Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
K hommas Joksuille nämä keikat antamalla B:n tulla esiintymään kanssaan kahdella omalla keikallaa ja aiheuttamalla sen somemyrskyn suomalaisten fanien keskuudessa, nyt sillä ei ole mitään velvollisuutta tulla keikoille aina kun käyvät Suomessa.
Jos nää Joksujen keikoille menevät oikeasti ovat heidän fanejaan, niin JO tulee varmasti vuosi toisensa jälkeen keikkailemaan, eikä fanejen pitäisi välittää onko K siellä vai ei.
Kyse ei edelleenkään ole siitä, että K:n pitäisi olla JO:n keikalla vaan siitä, että jos ei ole aikomustakaan tulla sinne, niin miksi on annettu useaan otteeseen molempien suunnasta ymmärtää, että hän olisi tulossa. Harhaanjohtavaa mainontaa eikä hyvässä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Eiks Kärtsä oo kuitenkin kuvattu nimenomaan Kampin Ihkussa?
On! Menkää vaikka Bar Ihkun instastooreihin.
Kampissa on! Ihan lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt on tunteita laidasta laitaan, huh huh! Niin se vain on, ettei me tiedetä Käärijän eikä Bojanin sielunelämää. Olkaa harmissanne jos olette, ettei Käärijää Joksujen keikalla näkynyt eikä luultavasti tällä toisellakaan, mutta herranjestas älkää lähtekö Käärijää siitä haukkumaan! Vaikka vähän on kyllä jännä, että Porttareitten biisipaljastuskissanristiäiset kiilasi hyvien viisukavereittensa keikan ohitse, mutta näin tää nyt vaan meni :D
mutta sitä mieltä kyllä olen, että kaikki osapuolet olivat varmasti sangen tietoisia siitä, kuinka suuri osa heidän faneistaan uskoivat täysin Käärijän pomppaavan Joksujen kanssa lavalle, eikä kukaan sitä suoraviivaisesti kieltänyt, vähiten Bojan ja Joker Outin tiimi. K kyllä vähän sitä topuutteli, toisin kuin Bojan. Parempi olisi ollut vain suoraan kieltää, ja jos se sitten jossain tuleekin esiintymään, niin olisi sitten ollut aito yllätys.
Eniten ihmettelen, että K ei ole edes samassa kaupungissa. Hän sanoi, että se siitä lomasta, ikäänkuin olisi jokereitten mukana.
On se, katoppa huolella Porttareiden stoorit. Tanssilattia on Hgin Ihgusta. Kyllä se vielä sinne Tavastialle tosta ehtii
Vierailija kirjoitti:
Monelta iltakeikka? Ja missä Kukkis? PB-bileissä sekin?
Kukkis me luotetaan sinuun, räjäytä koko Tavastia.
Tuo on Helsingin Ihku! Faneille järkätty tapahtumat Tre ja Oulu. Hyvin ehtii keikalle!!
Siis porttarit on Stadin Ihkussa. Bileet myös Oulu+Tre. Tuskin K siellä Oulussa itsekseen bailaa, vaan PB kanssa siellä ihan Tavastian nurkilla eli halutessaan (mutta haluaako nyt kuitenkaan 😬) kipaisee kyllä Tava kakkoselle.
Onko täällä joku trolliarmeija/yksi trolli monien persoonienssa kanssa iskenyt vai mikä K:n morkkaus menossa!
Järki käteen ihmiset! Onko kaikki vakkarit yhtäkkiä kääntämässä selkänsä Kärtsälle.
Vierailija kirjoitti:
Huominen Seiska; Käärijän euroviisu loveri Bojan tuli esiintymään Suomeen, Käärijä antoi tylyt pakit ja karkasi Pb:n Aapon perässä Ouluun. Myös Pyhimys ja Lasse Kurki nähty bileissä.
Oulun Ihkussa kohta ke illan kävijämääräennätys ja K on toisella puolella Suomea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu ihan samalta kuin olisi itse saanut tökeröt pakit. Siis sellainen tyrmistys ja huono olo. Enkä tarkoita, että olen mitään suhdetta heille kuvitellut, mutta ystävyyttä todellakin. Ja vielä kun nämä toiset on niin hehkuttaneet odottavansa K:ta. Pidin itsestään selvänä, että on edes takahuoneessa ja porukassa mukana. Vaan ei, kun on naapurissa toisten bileissä. :D Ei tiedä itkiskö vain nauraisko.
75
Mulle tuli tässä taas mieleen, kun poikani on koko ajan sanonut, että tulee huono fiilis käärijästä. Toivon todella, että poikani on väärässä.Mun veli kans!
Mitä he mahtavat tällä tarkoittaa?
K on Helsinhin ihkussa, jossa myös itse Porttarit. Samaan aikaan julkkarit myös Oulun ja Tampereen ihkussa.
Toistan: K on Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei eli K on Oulussa. Mitä vttua Jere. Taasko tää sama Rautavaara-sirkus. Mikä tämmönen mies on, ettei ole edes samassa kaupungissa ku viisubestis tulee jumalauta Suomeen!!!?? Nyt oon pettynyt pakko sanoa. Olihan tää tiedossa jo ajat sitten.
Ei ole Oulussa, voi hyvää päivää
No vartti sitten on pb laittanut storyn oulun ihkusta ja K joraa siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu ihan samalta kuin olisi itse saanut tökeröt pakit. Siis sellainen tyrmistys ja huono olo. Enkä tarkoita, että olen mitään suhdetta heille kuvitellut, mutta ystävyyttä todellakin. Ja vielä kun nämä toiset on niin hehkuttaneet odottavansa K:ta. Pidin itsestään selvänä, että on edes takahuoneessa ja porukassa mukana. Vaan ei, kun on naapurissa toisten bileissä. :D Ei tiedä itkiskö vain nauraisko.
75
Mulle tuli tässä taas mieleen, kun poikani on koko ajan sanonut, että tulee huono fiilis käärijästä. Toivon todella, että poikani on väärässä.
Sun pojan sanomiset ei merkitse p*skaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei eli K on Oulussa. Mitä vttua Jere. Taasko tää sama Rautavaara-sirkus. Mikä tämmönen mies on, ettei ole edes samassa kaupungissa ku viisubestis tulee jumalauta Suomeen!!!?? Nyt oon pettynyt pakko sanoa. Olihan tää tiedossa jo ajat sitten.
Ei ole Oulussa, voi hyvää päivää
No vartti sitten on pb laittanut storyn oulun ihkusta ja K joraa siinä.
Katsopa kaikki storyt uudestaan. Ja lue tekstit.
Älkää nyt sekoilko, PB:n stooreista käy ihan selkeästi ilmi, että julkkarit on Helsingin, Tampereen JA Oulun Ihkuissa. Ihku Tampere oli tägätty stooriin, jossa näkyi jotkut pahviset porttarit, jos en ihan sokea ole 😂
Eli eiköhän ne itse ole paikalla Helsingissä? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitvit K on Oulussa porttareiden kanssa vaikka Jokerit on Tavastialla??!!!!!!!!
Onks niiden välit mennyt totaalisesti?Ei ehkä välit, mutta K on idiootti. . . jos siis on siellä, eikä tullut Tavalle. Mitähän aktuaalista v. . . ua nyt . . .
HELVETTI SE ON KAMPISSA.
Helsingissä on nuo Portion Boys bailut ja kyllä K:n tunnistaa jo tanssiliikkeistä.