Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Niiiin olis kiva nähdä millaista siellä on meno! Millaiset vaatteet on pojilla ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa että 24h tunnin päästä eka Tavastia jo ohi ja muutenkin Jere ja Bojan tapaa pitkästä aikaa!!
Ei oo ohi vaan vasta alkamassa kohta ...
Eka on jo ohi, toinen on alkamassa.
No ei, vaan se toinen alkaa 21.15
Hups sori. Eipä alakaan.
Vierailija kirjoitti:
Uffissa käyvät kääntymässä niin on taas esiintymisvaatetta. Oisko vielä euron päivätkin menossa.
Sunnuntaina tais olla neljän euron päivät niin taitaa olla 😀 ei hätää siis, halvalla pääsevät
Vierailija kirjoitti:
Uffissa käyvät kääntymässä niin on taas esiintymisvaatetta. Oisko vielä euron päivätkin menossa.
On itseasiassa. Tänään oli 3 euroa per vaate, huomenna ehkä vain 2.
En kyllä kestä. Tuo yksi fani on jo ehkä miljoona kertaa tägännyt jokerit ja kertonut, että on huomenna hänen synttärinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa että 24h tunnin päästä eka Tavastia jo ohi ja muutenkin Jere ja Bojan tapaa pitkästä aikaa!!
Mitä vttua, olin itselleni laittanut että 22.15 olisi toinen tavastia. Varmaan kävi oma virhe kun kopioin ne täältä aiemmin, hyvä kun korjasit jos se noin on.
Älkää nyt vielä miettikö tuollasia ohi on -juttuja. Enää kaksi tuntia, niin voidaan sanoa että POJAT ON TÄNÄÄN SUOMESSA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua, olin itselleni laittanut että 22.15 olisi toinen tavastia. Varmaan kävi oma virhe kun kopioin ne täältä aiemmin, hyvä kun korjasit jos se noin on.
Unohtakaa tämä viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaa, siellä on Tommy Cash tuuraajana. Pikku lettipää ei jätä kylmäksi.
No aah. Tämä kävisi kakkosvaihtoehtona jos juoksuja ei saada.
Kyllä täällä aika monella varmaan juoksut on. 😅😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin vääräs, sä oikees.
Bojan villamyssy päässä on niin söpö! En malta odottaa, että nähdään pojilla mammojen sukkia, kaulaliinoja ja puseroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa sitä ankeutta, jos meillä olis vaan toi 1 Tavastian keikka. Onneksi tätä riemua kestää ainakin sen 3 päivää ja lauantaina sit se pelikaani hätiin.
Toivottavasti huomisen lennon kapteeni ei ole kummeleista!😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaa, siellä on Tommy Cash tuuraajana. Pikku lettipää ei jätä kylmäksi.
No aah. Tämä kävisi kakkosvaihtoehtona jos juoksuja ei saada.
Kyllä täällä aika monella varmaan juoksut on. 😅😂😂
Nonstoppina toukokuusta asti vieläpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on 22.15.
22.15 on Tavastian myöhempi keikka, ovet klo 21.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joksut paleltuu täällä Pohjolassa. 😭🥶
Nyt jos koska olis ehdottoman tärkeää et K majoittaa namupepun ja ottaa sen kainaloonsa lämpimiin lakanoihin.Hotellissa tarkenee muut vallan mainiosti. Jan ja Nace ainakin.
Namupeppu🙄😄
Casual nöpötys oli se palstan herttaisin ilmaisu, namupeppu hopealle!🥇🥈
Ei taida livestä olla tietoa?
Jan ja Nace on saaneet virkatut laukutkin 😀 Pipo-Bojan myös kuvassa.
https://x.com/helluzs/status/1704145533101572139?s=61&t=jMNsX7BzVeg68Hq…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa sitä ankeutta, jos meillä olis vaan toi 1 Tavastian keikka. Onneksi tätä riemua kestää ainakin sen 3 päivää ja lauantaina sit se pelikaani hätiin.
Mitä riemua? Suurin osa tämän ketjun mellastajista ei ole menossa edes yhdellekään keikalle!