Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
99261/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko joku ihana kerrata lyhyesti päivän tapahtumat kun en ole ehtinyt palstailemaan aamun jälkeen? 🥺

Vierailija
99262/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli tuntia että lämppääjä aloittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
99263/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti myrsky ei sotke mitään huomenna.

Vierailija
99264/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janin stooreissa: "If you see this, it's a sign" OMG K on siis tukholmassa????

Menee muuten sun viestit nyt oikeasti vähän muiden pilkkaamiseksi. Enkä ole sama, joka sanoi aikaisemmin.

Mikä sinuakin vaivaa vai trollaatko. Kannattaa opetella vähän nauramaan itselleen. Ei ole niin vakava paikka tämä palsta.

Vierailija
99265/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee muuten sun viestit nyt oikeasti vähän muiden pilkkaamiseksi. Enkä ole sama, joka sanoi aikaisemmin.

Löysää pipoa.. Minullakin sydän hypähti kun näin tuon, ja nauroin itselleni xD

Vierailija
99266/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun tunnelma vaihtelee kyllä laidasta laitaan.🤣

Vierailija
99267/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun oli pakko sanoa kaverilleni, että hän tönäisee minua, jos alan tuijottamaan Jania sinne. Se olisi todella epäkohteliasta ja typerää, mutta uteliaisuus on herännyt näiden tiettyjen kommenttien myötä.🙈

😂

Munakoiso, munakoiso, vesitippa, hymynaama, munakoisoemoji, vastaan sille että mä oon sängyssä demoni 🍆🍆🍆🍆

Meinaatko hokea tuota, jos Jokerit tulevat juttelemaan sulle?

Yes

Ja jos onnistutte bongaamaan Kärtsän  tulossa paikalle niin sitten jono puhkeaa Grindr Mayhem -yhteislauluun? :P

Boitsun mielessä pyörii vain piukat pakarat ja Kärden mielessä reidet ja Bojan Bojan Bojan.

Voi olla melko mayhemit jo paikalle tullessa.

Pakaroista puheen ollen, niin eilen tuli taas hyvin selkeästi (useamman kuvakulman perusteella) esille, kuinka jumalaisen kaunis peba B:llä on. Kaiken muun täydellisyyden lisäksi. 😍

Juu, samaa mieltä kyllä Bojanin peba on valtakunnassa kaikkein kaunein 🍑🥰👌

https://instagram.com/stories/madam_cyka/3195070042298621203?utm_source…

Siis aivan täysin samaa mieltä, mutta Bojanin jumalaisen kaunis peba on kyllä myös ihan kuninkaallista listakamaa 😂👑💖👌

Sir Listis, oletko kuulolla??? 😘

Treeneistä just tulin. Syön tässä ja päivittelen listaa. Homopakotuskin näköjään mainittu.

T. LG homo jota ei pakota

Hyvää iltaa LG, sinua on kaivattu! 😍 Toivottavasti sulla ollut mukavat mökkeilyt, treenit ja kaikki muukin 💖

Vierailija
99268/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun oli pakko sanoa kaverilleni, että hän tönäisee minua, jos alan tuijottamaan Jania sinne. Se olisi todella epäkohteliasta ja typerää, mutta uteliaisuus on herännyt näiden tiettyjen kommenttien myötä.🙈

😂

Munakoiso, munakoiso, vesitippa, hymynaama, munakoisoemoji, vastaan sille että mä oon sängyssä demoni 🍆🍆🍆🍆

Yes

Ja jos onnistutte bongaamaan Kärtsän  tulossa paikalle niin sitten jono puhkeaa Grindr Mayhem -yhteislauluun? :P

Boitsun mielessä pyörii vain piukat pakarat ja Kärden mielessä reidet ja Bojan Bojan Bojan.

Pakaroista puheen ollen, niin eilen tuli taas hyvin selkeästi (useamman kuvakulman perusteella) esille, kuinka jumalaisen kaunis peba B:llä on. Kaiken muun täydellisyyden lisäksi. 😍

Siis aivan täysin samaa mieltä, mutta Bojanin jumalaisen kaunis peba on kyllä myös ihan kuninkaallista listakamaa 😂👑💖👌

Sir Listis, oletko kuulolla??? 😘

Treeneistä just tulin. Syön tässä ja päivittelen listaa. Homopakotuskin näköjään mainittu.

T. LG homo jota ei pakota

Mikä telkkari merkki säkin luulet olevasi?

Vierailija
99269/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tunnelma vähän kiree. Kuin viulunkieli.

Eikö mieluummin mietittäisi vaikka nyt niitä poikien keikkavaatteita? Tai arvota sitä, mistä ne julkaisee ensimmäisen JO/K reunion -kuvan?

Vierailija
99270/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se K keinuttelee nallea sylissä uusimmalla Tiktokilla ja laulaa ICIP:iä.

Vierailija
99271/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Yes

Molempien poikien pyllyt just perfect 😍

Jep täydellinen!

https://64.media.tumblr.com/67edd14aa20718b80ce555d89780788b/05ca65cd7b…

Ai kauhee! Tää on se Ritva-tädin pe rse!

Ritva-tädillä on kyllä siinä tapauksessa täydellinen pepa.

Joo kyllä, Ritva-täti on aivan selkeästi tyyppiäni! 🍑🥰👌

Vierailija
99272/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Its kreisi its parta

Vierailija
99273/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinuakin vaivaa vai trollaatko. Kannattaa opetella vähän nauramaan itselleen. Ei ole niin vakava paikka tämä palsta.

En trollaa, mutta huomasin, että jollain toisella tuli huono fiilis ja ehkä se aika vahvasti nostaa silloin tarpeen sanoa jotakin. Sori.

Vierailija
99274/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Yes

Molempien poikien pyllyt just perfect 😍

Jep täydellinen!

https://64.media.tumblr.com/67edd14aa20718b80ce555d89780788b/05ca65cd7b…

Ai kauhee! Tää on se Ritva-tädin pe rse!

Ritva-tädillä on kyllä siinä tapauksessa täydellinen pepa.

On kyllä hyvä jos perse on kunnon perse. Just kun olin tuon lauseen kirjoittanut, kilahti naapurin tädiltä viesti puhelimeen. Mitähän asiaa. Paluu todellisuuteen.

Vierailija
99275/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaargh... voin kuvitella JO/K -kuvan vähän niin kuin tuo A/JO -kuva :D K pienimpänä keskellä <3 Mutta Suomessa varsinkin Helsingissä, tai oikeastaan missään poikien olisi vaikea kulkea vapaasti jos K on heidän mukanaan... Ehkä he voivat naamioida K:n :D

Vierailija
99276/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä se K keinuttelee nallea sylissä uusimmalla Tiktokilla ja laulaa ICIP:iä.

Ei muuten itseasiassa laula icipiä. 😂

Vierailija
99277/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/wednesdayday/728811251756613632/crying-hes-so-cu…

Oijoi mikä formulalakanakuva! 😳

No nyt on sellainen kuva että taisin rakastua enkä enää tiedä haluanko tuonne lakanoihin sittenkin mieluummin itseni kuin B:n.

Vierailija
99278/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokerit matkanneet tänään aikaisin aamulla Norjasta naapuriimme Ruotsiin. On taas jännnitetty koko nautalauman voimalla, onko meidän Kärtsy Tukholmassa myös vai ei. Joksujen lämppäriksi mainittiin "hearts" jota osa naisista epäili Käärijäksi (tai K&B duoksi). Kyseessä on kuitenkin joku ihan oikea bändi, joka aloittaa soiton kl 20 Suomen aikaan.

Palstalla melkein myytiin yhden naudan suomea taitamaton kundikaveri. Jäi kuitenkin aikeeksi vielä. Palstalla ollut hyvä ja odottava tunnelma.

Huhu ja silminnäkijä kertoi, että päivällä oli Tavastialla ollut teiniä jonossa, olivat tilanneet Woltilla ruokaakin, ja sitten heidät oli ajettu pois. Jännittää nyt millainen jono muodostuu huomenna ja jääkö lyhyet ihmiset ja vanhat kantturat teinien jalkoihin.

Fanit matkusti samassa junanvaunussa Joksujen kanssa tänään ja Bojan sai pieneen päähänsä lämpimän villapipon fanilahjana. Tajuttiin et muutkin neuloo ja kutee. Siis kutoo.

Suomalaisia nautoja ollut jonottamassa Tukholmassa. Saanut halit Jokereilta. Täällä ihasteltu asiaa. Odotellaan lisäraporttia Ruotsista.

Keikka alkaa klo 22.

Vierailija
99279/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisiko joku ihana kerrata lyhyesti päivän tapahtumat kun en ole ehtinyt palstailemaan aamun jälkeen? 🥺

Ainakin juteltiin pieni hetki Portion pojista ja tähdenlento tyyppikin piipahti ketjussa. Ulkomaan vahvistukset ilmaisivat halunsa tulla Suomeen. Alexander Skarsgård perheineen mainittu. Joku onnekas nauta oli saanut Tukholman jonossa halauksen Janilta, Nacelta ja Boitsulta. Muuten lähinnä höpisty sitä tavanomaista eli Joksujen keikoista jne.

Vierailija
99280/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/wednesdayday/728811251756613632/crying-hes-so-cu…

Oijoi mikä formulalakanakuva! 😳

No nyt on sellainen kuva että taisin rakastua enkä enää tiedä haluanko tuonne lakanoihin sittenkin mieluummin itseni kuin B:n.

Ei vois tulla kovin huono päivä kun tohon näkyyn sais herätä.

Ketju on lukittu.