Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Markin kuvassa lavalla seisovalla pojalla (Kris?) K-paita, se vihreä, päällä? :D
Vähän siltä vaikuttaisi. On täällä tarkkasilmäistä porukkaa 😍. Ikinä en itse näitä bongaa 😂
Aikookohan pitää keikalla😍
Kohta se K:n pieni kiinteä peppu keikkuu Tavastian lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiia Öhman myy lippua Tavastialle k18 keikalle!
Lukee että extra ticket eli ilmeisesti itse yhä menossa?
Mitä jos se on saanut tietää ettei K tule ja myy lippunsa? D:
Ei pliis lähdetä tähän. Tiia on fani kuten mekin, ei sillä ole sisäpiiritietoa. Ja sanoo myyvänsä "extra ticket", eli ylimääräisen lipun, ei omaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahlasin sivutolkulla viestejä 8 tunnin ajalta ja ilmeisesti ei oikein mitään mainittavaa ole tapahtunut, vielä ainakaan? Pojat tulleet aamulla Helsinkiin, näköhavaintoja Kampista, menneet vastikään Tavastialle, oliko muuta?
Eipä muuta. K ei näkynyt vielä.
Entä jos se ei tulekaan. Eihän missään ole luvattu, että on kaikilla Suomen keikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö kukaan liveä ekalta keikalta?
Sampitar ainakin näköjään toiselta. (jos joku ei tiedä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eve oli vasta laittamassa kynsiä kuntoon... Hmmm.
No ei kai se sinne keikalle ole menossa?
Tai ainakaan molemmille.
Hän on tavannut Bojanin, ja varmasti haluaa tavata jälleen. Mä ainakin haluaisin jos oisin Eve.
Mulle on jostain kummasta tullut sellainen käsitys, että Eve olisi ihan hyvä tyyppi.
Kiertuemanagerina sen työ on kai pitää huoli että K onnistutaan roudaamaan kaikille keikoille ajoissa ja samalla sammuttaa kaikki tulipalot mitkä siinä logistiikkahäslingissä tapahtuu. Eli tuosta jo voi päätellä että on varmaan aika kova mimmi, ja vielä ei ole K jäänyt yhdeltäkään keikalta tien varteen eksyksiin, eli hyvin on työnsä hoitanut.
Jonosta tunnelmia? Anyone?
Toi Tavastian lava se vasta mitätön on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahlasin sivutolkulla viestejä 8 tunnin ajalta ja ilmeisesti ei oikein mitään mainittavaa ole tapahtunut, vielä ainakaan? Pojat tulleet aamulla Helsinkiin, näköhavaintoja Kampista, menneet vastikään Tavastialle, oliko muuta?
Ei. K hiljaa somessa kolmatta päivää.
he's been going on and off on IG for the whole morning, last connection was 13 minutes ago
Vierailija kirjoitti:
Jonosta tunnelmia? Anyone?
Joo, ollaanko siellä vielä tolpillaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on neljäs päivä ;( Olen laskenut
K vihdoin lomailee😊
Ja pyh, semmoinen työnarkomaani että ne on varmaan olleet musanteossa koko porukka taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eve oli vasta laittamassa kynsiä kuntoon... Hmmm.
No ei kai se sinne keikalle ole menossa?
Tai ainakaan molemmille.
Hän on tavannut Bojanin, ja varmasti haluaa tavata jälleen. Mä ainakin haluaisin jos oisin Eve.
Mulle on jostain kummasta tullut sellainen käsitys, että Eve olisi ihan hyvä tyyppi.
Kiertuemanagerina sen työ on kai pitää huoli että K onnistutaan roudaamaan kaikille keikoille ajoissa ja samalla sammuttaa kaikki tulipalot mitkä siinä logistiikkahäslingissä tapahtuu. Eli tuosta jo voi päätellä että on varmaan aika kova mimmi, ja vielä ei ole K jäänyt yhdeltäkään keikalta tien varteen eksyksiin, eli hyvin on työnsä hoitanut.
Alkukesästä arvosteltiin koko tiimiä, mutta näin jälkikäteen katsottuna, on kaikki hoidettu hienosti! ja ei K varmaan olisi jaksanut keikkailla tuolla tahdilla, jos crew ei koostuisi hänelle läheisistä ihmisistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
he's been going on and off on IG for the whole morning, last connection was 13 minutes ago
Oh my God.... He is checking just like us....
Eve on kyllä mustakin huippu tyyppi! Ei voi olla muuta K:n seurueessa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän sinne mahtui Kärdenkin crew, tanssijoita ja muita possujunailijoita (uuhhhaahhh) myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä muuta. K ei näkynyt vielä.
Entä jos se ei tulekaan. Eihän missään ole luvattu, että on kaikilla Suomen keikoilla.
Ja itse asiassa tämä on jokerikeikka, K tulemisen ei pitäisi olla oleellista.
Vierailija kirjoitti:
Ei se paikan päällä oo niin pienen näkönen
Vierailija kirjoitti:
Kohta se K:n pieni kiinteä peppu keikkuu Tavastian lavalla.
Toivottavasti sitä joku vähän taputtaa/läpsyttää 😂
K:n sometustahti ei riipu lomasta, kun vaikuttaa tykkäävän postauksesta.. Mutta tosiaan nyt ei ole huvittanut postata, ja se on ok :D