Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Onko Krisillä nahkahousut?
Kyllä ne siltä näyttää.
Tässä bts-materiaalia icip-kuvauksista:
https://www.tumblr.com/musicalislife/728726920785756160/even-more-video…
Kaverikarimin stooreissa mageita kuvia ja vähän bts-materiaalia. Kysyy mitä tehdä tällä bts materiaalilla!!
Upeita still shotteja ICIP videosta
https://instagram.com/stories/kaverikarim/3193929473476507944?utm_sourc…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miten te jaksatte käyttää aikaa ja energiaa noiden lentojen kyttäämiseen. Tai siis no käyttäkää vaan mutta ei se K ole menossa sinne.
Tänään on ollut taas harvinaisen sakeaa menoa täällä. Roikun mukana kun JO kiinnostaa ja täällä saa hyvin infoa, mutta tänään on taas tuntunut että lopetan Suomen keikkojen jälkeen, koska en jaksa tätä tinahattuilua. Senkus jatkatte sitä, en tarkoita ankeuttaa, mutta haluan vaan sanoa että täällä on ajoittain tosi raskasta olla kun ei löydy sellaista realistisempaa seuraa. Enkä voi sille mitään että olen huolissani joidenkin todellisuuden hämärtymisestä täällä. Ja ei, kyse ei ole vaan spekuloimisesta, vaan jotkut OIKEASTI uskovat näihin.
Mä olen niin samaa mieltä kanssasi ja eniten vaivaa kun tuntuu että keikat ei todellakaan ole ykkösasia vaan näitä oikeita ihmisiä pidetään ikään kuin fantasiahahmoina joiden tehtävä on tarjota mahdollisimman sek suaalista kontenttia varsinkin keskenään.
Riippumatta siitä että toinen tiettävästi seurustelee tahollaan. Ja tiedän, ei ole pakko lukea ja voi hyppiä yli mutta täältä saa toisaalta parhaiten kootusti linkit ja uusimmat tapahtumat.
Tähänkin joku tulee sanomaan että hei, läppää vaan, mutta selkeästi näin ole.
Mä myös! Iteki roikun täällä vain linkkien ja uutisten takia. Oispa olemassa joku realistien ketju. Nää jutut täällä menee vaan pahemmaksi koko ajan.
No muistuttaisin, että tää ketju on nimeltään Käärijä ja Bojan fiilistelyketju, ja aika monelle täällä se fiilistely on alusta alkaen ollut nimenomaan K & B shippausta. Tai varsinkin silloin alussa.
Jutut ei ole menneet mitenkään pahemmaksi, vaan ronskiakin huumoria on ollut aina täällä mukana, ja meille monelle se huumori on tän palstan suola. Moni shippaajakin taitaa täällä nykyisin olla pitkälti juuri samanhenkisten ihmisten ja huumorin vuoksi, vaikka silti ainakin vähän vielä elättelee toiveita jostain muustakin kuin ystävyydestä K & B välillä. Näin ainakin itsellä.
Tykkään myös todella paljon sekä K että JO musiikista, niin erilaisia kuin ovatkin, ja esim. JO keikalle olen menossa ennen kaikkea musiikkia kuuntelemaan. Siitä huolimatta tällä palstalla olen paljon enemmän huumorin ja shippauksen/huumorishippauksen enkä niinkään musiikin vuoksi.
Jos tätä shippausta ja siihen liittyvää huumoria ei kestä, niin siinä tapauksessa teidän pitää vaan itse alkaa jakaa asiapitoisempia tiedotteita ja linkkejä jossain muussa ketjussa.
Ei kiinnosta, vaikka pari ankeuttajaa olisi ehtinyt joukkoon illan ratoksi. Taistelen sen hyvän fiiliksen puolesta, mikä täällä on koko päivän ollut. Eiköhän jatketa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/king-krisu/728650437903958016/via-kaarijaisbest-…
Sulan tälle vastaukselle🥵
Ei olisi voinut valitakaan vain toista kohteliaisuussyistä. Olisi kiva tietää kumpi on oikeasti kuumempi, koska varmaan toinen on.🤔
Te jotka kaipaatte sellaista paikkaa, missä on realistista tietoa asioista, niin alkakaa seuramaan esim. Jokereita ja Käärijää instassa. Jokereilla on myös omat nettisivut ja heidät löytää myös Twitteristä. Joker out sub on myös hyvä tiedonlähde, he kääntävät Sloveeniksi tehtyjä juttuja englanniksi jne. Käärijällä on myös oma todella hyvä fanisivusto, jonne on koottu kaikki parhaimmat tiedot ja jutut Käärijästä. Sen kun alatte etsimään tietoa netistä itse ja alatte seuraamaan niitä tilejä, joista on teille hyötyä. Jotenkin turha tulla valittamaan asiasta ketjuun, joka on ns. luotu shippaajia/fiilistelijöitä varten. Ei tämä ole missään vaiheessa ollut mikään realistien fakta sivusto.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta, vaikka pari ankeuttajaa olisi ehtinyt joukkoon illan ratoksi. Taistelen sen hyvän fiiliksen puolesta, mikä täällä on koko päivän ollut. Eiköhän jatketa.
Samoilla linjoilla, eteenpäin ilolla mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi voinut valitakaan vain toista kohteliaisuussyistä. Olisi kiva tietää kumpi on oikeasti kuumempi, koska varmaan toinen on.🤔
Veikkaisin B, ja ihan vaan siksikin, että kemia lisää tosi paljon ihmisen kuumuutta. Se, kun sulla on hauskaa jonkun kanssa ja se toinen ihminen saa sut nauramaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miten te jaksatte käyttää aikaa ja energiaa noiden lentojen kyttäämiseen. Tai siis no käyttäkää vaan mutta ei se K ole menossa sinne.
Tänään on ollut taas harvinaisen sakeaa menoa täällä. Roikun mukana kun JO kiinnostaa ja täällä saa hyvin infoa, mutta tänään on taas tuntunut että lopetan Suomen keikkojen jälkeen, koska en jaksa tätä tinahattuilua. Senkus jatkatte sitä, en tarkoita ankeuttaa, mutta haluan vaan sanoa että täällä on ajoittain tosi raskasta olla kun ei löydy sellaista realistisempaa seuraa. Enkä voi sille mitään että olen huolissani joidenkin todellisuuden hämärtymisestä täällä. Ja ei, kyse ei ole vaan spekuloimisesta, vaan jotkut OIKEASTI uskovat näihin.
Mä olen niin samaa mieltä kanssasi ja eniten vaivaa kun tuntuu että keikat ei todellakaan ole ykkösasia vaan näitä oikeita ihmisiä pidetään ikään kuin fantasiahahmoina joiden tehtävä on tarjota mahdollisimman sek suaalista kontenttia varsinkin keskenään.
Riippumatta siitä että toinen tiettävästi seurustelee tahollaan. Ja tiedän, ei ole pakko lukea ja voi hyppiä yli mutta täältä saa toisaalta parhaiten kootusti linkit ja uusimmat tapahtumat.
Tähänkin joku tulee sanomaan että hei, läppää vaan, mutta selkeästi näin ole.
Mä myös! Iteki roikun täällä vain linkkien ja uutisten takia. Oispa olemassa joku realistien ketju. Nää jutut täällä menee vaan pahemmaksi koko ajan.
Joo, älyttömän raskasta lukea. Innostumisen ymmärtää ku keikat on niin lähellä mutta miksi suuri osa kommenteista on tota lentojen kyttäystä ja näiden välisen erotiikan toivetta. JO keskittyy rauhassa Norjan ja Ruotsin keikkoihin, ei Kärtsän ole mikään pakko sinne mennä.
Ihan nyt ystävällisesti neuvon teitä mielensäpahoittajia, ei kannata tuhlata aikaansa asiaan joka tuottaa selvästi pahaa mieltä. Tämä ketju on ollut pystyssä niin kauan, että varmasti teillekin on tullut selväksi mistä ja miten täällä puhutaan. Se ei teitä miellytä, joten etsikää jostain muualta asioita joista nautitte. Se, että täällä säännöllisin väliajoin muistatte voivotella, kuinka keskustelu on ihan absurdia ja irti todellisuudesta jne. on ihan yhtä turhaa kokonaisuuden kannalta kuin teidän mielestänne nämä muut turhat viestit. Ja joo, saahan täältä tietoa ja linkkejä, mutta nyt ryhdistäytykää hyvät ihmiset. Luulis että tänä aikana olis teillekin kertynyt jo vähän kokemusta siitä, missä näitä linkkejä pyörii niin voisitte vaikka opetella etsimään niitä itse ilman että tarvitsee tämän palstan kautta kiertää.
Millainen on Elviksen settilista? Esittääkö yleensä New Waven? Ja onkohan Jokerit se "illan loppuhuipentuma"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CCC Alessandra ja Jokerit 💚
https://twitter.com/twjulietta/status/1703397069451317748?t=wZLSTogmIez…
Milloin tämä on kuvattu?
Juuri äsken A:n tiktok livessä. muutama minuutti sitten loppui
Oho. Lauloivat yhdessä cha cha chaan.😊
Mikä tarkoitus tässä olisi, jos ei muuta olisi tulossa.Uskon, että jotain tulee, usko tai et, mutta minä uskon.
Mä olen koko ajan ollut inhorealisti ja sitä mieltä, ettei se K mihinkään kotisohvalta lähde ennen keskiviikkoa. Olen yhä realisti. Nyt vain mulle on ilmestynyt jostain kouraan bussilippu Niuvalle tän TikTokin ja A:n tägien myötä.
Mulle taas tuli tunne, että Missä K olet -tägi ei ainakaan viittaa K:n saapumiseen tänään... Jos ollenkaan :(
Olenko mä nyt sitten tällainen toivoni menettänyt?
Joo, kyllä se on huumorishippaus mikä täällä pitelee. Realiteetit on kyllä tiedossa, näin on vaan hauskempaa.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on Elviksen settilista? Esittääkö yleensä New Waven? Ja onkohan Jokerit se "illan loppuhuipentuma"
Ei kai vierailijat yleensä oo.
Setlist.fm :stä voi nuuskia settilistoja
Vierailija kirjoitti:
Te jotka kaipaatte sellaista paikkaa, missä on realistista tietoa asioista, niin alkakaa seuramaan esim. Jokereita ja Käärijää instassa. Jokereilla on myös omat nettisivut ja heidät löytää myös Twitteristä. Joker out sub on myös hyvä tiedonlähde, he kääntävät Sloveeniksi tehtyjä juttuja englanniksi jne. Käärijällä on myös oma todella hyvä fanisivusto, jonne on koottu kaikki parhaimmat tiedot ja jutut Käärijästä. Sen kun alatte etsimään tietoa netistä itse ja alatte seuraamaan niitä tilejä, joista on teille hyötyä. Jotenkin turha tulla valittamaan asiasta ketjuun, joka on ns. luotu shippaajia/fiilistelijöitä varten. Ei tämä ole missään vaiheessa ollut mikään realistien fakta sivusto.
Mähän jo seuraan kaikkea mutta tämä ei ollut alunalkaen mikään shippausketju vaan fiilistelyketju. Ihan vaan kun tästä on tullut melkein pelkästään sek sitoivefiilistelyketju niin sitä kai saa hiukan kritisoida.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä se on huumorishippaus mikä täällä pitelee. Realiteetit on kyllä tiedossa, näin on vaan hauskempaa.
Ei oikeasti ole huumoria jankata sivutolkulla Norjan lennoista, se on pakkomielle.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta meille JO varmaan on todella iso juttu. Mutta kuten konserttisalista näet, EC:n kohdeyleisö on vähän eri kuin klubikeikkoja vetävän JO:n. EC on myös legendaarinen esiintyjä, jolla on omat faninsa. Ei hän Sloveniasta varmaan mitään loppuhuipennusta tarvitse.
Oliko tän päivän Oslon lennot jo lennelty? Monelta lähtee huomenna ensimmäinen?