Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Oliko tän päivän Oslon lennot jo lennelty? Monelta lähtee huomenna ensimmäinen?
Kärsy jo multa vinku massia kopteriin että pääsee Mr Titanicin luo. Sanoin et lennetään Tallinnan kautta me jäädään Olavin kanssa sinne. Kohta lähetään. Täällä joku gay lauma yrittää roikkua kopterin jalaksista joten vähän nyt kestää.
T. Lasse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CCC Alessandra ja Jokerit 💚
https://twitter.com/twjulietta/status/1703397069451317748?t=wZLSTogmIez…
Milloin tämä on kuvattu?
Juuri äsken A:n tiktok livessä. muutama minuutti sitten loppui
Oho. Lauloivat yhdessä cha cha chaan.😊
Mikä tarkoitus tässä olisi, jos ei muuta olisi tulossa.Uskon, että jotain tulee, usko tai et, mutta minä uskon.
Mä olen koko ajan ollut inhorealisti ja sitä mieltä, ettei se K mihinkään kotisohvalta lähde ennen keskiviikkoa. Olen yhä realisti. Nyt vain mulle on ilmestynyt jostain kouraan bussilippu Niuvalle tän TikTokin ja A:n tägien myötä.
Mulle taas tuli tunne, että Missä K olet -tägi ei ainakaan viittaa K:n saapumiseen tänään... Jos ollenkaan :(
Olenko mä nyt sitten tällainen toivoni menettänyt?
Jännä, mulle toi teksti vain lisäsi omaa odottavaista tunnetta.
Se postattiin niin, että K olisi ollut jo Oslossa, jos olisi tänään mennyt... Minulle heti tuli tunne että taas olen haaveillut vähän liikaa xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän pelottaa, että Suomesta ei julkaista samalla tavalla materiaalia ja sitten saadaan uusi draama aikaiseksi kuinka välit on poikki. Muutenkin kiinnostavaa, kun Bojanin Helsingin vierailun jälkeen kaikki meni fandomeissa vähän överiksi ja some hiljeni. Mitenköhän uskaltavat jakaa yhteistä materiaalia. Olisi mukava nähdä heiltä jotain yhteisliveä. Etenkin jos Kärtsä kiertää kaikki Suomen keikan mukana.
Ei kai se B laulaisi ccc joka ikisessä mahdollisessa kääntessä somessa, jos ei haluaisi esim tulla mitenkään yhdistetyksi Khon.
En varsinaisesti ihan tätä hakenut takaa. En osaa selittää sitä järkevästi. Mulla on lukihäiriö ja sen takia vaikea sanottaa tekstin muodossa yhtään mitään. Kaikki Tavastia hidastukset ja niin edelleen, että jotenkin yrittäisi kontrolloida mitä laittavat julkisesti, eikä ehkä tulisikaan yhtä avointa pöljäilyä jos vaikka live tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CCC Alessandra ja Jokerit 💚
https://twitter.com/twjulietta/status/1703397069451317748?t=wZLSTogmIez…
Milloin tämä on kuvattu?
Juuri äsken A:n tiktok livessä. muutama minuutti sitten loppui
Oho. Lauloivat yhdessä cha cha chaan.😊
Mikä tarkoitus tässä olisi, jos ei muuta olisi tulossa.Uskon, että jotain tulee, usko tai et, mutta minä uskon.
Mä olen koko ajan ollut inhorealisti ja sitä mieltä, ettei se K mihinkään kotisohvalta lähde ennen keskiviikkoa. Olen yhä realisti. Nyt vain mulle on ilmestynyt jostain kouraan bussilippu Niuvalle tän TikTokin ja A:n tägien myötä.
Mulle taas tuli tunne, että Missä K olet -tägi ei ainakaan viittaa K:n saapumiseen tänään... Jos ollenkaan :(
Olenko mä nyt sitten tällainen toivoni menettänyt?
Jännä, mulle toi teksti vain lisäsi omaa odottavaista tunnetta.
Se postattiin niin, että K olisi ollut jo Oslossa, jos olisi tänään mennyt... Minulle heti tuli tunne että taas olen haaveillut vähän liikaa xD
Siis en minäkään sen vielä siellä usko olevan. Ehkä huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän pelottaa, että Suomesta ei julkaista samalla tavalla materiaalia ja sitten saadaan uusi draama aikaiseksi kuinka välit on poikki. Muutenkin kiinnostavaa, kun Bojanin Helsingin vierailun jälkeen kaikki meni fandomeissa vähän överiksi ja some hiljeni. Mitenköhän uskaltavat jakaa yhteistä materiaalia. Olisi mukava nähdä heiltä jotain yhteisliveä. Etenkin jos Kärtsä kiertää kaikki Suomen keikan mukana.
Ei kai se B laulaisi ccc joka ikisessä mahdollisessa kääntessä somessa, jos ei haluaisi esim tulla mitenkään yhdistetyksi Khon.
En varsinaisesti ihan tätä hakenut takaa. En osaa selittää sitä järkevästi. Mulla on lukihäiriö ja sen takia vaikea sanottaa tekstin muodossa yhtään mitään. Kaikki Tavastia hidastukset ja niin edelleen, että jotenkin yrittäisi kontrolloida mitä laittavat julkisesti, eikä ehkä tulisikaan yhtä avointa pöljäilyä jos vaikka live tulisi.
Tavastia hidastuksista tms ei tietojen mukaan ole loukkaantunut kukaan asianomainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärsy jo multa vinku massia kopteriin että pääsee Mr Titanicin luo. Sanoin et lennetään Tallinnan kautta me jäädään Olavin kanssa sinne. Kohta lähetään. Täällä joku gay lauma yrittää roikkua kopterin jalaksista joten vähän nyt kestää.
T. Lasse
Kiitos Lasse raportista sinne eteläiseen Suomeen. :D
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/king-krisu/728650437903958016/via-kaarijaisbest-…
Sulan tälle vastaukselle🥵
Tää ei aukea tumputtomalle, Oisko joku niin darling että lyhyesti referoisi mistä kyse?
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lasse
Nej men varför!? Minähän sanoa Kärrijä att mitt privat lentsukka on alltid hänen käyttöönsä.
T. Ålandin Anders
Vierailija kirjoitti:
Se, miten he hoitavat somensa Suomen keikoilla tulee kertomaan millaiset fiilikset Tavastian jälkimainingit jätti Joksuille. Jos häröilevät kaikenlaista yhdessä ja K ja B antavat fanserviceä kuin viisuaikoina konsanaan, niin se tarkoittaa että se someräjähdys oli lopulta kivaa ja LO:n pojat eivät olisi pahoillaan jos sitä tulee silloin tällöin lisää. Jos he taas pitävätkin huolen että K ja B/JO eivät näytä somessa tai esityksissä yhtään sen enempää kavereilta kuin vaikka A:n kanssa Norjassa, silloin voimme olettaa etä se somemyrsky oli liikaa, ja sitä halutaan välttää tapahtuvan tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/cosmicdes/728727521316765697/three-blind-mice-if…
Bojan 'polskii' tässä kuin K uima-altaassa, onneksi ei (luultavasti) tipahtanut :D
No vähän samat liikkeet kuin viime viikolla eräällä sealdaddyllä altaassa!💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ei aukea tumputtomalle, Oisko joku niin darling että lyhyesti referoisi mistä kyse?
Kiitos
https://www.tumblr.com/carpblu/728693947609874432?source=share
Tämmöinen siellä vain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavastia hidastuksista tms ei tietojen mukaan ole loukkaantunut kukaan asianomainen.
Ehkä mä olen sitten tipahtanut kokonaan tästä shippauksesta pois. Viimeksi kesällä pyörinyt aktiivisesti ja muistan suuret keskustelut kun Tavastian jälkeen ei kuulunut mitään. Suinkaan en ole ajatellut että heidän keskinäiset välit olisivat mitenkään muuttuneet. Parempi varmaan olla hiljaa kun nähtävästi istu enää porukkaa. Lämmöllä muistelen niitä aikoja kun saatiin vahvistus että Bojan on tullut Suomeen <3
No niin. Dean vastasi Instagramissa mulle, että eniten odottamansa asia tourilla on "maybe Kaarija :)". Olkaa hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi voinut valitakaan vain toista kohteliaisuussyistä. Olisi kiva tietää kumpi on oikeasti kuumempi, koska varmaan toinen on.🤔
Veikkaisin B, ja ihan vaan siksikin, että kemia lisää tosi paljon ihmisen kuumuutta. Se, kun sulla on hauskaa jonkun kanssa ja se toinen ihminen saa sut nauramaan.
Itse en kyl oo tosta ihan varma. Toivottavasti pian nähdään K ja T taas yhdessä lavalla. Stadikka ilman mitään harjoittelua yhdessä kyl meni niin loistavasti.
Tuota, saa sitä mitä mieltä tahansa olla, mutta ymmärtänet, missä ketjussa olet. Sitä paitsi unohtuiko joltain yhtä lailla harjoittelematon Tavastian veto...?
Miten tää ketju liittyy mitenkään siihen kumpaa K itse mahdollisesti pitää kuumempana? Hän on vastannut että molemmat ovat kuumia.
Eihän kyse ollut siitä mitä tässä ketjussa asiasta mietitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos teidän on pakko saada sitä homoerotiikkaa elämäänne ja päästä leikkimään kahdella miehellä nukkeleikkejä, niin miksette voi alkaa naittaa keskenään vaikka näitä tämän ketjun homoja. Leikkikää mielummin heillä kuin kahdella heterolla.
Tervehdys heterojankkaaja.
Vierailija kirjoitti:
No niin. Dean vastasi Instagramissa mulle, että eniten odottamansa asia tourilla on "maybe Kaarija :)". Olkaa hyvät.
Onks meillä uusi ykkösshippari kun Reko lähti?? Hyvä Dean!!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nappailee hyviä kuvia 😂 ja runsaasti kuvia.
Huomiset lennot Osloon klo:7.25, klo:12.00, klo:13.40 ja klo:16.05, ainakin tuo klo:13.40 taisi olla suora lento
Vierailija kirjoitti:
Jan tykännyt heti K:n uudesta julkaisusta :)
Vai Bojan? 😂
Lähtenyt myös klo:17.05 ja klo:19.50 viimeinen, lähde finavia lähtevät Oslo