämä ikärajaton keikka oli kätevä, nuoriso huolehti kaikesta, tunnelmasta, huudosta, Bojanin ihailusta jne, itselle jäi vain fiilistelijän ja itsekseen myhäilijän osa.

Bojan ei viitannut Kärtsään missään kohtaa. Paitsi kun Joku heitti hänelle vihreät Käärijä-aurinkolasit hän heti oli tilanteen tasalla ja teki sellaisen Käärijä kieli ulkona ja sormet levällään -posen 😊😅

Krisillä oli mun salaisesti toivomani raitapaita! Sen toivoin näkeväni siitä alkaen, kun heillä oli se Bojanin revityt pinkit hihat -keikka. Ne kuvat sieltä olivat niin 😍

Toiseksi paras olisi tietysti ollut paidaton Kris 😊

Mitähän vielä. . . tässä nyt ainakin päällimmäiset!

Oli kyllä todellakin näkemisen arvoinen! Harmittaa niiden puolesta, joille tuo oli ainoa keikka, eivätkä ikänsä puolesta edes pysty tulemaan tolle toiselle. Jos K on siellä, siis. Jos ei, niin Bojania katselee aina. Hän on NIIN kulta!!!

Kiitos kivasta keikkaraportista. Hieno keikka ollut.

Kirjoitit, ettei B vihjannut Kärtsään missään kohtaa. Mutta B sanoi kerran yleisöön (en tiedä missä yhteydessä) "Are you" ja se sai aikaan pienen kohahduksen yleisössä. Liveä seurasin, se oli kauempaa kuvattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
101123/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulen juuri keikalta, ja mun mielestä siellä oli aivan mieletön fiilis. Yhtään pettynyttä ihmistä ei mun silmiini sattunut. Yksi nuori tyttö itki vähän vieressäni, onnesta 😊 K:ta en osannut edes keikalle kaivata, jotenkin unohtui koko juttu, kun uppouduin suloisiin, iloisiin ja energisiin Joksuihin, ja se Bojan Bojan Bojan 😍😭

Olin kyllä niin onnellinen, että menin, vaikka pitkään mietin, kehtaanko. Kyllä ne täältä palstalta tulleet kannustuksetkin auttoivat asiaa. Käärijää en tarvinnut. Tämähän oli jokereitten keikka. Ja huomenna tätä lisää Logomolla.

Hyvä sinä! Logomolla bailataan kuin viimeistä keikkaa sit.

Vierailija
101124/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
101125/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K on Portion Boysin levyn ennakkokuuntelubileissä.

Ei oo todellista.

No ei todellakaan ole siellä. Fake news.

Mistä tietää, että fake news? (Todellakin toivon, että sitä on!)

No siitä kun kirjoittaja väitti että näkyy stooreissa mutta ei todellakaan näy. Yks vähän samannäkönen, joka on bändin jäsen.

Vierailija
101126/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ollut portion boysin instastoorin mukaan niitten levyjulkkarissa!

Anteeksi mutta wtf?? Siis jos pitäis valita Portion Boysin ja Jokereiden välillä ei jumalauta

Ei ole todellista! Jos sitten ei ole niin, että ovat yhteisymmärryksessä sopineet B kanssa. Tällä hetkellä K pisteet on mulla rankasti miinuksen puolella. Katsotaan nouseeko ne sieltä. Bojan onneksi on näyttänyt viime aikoina onnelliselta.

Vierailija
101127/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on aina K, joka on teille mulkku ja syntipukki? Miksi asiat johtuu aina siitä?

Joo, tämä on aivan käsittämätön piirre täällä. Eiköhän K ja JO ole ihan keskenään sopineet tämän viikon kuviot.

Vierailija
101128/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta wtf?? Siis jos pitäis valita Portion Boysin ja Jokereiden välillä ei jumalauta

Siis hyi hele...! Todellakin toivon, ettei ole ollut siitä kiinni, että Kn olisi pitänyt valita JOn ja tuon ällöttävän roska-humppabändin välillä ja valinnut jälkimmäisen.

K tykkää porttareiden musiikista, ja ystävystyivät jo UMK:ssa. Ei niitä tartte vihata.

Vierailija
101129/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellista! Jos sitten ei ole niin, että ovat yhteisymmärryksessä sopineet B kanssa. Tällä hetkellä K pisteet on mulla rankasti miinuksen puolella. Katsotaan nouseeko ne sieltä. Bojan onneksi on näyttänyt viime aikoina onnelliselta.

Jospa et eläisi elämää toisten kautta. B ei sinun paapomista kaipaa.

Vierailija
101130/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ou nou.

Vierailija
101131/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi te, jotka pääsette ehkä jopa näkeen jätkät jossain karaokebaarissa.

Ihana koala baby halailee Boitsua ja ehkä valuu siitä vielä polvilleenkin ja kosii taas kerran nuuskapurkilla 😂

Vierailija
101132/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun ulkomaalainen kaveri tulis Suomeen keikalle, niin todellakin menisin kattomaan ja bäkkärillekin. Miks K on noin mulk ku😕 Joo uskon et ryyppäävät jossain vielä yhdessä, mut miks se ei mee kattoon keikkaa?

Eikö sinulla ole useampia ystäviä, jolloin käy usein niin että sovitat menojasi niin että näet heitä kaikkia? Ei se ole ystävien arvottamista ainakaan aikuisten maailmassa.

Vierailija
101133/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti, siellä se Kärtsä tosiaan bailaa Portion boysin kanssa Bar Ihqussa! 😡 Että sellaista tärkeämpää menoa hänellä. Vähän surullinen olo, ei fanien, vaan ennen kaikkea Bojanin ja muiden Joksujen puolesta!!!

Ainoa toivo tässä vielä on, että Ihku on lähellä Tavastiaa

Eikö tuo nyt ihan selvää, ettei esiinny, liian erilaista musaa ja ois vienyt liikaa huomiota keikalla. B:n esiintyminen kesäkuussa oli vähän eri juttu, kun ev niin lähellä ja balladi välissä ei niin sekoittanut settiä. Näkevät varmasti JO:n keikan jälkeen PP afterpartyissa.

Vierailija
101134/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas tässä K bailaamassa PB:n kanssa: https://instagram.com/stories/portionboysofficial/3196146422095348841?u…

Nope. Julkkarit on Oulun Bar Ihkussa sitäpaitsi.

Otahan iltalääke.

Vierailija
101135/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu ihan samalta kuin olisi itse saanut tökeröt pakit. Siis sellainen tyrmistys ja huono olo. Enkä tarkoita, että olen mitään suhdetta heille kuvitellut, mutta ystävyyttä todellakin. Ja vielä kun nämä toiset on niin hehkuttaneet odottavansa K:ta. Pidin itsestään selvänä, että on edes takahuoneessa ja porukassa mukana. Vaan ei, kun on naapurissa toisten bileissä. :D Ei tiedä itkiskö vain nauraisko.

Vierailija
101136/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se siis Tampereella? K siis.

Vierailija
101137/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkillinen henkilökohtainen syy allright.

Tätä mä en kyllä ihan ois uskonut. Toihan on vittuilua. Ja välttelyä.

Jaa, K:n herjaussessiot vol. 3536 alkamassa.

Nyt on kyllä syytäkin.

Miksi?

Mietipäs sitä hetki, jos valkenee.

Vierailija
101138/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän toi edes ole K noissa stooreissa, ei juma lauta. Menkää nyt nukkumaan.

Vierailija
101139/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei eli K on Oulussa. Mitä vttua Jere. Taasko tää sama Rautavaara-sirkus. Mikä tämmönen mies on, ettei ole edes samassa kaupungissa ku viisubestis tulee jumalauta Suomeen!!!?? Nyt oon pettynyt pakko sanoa. Olihan tää tiedossa jo ajat sitten.

Vierailija
101140/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se sitten se Tampere kuitenkin? Vika keikka, k-18, muutenkin spesiaali koska SSOL julkaistaan virallisesti. Säästetään kaikki paukut loppuun?

Ketju on lukittu.