Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
99281/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö käydä ostamassa varalta puhtaita kalsareita pojille? Näyttää aika kaaokselta tuo matkatavaraselvitys uutisten perusteella. En tahdo nähdä kuvaa backstagelta viidestä valkoisesta Nike-kalsareista kuivumassa jossain kuin joskus K. keikalta.

Vierailija
99282/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisiko joku ihana kerrata lyhyesti päivän tapahtumat kun en ole ehtinyt palstailemaan aamun jälkeen? 🥺

Ainakin juteltiin pieni hetki Portion pojista ja tähdenlento tyyppikin piipahti ketjussa. Ulkomaan vahvistukset ilmaisivat halunsa tulla Suomeen. Alexander Skarsgård perheineen mainittu. Joku onnekas nauta oli saanut Tukholman jonossa halauksen Janilta, Nacelta ja Boitsulta. Muuten lähinnä höpisty sitä tavanomaista eli Joksujen keikoista jne.

Tässä kai ne! Teinit oli aamu kymmeneltä Tavastialla jonottamassa, mutta olivat saaneet häädön 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
99283/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/wednesdayday/728811251756613632/crying-hes-so-cu…

Oijoi mikä formulalakanakuva! 😳

No nyt on sellainen kuva että taisin rakastua enkä enää tiedä haluanko tuonne lakanoihin sittenkin mieluummin itseni kuin B:n.

Hän on kyllä niin helvetin suloinen tässä. Tuo nassu ... Oijoi.

Vierailija
99284/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan huomenna tiirailemaan jonossa, et kuinka monella on tää palsta auki.

Vierailija
99285/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun oli pakko sanoa kaverilleni, että hän tönäisee minua, jos alan tuijottamaan Jania sinne. Se olisi todella epäkohteliasta ja typerää, mutta uteliaisuus on herännyt näiden tiettyjen kommenttien myötä.🙈

😂

Munakoiso, munakoiso, vesitippa, hymynaama, munakoisoemoji, vastaan sille että mä oon sängyssä demoni 🍆🍆🍆🍆

Meinaatko hokea tuota, jos Jokerit tulevat juttelemaan sulle?

Yes

Ja jos onnistutte bongaamaan Kärtsän  tulossa paikalle niin sitten jono puhkeaa Grindr Mayhem -yhteislauluun? :P

Boitsun mielessä pyörii vain piukat pakarat ja Kärden mielessä reidet ja Bojan Bojan Bojan.

Voi olla melko mayhemit jo paikalle tullessa.

Pakaroista puheen ollen, niin eilen tuli taas hyvin selkeästi (useamman kuvakulman perusteella) esille, kuinka jumalaisen kaunis peba B:llä on. Kaiken muun täydellisyyden lisäksi. 😍

Juu, samaa mieltä kyllä Bojanin peba on valtakunnassa kaikkein kaunein 🍑🥰👌

https://instagram.com/stories/madam_cyka/3195070042298621203?utm_source…

Siis aivan täysin samaa mieltä, mutta Bojanin jumalaisen kaunis peba on kyllä myös ihan kuninkaallista listakamaa 😂👑💖👌

Sir Listis, oletko kuulolla??? 😘

Treeneistä just tulin. Syön tässä ja päivittelen listaa. Homopakotuskin näköjään mainittu.

T. LG homo jota ei pakota

Mikä telkkari merkki säkin luulet olevasi?

Etkö osaa lukea? Selvästi kirjoittaa, että LG jota homo ei pakota.

Vierailija
99286/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/wednesdayday/728811251756613632/crying-hes-so-cu…

Oijoi mikä formulalakanakuva! 😳

No nyt on sellainen kuva että taisin rakastua enkä enää tiedä haluanko tuonne lakanoihin sittenkin mieluummin itseni kuin B:n.

Ei vois tulla kovin huono päivä kun tohon näkyyn sais herätä.

Ooh jos tuommonen siinä vieressä olis kun herään, en kyllä tiedä mitä tekisin.

Vierailija
99287/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokerit matkanneet tänään aikaisin aamulla Norjasta naapuriimme Ruotsiin. On taas jännnitetty koko nautalauman voimalla, onko meidän Kärtsy Tukholmassa myös vai ei. Joksujen lämppäriksi mainittiin "hearts" jota osa naisista epäili Käärijäksi (tai K&B duoksi). Kyseessä on kuitenkin joku ihan oikea bändi, joka aloittaa soiton kl 20 Suomen aikaan.

Palstalla melkein myytiin yhden naudan suomea taitamaton kundikaveri. Jäi kuitenkin aikeeksi vielä. Palstalla ollut hyvä ja odottava tunnelma.

Huhu ja silminnäkijä kertoi, että päivällä oli Tavastialla ollut teiniä jonossa, olivat tilanneet Woltilla ruokaakin, ja sitten heidät oli ajettu pois. Jännittää nyt millainen jono muodostuu huomenna ja jääkö lyhyet ihmiset ja vanhat kantturat teinien jalkoihin.

Fanit matkusti samassa junanvaunussa Joksujen kanssa tänään ja Bojan sai pieneen päähänsä lämpimän villapipon fanilahjana. Tajuttiin et muutkin neuloo ja kutee. Siis kutoo.

Suomalaisia nautoja ollut jonottamassa Tukholmassa. Saanut halit Jokereilta. Täällä ihasteltu asiaa. Odotellaan lisäraporttia Ruotsista.

Keikka alkaa klo 22.

Suomea taitamaton kundikaveri on kyllä listakamaa 😂😂

Vierailija
99288/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan huomenna tiirailemaan jonossa, et kuinka monella on tää palsta auki.

Ei apua. Häpeäisin silmät päästäni, jos joku näkee mun kännykän näytöltä sanat "vauva.fi". Vaikka kanssapalstailija olisikin.

Vierailija
99289/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokereiden merch loppuu jo ennen Suomeen saapumista. Pari vikaa tuotetta nyt myynnissä. Vaatteet kaikki loppu.

Vierailija
99290/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisiko joku ihana kerrata lyhyesti päivän tapahtumat kun en ole ehtinyt palstailemaan aamun jälkeen? 🥺

Ainakin juteltiin pieni hetki Portion pojista ja tähdenlento tyyppikin piipahti ketjussa. Ulkomaan vahvistukset ilmaisivat halunsa tulla Suomeen. Alexander Skarsgård perheineen mainittu. Joku onnekas nauta oli saanut Tukholman jonossa halauksen Janilta, Nacelta ja Boitsulta. Muuten lähinnä höpisty sitä tavanomaista eli Joksujen keikoista jne.

Tässä kai ne! Teinit oli aamu kymmeneltä Tavastialla jonottamassa, mutta olivat saaneet häädön 😅

😁 kuka ne sieltä hääti? Ja kuka sen näki?! Vai onko ne häädetyt itse kertoneet jossain?

Vierailija
99291/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi päivän tapahtumiin pelätty myrskyä ja lakon takia peruttuja Tukholman-lentoja, kuunneltu Kärtsää NRJ:ltä.

Vierailija
99292/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä se K keinuttelee nallea sylissä uusimmalla Tiktokilla ja laulaa ICIP:iä.

Ei muuten itseasiassa laula icipiä. 😂

Oi anteeksi, se vetääkin "tuu tuu tupakkarulla, mistä tiesit tänne tulla" ja sanoo sitten It's Crazy, It's Party. Oijjoi, .ikä virhe pääsikin tulemaan

Vierailija
99293/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokereiden merch loppuu jo ennen Suomeen saapumista. Pari vikaa tuotetta nyt myynnissä. Vaatteet kaikki loppu.

Auts. :/ No ainakin lahjat mahtuvat hyvin mukaan...

Vierailija
99294/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä harmi.

Vierailija
99295/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😁 kuka ne sieltä hääti? Ja kuka sen näki?! Vai onko ne häädetyt itse kertoneet jossain?

Naudoilla on agentti Tavastian paikkeilla. Hyvin ollaan verkostoiduttu.

Vierailija
99296/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään, Kärtsy voi tuoda K-kamaa korvaamaan.

Vierailija
99297/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään, Kärtsy voi tuoda K-kamaa korvaamaan.

Sitä mulla on jo hyllyn täydeltä.

Vierailija
99298/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi kun olen samaan aikaan iloinen niiden fanien puolesta, jotka on jonossa ollessaan päässeet moikkaamaan poikia ja saaneet kuvia niiden kanssa. Ja samalla ahdistaa, koska itse en keksisi yhtään mitään järkevää sanottavaa enkä kehtaisi kuvaakaan ottaa, niin täytyy tarkkaan harkita, mihin aikaan sitä uskaltaa jonoon mennä, että välttyy tältä kohtalolta. Tai sitten täytyy ottaa Amsterdamin metodit käyttöön. :'D

Ei. Älkää nyt vaan kukaan menkö ottamaan musta mallia. Ainakaan Bojanille ette saa mennä sanomaan että ette halua kuvaa sen kanssa. Luvatkaa kaikki, vaikka kuinka tungettaisi videokameraa naamaan ja hävettäisi. Kadutte kumminkin. Ja älkää VAAAN menkö sanomaan että olette vaan Kärtsää varten siellä.

Itse asiassa jos joku pääsee juttusille niin voitte kertoa et teidän kaveri joka kieltäytyi Amsterdamissa kuvasta on hyvin pahoillaan ja katuvainen, ja on yrittänyt parhaansa mukaan hyvittää syntiään striimaamalla heidän musiikkia päivittäin.

T. Amsterdamin aasi

Vierailija
99299/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautoja on joka paikassa, Tukholmassa, Tavastian kulmilla. Äitisikin voi olla nauta. Mummosi myös.

Vierailija
99300/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitsi kun olen samaan aikaan iloinen niiden fanien puolesta, jotka on jonossa ollessaan päässeet moikkaamaan poikia ja saaneet kuvia niiden kanssa. Ja samalla ahdistaa, koska itse en keksisi yhtään mitään järkevää sanottavaa enkä kehtaisi kuvaakaan ottaa, niin täytyy tarkkaan harkita, mihin aikaan sitä uskaltaa jonoon mennä, että välttyy tältä kohtalolta. Tai sitten täytyy ottaa Amsterdamin metodit käyttöön. :'D

Ei. Älkää nyt vaan kukaan menkö ottamaan musta mallia. Ainakaan Bojanille ette saa mennä sanomaan että ette halua kuvaa sen kanssa. Luvatkaa kaikki, vaikka kuinka tungettaisi videokameraa naamaan ja hävettäisi. Kadutte kumminkin. Ja älkää VAAAN menkö sanomaan että olette vaan Kärtsää varten siellä.

Itse asiassa jos joku pääsee juttusille niin voitte kertoa et teidän kaveri joka kieltäytyi Amsterdamissa kuvasta on hyvin pahoillaan ja katuvainen, ja on yrittänyt parhaansa mukaan hyvittää syntiään striimaamalla heidän musiikkia päivittäin.

T. Amsterdamin aasi

Oikeasti nyt.....

Ketju on lukittu.