Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
En käsitä et ne on täällä.
Täällä on myös Ruotsin kuninkaallisia samaan aikaan. Tämä tieto vasta yllättikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon, että Jokereille jää Suomeen vankka fanikunta. Eivät välttämättä saa jatkossa kolmea keikkapaikkaa myytyä täyteen ja jotenkin ajattelin, että heillä voisi olla kysyntää eri festareilla. Odotan jo näkeväni heidät ensi kesänä Turun Linnapuistossa. Toteutuu tuo tai ei, mutta uskon silti, että he tulevat tänne vielä uudestaankin.
Pidän sormia ristissä tän puolesta. Voisin hyvinkin kuvitella heidät jossain festareilla esiintymässä ensi kesänä täällä. Osa faneista ihan varmasti putoaa pois ensi kesään mennessä, varsinkin jos ovat vain tän K/B-yhteyden perässä, mutta kyllä siitä ihan hyvin jää varmasti jäljelle faneja. En tiedä olenko ihan hakoteillä, mutta voisin kuvitella, että suomiyleisö on aika lojaalia, jos ehtii kulttistatuksen täällä saavuttaa.
JO:n kuuntelumäärät spotifyssa on laskenut siihen 300 000. Mikä on kyllä vähän. Esim jollain anna abreullakin on yli 400 000.
K:lla on edelleen yli kaks miljoonaa mikä on huikeaa määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä et ne on täällä.
Täällä on myös Ruotsin kuninkaallisia samaan aikaan. Tämä tieto vasta yllättikin.
Viis mistään kuninkaallisista kun tarjolla on slovenialainen indierockbändi. :D
Vierailija kirjoitti:
Nytkö he ovat oikeasti täällä !?! 🥰💖🥰💖
Tulin just lentokenttäjunalla keskustaan. Ei näkynyt jokereita🙂mulla on oikeasti asioita hoidettavana tuossa Tavastian nurkilla puolen päivän jälkeen. Täytyy olla tarkkana että ehtii juosta karkuun jos poikia näkyy.
Victoria ja Daniel ovat myös Suomessa. Ei vaan huomaa enää kaikkia uutisia Joksujen takia.
Ei oo mahdollista edes ettei k ole Jokereiden keikalla. Se onko kaikissa on minusta jännittävin osuus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tänne edes pitäisi jäädä joku hysteerinen fanikunta? Eikö ihan normi fanitus riitä?
Riittää riittää ja itse olisin iloinen joskus jos saisi olla pelkän JO:n keikalla ilman vierailevia tähtiä mutta niiden pitäisi sitten pystyä myymään keikkoja. Klubit varmaan onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon, että Jokereille jää Suomeen vankka fanikunta. Eivät välttämättä saa jatkossa kolmea keikkapaikkaa myytyä täyteen ja jotenkin ajattelin, että heillä voisi olla kysyntää eri festareilla. Odotan jo näkeväni heidät ensi kesänä Turun Linnapuistossa. Toteutuu tuo tai ei, mutta uskon silti, että he tulevat tänne vielä uudestaankin.
Pidän sormia ristissä tän puolesta. Voisin hyvinkin kuvitella heidät jossain festareilla esiintymässä ensi kesänä täällä. Osa faneista ihan varmasti putoaa pois ensi kesään mennessä, varsinkin jos ovat vain tän K/B-yhteyden perässä, mutta kyllä siitä ihan hyvin jää varmasti jäljelle faneja. En tiedä olenko ihan hakoteillä, mutta voisin kuvitella, että suomiyleisö on aika lojaalia, jos ehtii kulttistatuksen täällä saavuttaa.
Minua kiinnostaa, mihin suuntaan he menevät tyyliltään. Olen pitänyt kovasti aiemmasta tuotannosta, mutta jos jatkossa on tuon uusimman kaltaista ja englanninkielistä, niin en sitten tiedä.
Onhan he jo useampaan kertaan kertoneet, että seuraavalle levylle on tulossa useita kieliä. Englantia, mutta myös ainakin sloveniaa ja serbiaa ja ehkä espanjaa ja ranskaakin. Ja siinä vlogissa oli pari perusteluakin, miksi nyt valitsivat singleksi tuon englanninkielisen SSOL.
Muuten on tietysti vielä arvoitus meille, minkä tyylisiä kappaleita on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähään aikaan ei tullut juuri K&T-ficcejä, mutta yhtäkkiä niitä on taas tullut monta. Pelkäävätköhän nuo shippaajat, että Suomen-kiertue vie taas kiinnostuksen eri suuntiin. :) (Ficcejä on tullut nyt muutenkin selvästi enemmän viime päivinä, eikä varmasti ole sattumaa.)
Ööh, oletko siis niin shippikuplassa täällä ettet edes tiedä että K:n ja B:n musavideo julkaistiin muutama päivä sitten? Sillä on jo yli 400t katselukertaa, totta kai siitä on jotkut inspiriutuneet.
Oikeasti kannattaa seurata vähän mitä pojat julkaisee musikaalisestikin, eikä vaan kytätä montako shippificciä kenestäkin on kirjoiteltu, haloo. Eiks sen musiikin pitänyt kumminkin olla se tärkein osa fanitusta?Mitähän ihmettä nyt sekoilet ja projisoit minuun, aika hiton noloa alkaa keksiä päästään millainen ihminen olen vain koska väärinymmärrät sanomaani. Niitä ficcejä tuli siis eilen ja se musavideo tuli perjantaina, yleensä jostain tietystä asiasta inspiroituneet ficit tulevat heti 1-2 päivän sisällä, joten odotin K & Tommy -ficcien vyöryä ennemmin viime viikonloppuna.
Voisiko tän K/T-fikkikeskustelun pitää jossain muualla kuin K/B-ketjussa, kiitos.
Tiesittekö, että pikaraitiolinja raide-jokeri alkaa liikennöimään K n syntymäpäivänä 21.10.
Ja sit se Käärijä onkin lähtenyt sinne Israeliin. Se olis kyllä ilkein källi ikinä.
Enemmänhän noita K&B ficcejä on tullut lähiaikoina
Tarinat ja shippaus ei maksa sitten poikien vuokraa ja menoja joten kuunnelkaa sitä musiikkia samalla. Mielellään spotifysta.
Puhutaanko hetki Portion boyseista?
En tiedä kauanko shippien kirjoittamiseen kuluu aikaa, mutta Käärijä kaulapannassa kuvan tulostamiseen meni vain 10 sekuntia.
Pistetäänkö vedonlyönti pystyyn siitä, millainen on ensimmäinen kuva JO/K:sta? Tavastian bäkkäriltä ehkä?
Bojansstories ig pätkät kannattaa katsoa jos ei vielä ole sitä tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Pistetäänkö vedonlyönti pystyyn siitä, millainen on ensimmäinen kuva JO/K:sta? Tavastian bäkkäriltä ehkä?
Ooh mitähän se vois olla 😍 Bäkkäriltä joo. Roikkuvat toistensa kaulassa? Ainakin nää kaksi. Muut ilveilee taustalla. En kestä odottaa...!!! Tulossa maailman ihanampia kuvia...?!?!
Vierailija kirjoitti:
Victoria ja Daniel ovat myös Suomessa. Ei vaan huomaa enää kaikkia uutisia Joksujen takia.
Enemmän kiinnostaa nämä Slovenian kuninkaalliset vieraat. 👸
Tää on siis vaan oma tunne, ehkä ccc on tuotu esille niin paljon Jokereiden somessakin viime aikoina ja toi Bojanin lausahdus sai mun mielen kierroksille. 😅 Olisin siis enemmän kun tyytyväinen tähän, en meinaa sitä.