Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä palstalla BTW ketään joka oli jo lopettanut palstailun, mutta on tehnyt nyt paluun keikkojen takia?
Minä ainakin:). Ja oon menossa tokalle Tavastian keikalle tänään (sain yllätykseni ostetuksi lipun eilen Liputtomasta) ja huomenna Turkuun.
Minä myös. Poistun kun keikat ohi ja kaikki matskut nähty. En jaksa shippaamista, fiilistelen vaan tällaiset mahdolliset tapaamiset.
Eikö kukaan missään kanavassa tiedä mitään? Kärpystä?
Alkaako kohta näyttää, ettei K oo tulossa ainakaan ekalle keikalle? Tai sit on tullut joku este eikä pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonossa pitkään olleita varmaan vähän harmittaa, kun Joksut ei tulleet tapaamaan heitä. Tekivät niin kuitenkin Tukholmassa, en muista miten Oslossa.
Varmasti. Ja kuitenkin hengailivat siinä keikkapaikan lähistöllä vaikka kuinka kauan mutta ei sitten ollut aikaa edes muutamiin yhteiskuviin sellaisten fanien kanssa, jotka olivat odottaneet aamuseitsemästä asti heitä kylmässä ja sateessakin.
Tuo oli kyllä vähän hämärä. Ymmärrän jos ei ole aikaa tai nappaa mennä moikkaamaan, mutta tuli kuva kuin olisivat randomhenganneet siellä Kampissa kuitenkin?
Jospa tietävät että siinä jonossa juuri on niitä samaisia twitteriteinejä jotka olivat mukana ajojahdissa UK kiertueenkin jälkeen, kun oli "liikaa" läheisyytta jonon kanssa. Eivät riskeeraa nyt, kun uuden sinkun julkistus on parin äivän päästä.
Joo, ehkä tunnistivat jonkun?
Multa alkaa tosissaan huumori loppua, jos kenelläkään ei ole havaintoja K:sta. Nyt on niin selvästi vihjattu K:n tulevan lavalle, että myönnän että olisi hivenen kusetettu olo, ellei K tulekaan. Hyvä keikka silti varmasti tulee, mutta pienellä karvaalla jälkimaulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanonpahan vaan, et helvetti on irti, jos B ilmoittaa et enää olis viimeisen biisin aika ... Joka ei myöskään ole Cha-cha-chaa. Eikä K:a ole näkynyt mailla eikä halmeilla.
Kaikki on mahdollista tässä stoorissa. Toivottavasti yleisö pitää suunsa kiinni siinä vaiheessa tai jokereilla ei oo lavalla kivaa.
Niin, ja Joksujen ja heidän musiikkinsa takiahan nämä kaikki teinit ovat sinne halunneet, ei shippausmateriaalin haalimiseen, eikös vaan? EIKÖS?!
Onko niin vaikea ymmärtää, että suurin osa on molempien fani ja on löytänyt JO:n Käärijän kautta. Ja jos sitten K laittaa Instagramiin että hän on tulossa, niin ehkä sillä nostetaan odotuksia, että voisi samalla kertaa nähdä molemmat fanittamansa artistit/bändit. Eivät kaikki täällä ole shippauksen perässä, vaikka haluaisivat nähdä K:n ja B:n samassa tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä palstalla BTW ketään joka oli jo lopettanut palstailun, mutta on tehnyt nyt paluun keikkojen takia?
Minä ainakin:). Ja oon menossa tokalle Tavastian keikalle tänään (sain yllätykseni ostetuksi lipun eilen Liputtomasta) ja huomenna Turkuun.
Minä myös. Poistun kun keikat ohi ja kaikki matskut nähty. En jaksa shippaamista, fiilistelen vaan tällaiset mahdolliset tapaamiset.
Mua ei oikeestaan ees tapaamiset välttämättä kiinnosta, täältä palstalta vaan saa yleensä ekana vinkit siitä mitä tapahtuu ja missä.. jokereiden musaa siis ihan menossa kuulemaan ja mua ei haittais ollenkan vaikka k ei olis mailla eikä halmeilla. Oon CCC:kin kuullut livenä jo kuusi kertaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Multa alkaa tosissaan huumori loppua, jos kenelläkään ei ole havaintoja K:sta. Nyt on niin selvästi vihjattu K:n tulevan lavalle, että myönnän että olisi hivenen kusetettu olo, ellei K tulekaan. Hyvä keikka silti varmasti tulee, mutta pienellä karvaalla jälkimaulla.
Huooh, älkää nyt, tämä on niin K:ta piilotella loppuun asti. Muistatteko sulhaseni Mysteerimiehen piilottelun loppuun asti?
markilta stoori tavan vessasta.
Vierailija kirjoitti:
No mulle on lopulta aika sama nähdäänkö tokalla keikalla K vai ei. Vaikka vähän kyllä herättäisi ihmetystä jos ei, kun kummastakin suunnasta tullut lupailua, että olisi mukana kiertueella.
Markilla Tavan wc kuva. Jurella jono. Näyttääkö edessä kulkeva tyttö sormimerkkiä?
Mä yritän henkisesti varautua kaikkeen, mitä vaan voi tapahtua. Hyvää ja kaunista, euforiaa, pettymystä. Mulla on herkkuja, kaikki laitteet ladattu, nenäliinoja, sormet verrytelty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huooh, älkää nyt, tämä on niin K:ta piilotella loppuun asti. Muistatteko sulhaseni Mysteerimiehen piilottelun loppuun asti?
Miten se menee sinne seinien läpi?
On kerrottu joo et K "nousee lavalle" Joksujen kanssa. Uskon tähän. Yhä.
Aika tylsää jos K tulee suomen keikoille vetään ccc:n kun ihan varmasti kaikki on jo sen kesän aikana ehtinyt näkemään (ketkä haluukin nähdä). Olis nyt mennyt norjaan..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Pääsin jo irtaantumaan, mutta nyt oli pakko tulla takas. Jos mitään ei tapahdu K&B välillä, niin pois pääsee helposti taas.
Voisiko joku laittaa tuon Markin ig nimen, oon missannut tyypin
Vierailija kirjoitti:
Aika tylsää jos K tulee suomen keikoille vetään ccc:n kun ihan varmasti kaikki on jo sen kesän aikana ehtinyt näkemään (ketkä haluukin nähdä). Olis nyt mennyt norjaan..
Puhu vaan omasta puolestasi. :)
Tää ei oo mikään tavallinen ccc-veto, vaan JO:n kanssa!
Jospa tietävät että siinä jonossa juuri on niitä samaisia twitteriteinejä jotka olivat mukana ajojahdissa UK kiertueenkin jälkeen, kun oli "liikaa" läheisyytta jonon kanssa. Eivät riskeeraa nyt, kun uuden sinkun julkistus on parin äivän päästä.