Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Jos Tavalta lähtee sähköt ja soittimet on kadoksissa, niin tarvitaanko me oikeasti niitä johonkin? Sytytetään kynttilät ja seurataan kuinka B&K ja N&J antautuvat kuumiin suudelmiin.
Ok, mä luovutan jo suosiolla. Rappiolla koko palsta ja helvetin tuli odottaa meitä kaikkia. No ainakin olen nähnyt sitten vuosisadan suudelman. T: Moraali-Marketta
Vierailija kirjoitti:
Onpas nuoren näköistä porukkaa myös Ruotsin keikalla. No, seuraavat neljä keikkaa suomimammat näyttää mistä estronauta pissii. 🐄
Mä tiiän tän: utareista! :D
Eikun, hetkinen...
Olen menossa huomenna jälkimmäiselle keikalle ja olen harmitellut kun pääsen vasta kolmelta lähtemään noin 3 tunnin ajomatkan päästä. Mutta toi myrsky nosti nyt keski-ikäisyyteni esiin. En taida pystyä jonottamaan edes tuntia vesisateessa ja kovassa tuulessa!
Vierailija kirjoitti:
Bojanilla joku t-paita.
Fanin antama Bojan loves Swedish girls paita.
Vierailija kirjoitti:
Onpas nuoren näköistä porukkaa myös Ruotsin keikalla. No, seuraavat neljä keikkaa suomimammat näyttää mistä estronauta pissii. 🐄
Mua oikein naurattaa suomikeikkojen vanhat sinkut ja muut ammuut. 😀 Ai että meillä tulee kivaa. Oikeasti.
Okei, kuka tekee sen Bojan loves Finnish boys-paidan?
Vierailija kirjoitti:
Videota Tukholmasta
Bojanin paidassa lukee Bojan 💚 Swedish girls. 😅 Liekö saanut sen joltain fanilta vai mistä lie?
Vierailija kirjoitti:
Bojanilla joku t-paita.
Jossa lukee "Bojan <3 Swedish Girls". Voi elämä.
Vierailija kirjoitti:
Bojanilla joku t-paita.
Ja Janilla jotain valkoista. En kyllä nähnyt kuin parin sekunnin pätkän.
Vierailija kirjoitti:
Ilman vikaa ässää.
Vierailija kirjoitti:
Videota Tukholmasta
Yleisö osaa hyvin sanat.
Vierailija kirjoitti:
Tosta boysista voi suoraan ottaa tuon s:n pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanilla joku t-paita.
Jossa lukee "Bojan <3 Swedish Girls". Voi elämä.
Voi elämä. Sun kommenttia. Hän pitää fanilta saamaansa paitaa päällään, se on musta kiva.
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ!
Vierailija kirjoitti:
Uffissa käyvät kääntymässä niin on taas esiintymisvaatetta. Oisko vielä euron päivätkin menossa.
Vieläkö se 3 euron kukkapaita etsii omistajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerien fanit OVAT nuoria, suurikin yllätys?
Nni ei kyl kaikki 😄
Olikos se niin että Tukholman keikalle pääsi alaikäisetkin?
No voi helvatta jos B:n kostopitsit jää näkemättä fanien lahjoittamien t-paitojen vuoksi 😭
Ootte te jotkut että heti alkaa jauhaminen fanien iästä.
Samalta järjestykseltä vaikutti kahden biisin perusteella.