Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
99841/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähään aikaan ei tullut juuri K&T-ficcejä, mutta yhtäkkiä niitä on taas tullut monta. Pelkäävätköhän nuo shippaajat, että Suomen-kiertue vie taas kiinnostuksen eri suuntiin. :) (Ficcejä on tullut nyt muutenkin selvästi enemmän viime päivinä, eikä varmasti ole sattumaa.)

Eiköhän kyse ole ihan sattumasta. Ei näiden ficcien kirjoittelijoilla ole samanlaiset kiihkeät B&K shippilasit päässä kuin sinulla on. Eivät he ajattele asiaa samalta kantilta kuin sinä.

Vierailija
99842/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joksut ovat saapuneet 9.40 Hki-Vantaalle. Samalla lennolla on ollut faneja, jotka ovat päivittäneet asiasta X:ään.

Hassua, mutta itselläkin levisi hymy korviin asti ihan vain tästä tiedosta, että ovat nyt Suomessa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
99843/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg.. pojat ovat Suomessa!!! Missä K on? Vähän harmittaa K:n puolesta, kun varmaan haluaisi mennä vastaan yms. Mutta hän on niin tunnistettava täällä.. ehkä odottaa autolla ja joku kaveri menee hakemaan pojat.. tai ehkä heillä on kiertue auto odottamassa 👀 koska ensimmäinen päivitys?!? Toivottavasti he eivät yritä "yllättää" meitä K:lla Tavastialla.. me tiedetään jo, voitte laittaa kuvia ennen sitä!

Vierailija
99844/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, että Jokereille jää Suomeen vankka fanikunta. Eivät välttämättä saa jatkossa kolmea keikkapaikkaa myytyä täyteen ja jotenkin ajattelin, että heillä voisi olla kysyntää eri festareilla. Odotan jo näkeväni heidät ensi kesänä Turun Linnapuistossa. Toteutuu tuo tai ei, mutta uskon silti, että he tulevat tänne vielä uudestaankin.

Jää, jos on mitään toivetta Kärden pyörimisestä kuvioissa. Raaka totuus.

Väitätkö, että kaikki Oslon ja Tukholman fanit oli vaan K&B -shippaajia?! Niinpä niin, höpö höpö.

Ei varmaan kaikki, mutta olivathan ne paljon pienempiä kuin Suomessa.. ja liput menivät nihkeämmin. Ainakin tuholma sanoi eilen jonosta että kuuli spekulaatiota K:sta.. eivät fanit sielläkään nyt aivan tiedottomia ole

Uskokaa pois että sillä K:n "I come" -instaviestillä oli melkosen suuri merkitys. Myös Ruotsiin ja Norjaan jonkun verran. Ja ei nuo ulkkarit syöksyisi Tavastialle ilman sitä. Muutama JO:n himofani voisi tulla.

Vierailija
99845/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tänne edes pitäisi jäädä joku hysteerinen fanikunta? Eikö ihan normi fanitus riitä?

Vierailija
99846/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika varma, että ccc on hämäystä. Joo, kyllä siellä K on. Mutta jotenkin mulla on tää fiilis, että siellä on jotain ihan muuta mietitty.

Vierailija
99847/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämmönen nyt vähän ajattelematonta?

Tuo yksi tuttu nimimerkki tehny feikkikäännöksen, jossa Käärijä kertoo käyttävänsä oikeasti peruukkeja - ja ulkomaalaiset ottaa tosissaan

https://x.com/koppitules/status/1704167690187727313?s=20

Eiköhän tuo lähde poistoon 😂

Eikö tuo ole jo ainakin pari päivää netissä kiertänyt?

Eikä kai ole tuon nimimerkin itse tekemä vaan hän on vaan jakanut sen?

Ihan hauska, mutta ei tietysti kiva, jos kovin moni ottaa tosissaan... vaikka pitäishän tosta nyt tajuta, ettei iihan totta voi olla :D :D

Vierailija
99848/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähään aikaan ei tullut juuri K&T-ficcejä, mutta yhtäkkiä niitä on taas tullut monta. Pelkäävätköhän nuo shippaajat, että Suomen-kiertue vie taas kiinnostuksen eri suuntiin. :) (Ficcejä on tullut nyt muutenkin selvästi enemmän viime päivinä, eikä varmasti ole sattumaa.)

Eiköhän kyse ole ihan sattumasta. Ei näiden ficcien kirjoittelijoilla ole samanlaiset kiihkeät B&K shippilasit päässä kuin sinulla on. Eivät he ajattele asiaa samalta kantilta kuin sinä.

Minua kiinnostaa tuo ilmiönä ihan shippilasien ulkopuolellakib. Esim. joskus kun herää aamulla, yöllä on tullut kolme Bojan & Kris -ficciä, onko se sitten sattumaa vai onko Bojan katsonut Krisiä edellisyön keikalla tosi intensiivisesti tms. :)

Vierailija
99849/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, että Jokereille jää Suomeen vankka fanikunta. Eivät välttämättä saa jatkossa kolmea keikkapaikkaa myytyä täyteen ja jotenkin ajattelin, että heillä voisi olla kysyntää eri festareilla. Odotan jo näkeväni heidät ensi kesänä Turun Linnapuistossa. Toteutuu tuo tai ei, mutta uskon silti, että he tulevat tänne vielä uudestaankin.

Pidän sormia ristissä tän puolesta. Voisin hyvinkin kuvitella heidät jossain festareilla esiintymässä ensi kesänä täällä. Osa faneista ihan varmasti putoaa pois ensi kesään mennessä, varsinkin jos ovat vain tän K/B-yhteyden perässä, mutta kyllä siitä ihan hyvin jää varmasti jäljelle faneja. En tiedä olenko ihan hakoteillä, mutta voisin kuvitella, että suomiyleisö on aika lojaalia, jos ehtii kulttistatuksen täällä saavuttaa.

Minua kiinnostaa, mihin suuntaan he menevät tyyliltään. Olen pitänyt kovasti aiemmasta tuotannosta, mutta jos jatkossa on tuon uusimman kaltaista ja englanninkielistä, niin en sitten tiedä.

Vierailija
99850/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen sää on Helsingissä? Tuuleeko kovin?

Vierailija
99851/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumpujen pärinää! punaiset matot valmiina! Slovenian liput salossa! Torvisoittokunta valmiina! Sateenkaaret ja revontulet taivaalla! Kullat ja mirhamit valmiina! Hukutetaan pojat lämpöön!  Joker Out on saapunut kotiin!

Nyt se alkaa! Se hetki mitä on odotettu viisi kuukautta, päivä mitä varten synnyimme! Nyt naudat nautitaan!

Leila

Vierailija
99852/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aika varma, että ccc on hämäystä. Joo, kyllä siellä K on. Mutta jotenkin mulla on tää fiilis, että siellä on jotain ihan muuta mietitty.

Siis sama!

Vierailija
99853/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten?

Vierailija
99854/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tänne edes pitäisi jäädä joku hysteerinen fanikunta? Eikö ihan normi fanitus riitä?

No siis tämä! Kaikki kunnia superfaneille, mutta tämmöinen viisikymppinen estronauta nauttisi keikastaan enemmän ilman hysteeristä kiljuntaa ja kirkumista. Toisaalta jos nämä superfanit osaltaan edesauttavat Jokereitten keikkailua Suomessa jatkossakin, niin kai sitä kirkumista on vain siedettävä 😅

Vierailija
99855/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se K sinne varmaan heti oo tunkemassa porukkaan, varmaan Joksuilla aika säätöä siinä ennen iltaa kuitenkin. Aika säpinää. Ehkä tapaavat Tavastialla, mut toki hyvissä ajoin.

Vierailija
99856/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonossa tulee kyl helvetin kylmä ja kurjuus kourii, vaikka olis mitä tiedossa. Jotenkin ihan älytöntä. Mut joo ymmärrän.

Ei ole Helsingissä kylmä nyt. Tuuli on lämmin ja aurinko pilkottaa 🌞

Vierailija
99857/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten?

Ei niin mitään aavistusta!

Vierailija
99858/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä et ne on täällä.

Vierailija
99859/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen syy heillä olisi hämätä? B on jo sanonut haastattelussa, että K nousee lavalle heidän kanssaan ja että "it will be cha cha cha." Joo, tuosta lauseesta tehtiin sitten tulkintoja, että se ei tarkoita kappaletta vaan yleisesti fiilistä, mutta eiköhän K kuitenkin esitä sen kappaleen, jonka ansiosta tutustui JOhon (B:hen). Ja B:llähän on jo kokemusta possujunailusta.

Vierailija
99860/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen sää on Helsingissä? Tuuleeko kovin?

Ei paha ollenkaan.

Ketju on lukittu.