Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tulostin sen kuvan, missä Käärijällä on kaulapanta. Laitoin sen makuuhuoneen seinälle, mutta mun mies ei ole vielä huomannut asiaa.
Tykkäisköhän Boitsu samasta julisteesta?
Siinä yks lahjaidea 😁
Vierailija kirjoitti:
Onko niillä pakko olla mitään päällä siellä keikalla? Ei mua ainakaan haittaisi.
Tai no ehkä ikärajattomilla olisi hyvä olla vaikka niitä Käärijä-sukkia Red Hot Chili Peppersin tyyliin strategisissa paikoissa etteivät joudu putkaan....
Mut riittääköhän sukka Janille? 🤔
Uskon että YleX tekee jonkun julkaisun. Kerta uutta musaakin tulee samana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Hey there, beautiful, how you doin', baby?
Now put your hands up and shake it, shake it, shake it!
I got a feeling we're gonna make a baby!
Se käärylehän syntyy 6.12 ja Sale on kätilönä. Nace ja Jan vois kans näyttää babyn teko mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te etsitte tai tiedätte jos joku pitää liveä? Vai onko se vaan sattumaa jos live löytyy?
Kaikkihan täällä on herran hallussa.
Niin sen saman Herra Käärijän jonka vuosi 2023 pääsi jo The Listalle? Vähän hirvittää siinä tapauksessa 😁
Kuulkaa, siellä on Tommy Cash tuuraajana. Pikku lettipää ei jätä kylmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan suominaudalta loppunut akku kännykästä?
Bojan putkikasseineen ilmestynyt paikalle niin ei se muista omaa nimeään enää. Saati sitä että sillä on puhelin tai jotain helwatan vauvapalstaa.
Kelatkaa että 24h tunnin päästä eka Tavastia jo ohi ja muutenkin Jere ja Bojan tapaa pitkästä aikaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei rauhoittukaa. Ei Finnair ole ainoa yhtiö, millä pääsee Tukholmasta tänne.
Mitä muita?
Tää lakko taitaa vaikuttaa kaikkiin lentoihin.
Finskin lentoja tähän asti on vain taidettu perua.
Lennoista en tiedä, mutta matkustajien laukut on hukassa.
Ei ne laukut hukassa ole lakon vuoksi vaan niiden luovutusajat on pidentyneet.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sydän vaan hakkaa jännityksestä ja Hearts on iha huonoa kuunneltavaa. Olen nauranut tasaisin väliajoin sille, kuinka suomea taitamaton kundikaverini pääsi listalle. Miten tämä kuuluu hänelle kertoa?
Uffissa käyvät kääntymässä niin on taas esiintymisvaatetta. Oisko vielä euron päivätkin menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hey there, beautiful, how you doin', baby?
Now put your hands up and shake it, shake it, shake it!
I got a feeling we're gonna make a baby!Se käärylehän syntyy 6.12 ja Sale on kätilönä. Nace ja Jan vois kans näyttää babyn teko mallia.
Mulla on kans omista vauva-ajoista ... Tai "vauvan tekoajoista" sen verran aikaa, et pitää tulla itsekin varmaan seuraamaan käytännön oppituntia ... hmmm 🤔
Vierailija kirjoitti:
Voi apua. Kaikki siihen käy salaa kuumina kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa että 24h tunnin päästä eka Tavastia jo ohi ja muutenkin Jere ja Bojan tapaa pitkästä aikaa!!
Ei oo ohi vaan vasta alkamassa kohta ...
Vierailija kirjoitti:
Joksut paleltuu täällä Pohjolassa. 😭🥶
Nyt jos koska olis ehdottoman tärkeää et K majoittaa namupepun ja ottaa sen kainaloonsa lämpimiin lakanoihin.Hotellissa tarkenee muut vallan mainiosti. Jan ja Nace ainakin.
Namupeppu🙄😄
Vierailija kirjoitti:
No aah. Tämä kävisi kakkosvaihtoehtona jos juoksuja ei saada.
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa sitä ankeutta, jos meillä olis vaan toi 1 Tavastian keikka. Onneksi tätä riemua kestää ainakin sen 3 päivää ja lauantaina sit se pelikaani hätiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sydän vaan hakkaa jännityksestä ja Hearts on iha huonoa kuunneltavaa. Olen nauranut tasaisin väliajoin sille, kuinka suomea taitamaton kundikaverini pääsi listalle. Miten tämä kuuluu hänelle kertoa?
Ai se oot sinä 🤭
Millanen meno muuten siellä? Et varmaan liveä halua pitää.... Ymmärrän kyllä täysin jos et! 😚 IHANAA KEIKKAA!!!💖💥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ohi vaan vasta alkamassa kohta ...
Eka on jo ohi, toinen on alkamassa.
Kaikkihan täällä on herran hallussa.