Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahlasin sivutolkulla viestejä 8 tunnin ajalta ja ilmeisesti ei oikein mitään mainittavaa ole tapahtunut, vielä ainakaan? Pojat tulleet aamulla Helsinkiin, näköhavaintoja Kampista, menneet vastikään Tavastialle, oliko muuta?
Eipä muuta. K ei näkynyt vielä.
Entä jos se ei tulekaan. Eihän missään ole luvattu, että on kaikilla Suomen keikoilla.
Ja itse asiassa tämä on jokerikeikka, K tulemisen ei pitäisi olla oleellista.
No siis nimenomaan jokerikeikalla K:n tuleminen on paitsi oleellista, sekä myös todennäköistä 😁.
Tänään ei varmaan kukaan joudu horny jailiin, vaikka mitä sanoisi/ajattelisi? Eiks joo? Voi loppua tila kesken....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eve oli vasta laittamassa kynsiä kuntoon... Hmmm.
No ei kai se sinne keikalle ole menossa?
Tai ainakaan molemmille.
Hän on tavannut Bojanin, ja varmasti haluaa tavata jälleen. Mä ainakin haluaisin jos oisin Eve.
Mulle on jostain kummasta tullut sellainen käsitys, että Eve olisi ihan hyvä tyyppi.
Kiertuemanagerina sen työ on kai pitää huoli että K onnistutaan roudaamaan kaikille keikoille ajoissa ja samalla sammuttaa kaikki tulipalot mitkä siinä logistiikkahäslingissä tapahtuu. Eli tuosta jo voi päätellä että on varmaan aika kova mimmi, ja vielä ei ole K jäänyt yhdeltäkään keikalta tien varteen eksyksiin, eli hyvin on työnsä hoitanut.
Saattoi silti olla vain kesätyö hänelle, eli ei enää ole K kiertuemanageri, ainakaan toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsäri-paita on!
Minkähän paidan Boitsu laittaa, kun pitää paremmaksi laittaa ja näyttää kuka on K:n oma 😂
Mutta vähän aneemista JO:n päivitykset nyt somessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mua jännittää näin paljon? :D Onko K oikeasti päässyt ilman että häntä huomataan? Saapuuko vasta ekan satsin jälkeen? Ehkä hän tulee lavalle vain toisella keikalla? Ovet aukeaa 15 min. kuluttua!
Ei apua, eturivin teinit järjestää protestin jos K ei tule lavalle S-keikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ainakaan molemmille.
Hän on tavannut Bojanin, ja varmasti haluaa tavata jälleen. Mä ainakin haluaisin jos oisin Eve.
Mulle on jostain kummasta tullut sellainen käsitys, että Eve olisi ihan hyvä tyyppi.
Kiertuemanagerina sen työ on kai pitää huoli että K onnistutaan roudaamaan kaikille keikoille ajoissa ja samalla sammuttaa kaikki tulipalot mitkä siinä logistiikkahäslingissä tapahtuu. Eli tuosta jo voi päätellä että on varmaan aika kova mimmi, ja vielä ei ole K jäänyt yhdeltäkään keikalta tien varteen eksyksiin, eli hyvin on työnsä hoitanut.
Saattoi silti olla vain kesätyö hänelle, eli ei enää ole K kiertuemanageri, ainakaan toistaiseksi.
Pari päivää sitten oli ig:ssä että oli palannut lomalta. Ei sanonut että vaihtoi työpaikkaa
Vierailija kirjoitti:
Eve on kyllä mustakin huippu tyyppi! Ei voi olla muuta K:n seurueessa.
K:n crew:hen pääsemiseksi pitää olla huippu tyyppi ja sitten vielä hieman hullu. Tai sitten riittää että on huippu tyyppi, ja se hulluus tarttuu ihan itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsäri-paita on!
Minkähän paidan Boitsu laittaa, kun pitää paremmaksi laittaa ja näyttää kuka on K:n oma 😂
Ei paitaa. Tai sit K antaa boleron lainaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahlasin sivutolkulla viestejä 8 tunnin ajalta ja ilmeisesti ei oikein mitään mainittavaa ole tapahtunut, vielä ainakaan? Pojat tulleet aamulla Helsinkiin, näköhavaintoja Kampista, menneet vastikään Tavastialle, oliko muuta?
Eipä muuta. K ei näkynyt vielä.
Entä jos se ei tulekaan. Eihän missään ole luvattu, että on kaikilla Suomen keikoilla.
Ja itse asiassa tämä on jokerikeikka, K tulemisen ei pitäisi olla oleellista.
No siis nimenomaan jokerikeikalla K:n tuleminen on paitsi oleellista, sekä myös todennäköistä 😁.
Tänään ei varmaan kukaan joudu horny jailiin, vaikka mitä sanoisi/ajattelisi? Eiks joo? Voi loppua tila kesken....
Eiköhän tänään Tavastia = horny jail. :D
Vierailija kirjoitti:
Mutta vähän aneemista JO:n päivitykset nyt somessa.
Odota nyt, eiköhän se ole syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsäri-paita on!
Ei paitaa. Tai sit K antaa boleron lainaan.
Eikun siis siinähän roikkuu se koalanpentu koko ajan niin ei näy koko paitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsäri-paita on!
Sen eilisen " B loves swedish girls" xD voisi jonkinlainen kapina shippaajateinien keskuudessa syntyä paristakin syystä xD
Vierailija kirjoitti:
Jonosta tunnelmia? Anyone?
Ihmiset jotka ovat tulleet porukalla, juttelee. Söin juuri eväät. Rauhallista on. Olen siis Annankadulla. En ole edes nähnyt kulman taakse (Urho Kekkosen kadulle), millainen määrä jengiä siellä on. On siinäkin muuten Rock pyhätön kadulla nimi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ainakaan molemmille.
Pari päivää sitten oli ig:ssä että oli palannut lomalta. Ei sanonut että vaihtoi työpaikkaa
Eikös hän ollut K:n mukana siellä radioasemarundilla? Tai huomentasuomessa tms? Jotenkin sellainen mielikuva, että olis joku stoori ollut.
Vierailija kirjoitti:
Toi Tavastian lava se vasta mitätön on.
Legendaarinen lava ja koko paikka. Hyvin näytti lava riittävän Käärijän kahdella keikalla kesäkuussa. Et ole ilmeisesti trolli rukka siellä koskaan käynyt. Huvittavaa, että joudut tekemään tikusta turhaa asiaa kommentoidaksesi täällä. Tais jäädä päikkärit väliin tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mua jännittää näin paljon? :D Onko K oikeasti päässyt ilman että häntä huomataan? Saapuuko vasta ekan satsin jälkeen? Ehkä hän tulee lavalle vain toisella keikalla? Ovet aukeaa 15 min. kuluttua!
Mitä hulluutta? 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ainakaan molemmille.
Eikös hän ollut K:n mukana siellä radioasemarundilla? Tai huomentasuomessa tms? Jotenkin sellainen mielikuva, että olis joku stoori ollut.
Joo oli. Eikä muuten ole enää blondi, vaan vähän punertava. Ei mene niin crewn jäsenet enää sekaisin 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ainakaan molemmille.
K:lla alkaa melkein 40 keikan putki taas ens viikolla, miksei Eve jatkaisi sen pestissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hulluutta? 😳
Eiiiikä! Miksi, ja kenelle..?
Hirveää...