Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
96521/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt vedetään happea ja seurataan tästä linkistä, että näkyykö yöllä Jokereita vai ei. Eikun siis revontulia vai. (Tässä ketjussa kolmekin ihmistä kysyi tätä linkkiä, joten toivon, että sen annetaan tämän kerran olla, vaikka ei tähän aiheeseen liity). Vaikka etelässä ollaan, niin silti ajatus siitä, että revontulet saattaisivat vastaanottaa Jokerit täällä on ihana. https://aurorasnow.fmi.fi/public_service/

Tuossa sivun ylälaidassa lukee että aktiivinen ylläpito lopetettu?

Mun mielenterveydellä sama tilanne.

Kaipaisin elämääni kipeästi ihmisiä, jotka heittää tämmöstä läppää puskista.

Niin minäkin 😭 t. Samanmielisen ystävän menettänyt

Eikös tuo Logomon Aitioon menijät taida olla melkoisen samanhenkistä porukkaa ja aika rennolla fiiliksellä menossa katselemaan Boitsuja.

Vierailija
96522/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä porukka on kyllä ihan irti maasta.

-K ei ole menossa Norjaan

-K ei osallistu JO uuteen kappaleeseen

-JO:n SSOL kansikuvassa on fanikoruja joissa ei ole mitään sen syvällisempää

-K ei soita trumpettia

-B ei laula CCC:tä

-K:lla on avovaimo

-K ja B ovat mukavia kaveruksia, B salaa vähän ihastunut K:n

-K ei esitä ICIP Jokereiden keikalla, CCC:n jos hyvin käy.

Nyt imuroinnin pariin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
96523/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:lta uusi kuva! Kiitos icip:lle osoitetusta tuesta.. eilen otettu kuva <3

Vierailija
96524/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan tykännyt heti K:n uudesta julkaisusta :)

Vierailija
96525/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan ekojen joukossa tykkäämässä K:n kuvasta :D

Vierailija
96526/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sit se tomppeli postaa kuvan,mistä ei voi päätellä miltään.

Ihana tomppeli💚

Vierailija
96527/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos EC:n konsertti alkaa tunnin päästä, niin tuskin JO nyt pitäisi sen yllätysliven? Onko A myös katsomassa konserttia, jos tuo live oli konserttitalolta? Onko Live sitten lähempänä kymmentä, jos odottavat konsertin loppuun? Tai "pahimmassa" tapauksessa se live on vain heidän biisi ECn kanssa kuvattuna sivusta...

Mun mielestä olisi just parasta nähdä JO + EC lavalla nyt kun saatiin jo live A:n kanssa.

Vierailija
96528/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alessandra ja JO kuvattavana

https://instagram.com/stories/alessandram02/3193926786486961741?utm_sou…

Ja taas aaaaaaa! lopuksi.

Vierailija
96529/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto kuulostat ihan minulta. Oon kironnut (lähinnä omassa mielessäni) just tuohon tyylin vaikka mitä K tekemisiä keikkakalenterin päivittymättömyydestä alkaen.

Vierailija
96530/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana tomppeli💚

Touhutonttu 💚

Vierailija
96531/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jan tykännyt heti K:n uudesta julkaisusta :)

Miksi musta tuntuu siltä, että Jan haluaisi olla itsekin mukana siinä videossa.

Vierailija
96532/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin taas pari kertaa Kääriä feat. Tommy Cash Icip musiikkivideon. Se on todella, todella hyvä 🧡💛💚💙💜 Siinä riittää yksityiskohtia mietittäväksi.

Ennen mv:n ilmestymistä tarinaa mietittiin, arvuuteltiin.

Oletteko miettineet mv ilmestymisen jälkeen tarinaa, sanomaa. K on tosi ahtaalla puulaatikossa (viisut jne, kaikki odotukset) ja on sen näköinen. K pääsee kaverien auttamana vapauteen (lukot avataan). Vihreä bolero jää saman tien pois. "Salama" tms. lävisti Kn. Oliko se vapautumista tehostava vai mitä? Miksi T ajoi takaa naista aggressiivisesti, ehkä vähän Luciferin oloisena hiilihanko kädessään? Nainen oli alistetussa asemassa. Naisen kohtalosta ei näytetä / kerrota.

Lopun bileet oli tosi rajut, Tltäkin hävisi paita päältä. Siinä biletettiin oikein kunnolla. Mitä tarkoitti Häärijän haudasta nousu keltaisessa puvussa?

Joku kirjoitti, että kaksikin naista olisi ollut mv:lla, mutta toinen lopputeksteissä näkyvä nainen on Tn stylisti.

Häärijä on Käärijän haamu, joka videossa yritettiin haudata siinä kuitenkaan onnistumatta. Häärijä nousee haudasta, ravistaa pölyt keltaisesta puvusta ja jatkaa matkaansa varjona Käärijän perässä.

Vierailija
96533/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos EC:n konsertti alkaa tunnin päästä, niin tuskin JO nyt pitäisi sen yllätysliven? Onko A myös katsomassa konserttia, jos tuo live oli konserttitalolta? Onko Live sitten lähempänä kymmentä, jos odottavat konsertin loppuun? Tai "pahimmassa" tapauksessa se live on vain heidän biisi ECn kanssa kuvattuna sivusta...

Mun mielestä olisi just parasta nähdä JO + EC lavalla nyt kun saatiin jo live A:n kanssa.

Hyvä jos joitakin kiinnostaa..minä en ole ennen ikinä kuullutkaan EC:tä, ja en pitänyt New wavesta englanniksi. Sen vuoksi henkilökohtaisesti olisin hieman pettynyt jos se live on tuollainen. Mieluummin näksin kun pojat yksin pitäisi rennon liven tai vaikka A:n kanssa (tuo tiktok oli lyhyt ja A:n tilillä)

Vierailija
96534/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miten te jaksatte käyttää aikaa ja energiaa noiden lentojen kyttäämiseen. Tai siis no käyttäkää vaan mutta ei se K ole menossa sinne.

Tänään on ollut taas harvinaisen sakeaa menoa täällä. Roikun mukana kun JO kiinnostaa ja täällä saa hyvin infoa, mutta tänään on taas tuntunut että lopetan Suomen keikkojen jälkeen, koska en jaksa tätä tinahattuilua. Senkus jatkatte sitä, en tarkoita ankeuttaa, mutta haluan vaan sanoa että täällä on ajoittain tosi raskasta olla kun ei löydy sellaista realistisempaa seuraa. Enkä voi sille mitään että olen huolissani joidenkin todellisuuden hämärtymisestä täällä. Ja ei, kyse ei ole vaan spekuloimisesta, vaan jotkut OIKEASTI uskovat näihin.

Mä olen niin samaa mieltä kanssasi ja eniten vaivaa kun tuntuu että keikat ei todellakaan ole ykkösasia vaan näitä oikeita ihmisiä pidetään ikään kuin fantasiahahmoina joiden tehtävä on tarjota mahdollisimman sek suaalista kontenttia varsinkin keskenään.

Riippumatta siitä että toinen tiettävästi seurustelee tahollaan. Ja tiedän, ei ole pakko lukea ja voi hyppiä yli mutta täältä saa toisaalta parhaiten kootusti linkit ja uusimmat tapahtumat.

Tähänkin joku tulee sanomaan että hei, läppää vaan, mutta selkeästi näin ole.

Vierailija
96535/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että K on hiljaa somessa ihan vain siksi että on tänään esim vanhempiensa luona käymässä. Tuskin on nähnyt heitä Thaimaan reissun jälkeen.

Välillä mietityttää miten K:n vanhemmat jaksavat tämän kaiken kanssa. Ovat tietenkin super ylpeitä, mutta voisi luulla että vierestä seuraaminen kun omalle lapselle tulee takavasemmalta tämmöinen ryöpytys ympärille, että on hiukan stressaavaa. Suomen musaskenessä K:n vuosihan on ollut ennennäkemätön nousu tuntemattomuudesta kaikkien tietoisuuteen, ja sen jälkeen vielä satojatuhansia ulkkarifaneja siihen päälle... toivottavasti äiti ja isi malttavat olla lukematta ihan kaikkea mitä pojastaan netissä kirjoitellaan, niin paljon on ilkeyksiäkin.

Ne taitavat olla varsin vahvoja ja jalat maassa eläviä pohjalaisia kumpikin.

Tuntevat poikansa, välit ovat kunnossa ja puheyhteys pelaa, mikä käy ilmi Kärtsän puheistakin. Ovat selvinneet siitäkin, kun poika kävi lähes kuoleman porteilla ja sen lisäksi paljosta muusta.

Mutta siitä samaa mieltä, että toivottavasti eivät lue kaikkea, mitä pojasta kirjoitetaan. Esim. Tätä palstaa 😅

Ja toivottavasti eivät osaa englantia edes K:n vertaa, niin eivät ikinä päädy tumppuun tai ao3:n sivustoille

Vierailija
96537/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vissiin melkein koko pätkä liveä

Ihana video!

Hauskaa, kun Bojan opetti Alessandralle Serbiaa. Tuli mieleen, että viittaako sana Ljubljana milläänlailla rakkauteen? 😊

Vierailija
96538/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miten te jaksatte käyttää aikaa ja energiaa noiden lentojen kyttäämiseen. Tai siis no käyttäkää vaan mutta ei se K ole menossa sinne.

Tänään on ollut taas harvinaisen sakeaa menoa täällä. Roikun mukana kun JO kiinnostaa ja täällä saa hyvin infoa, mutta tänään on taas tuntunut että lopetan Suomen keikkojen jälkeen, koska en jaksa tätä tinahattuilua. Senkus jatkatte sitä, en tarkoita ankeuttaa, mutta haluan vaan sanoa että täällä on ajoittain tosi raskasta olla kun ei löydy sellaista realistisempaa seuraa. Enkä voi sille mitään että olen huolissani joidenkin todellisuuden hämärtymisestä täällä. Ja ei, kyse ei ole vaan spekuloimisesta, vaan jotkut OIKEASTI uskovat näihin.

Mä olen niin samaa mieltä kanssasi ja eniten vaivaa kun tuntuu että keikat ei todellakaan ole ykkösasia vaan näitä oikeita ihmisiä pidetään ikään kuin fantasiahahmoina joiden tehtävä on tarjota mahdollisimman sek suaalista kontenttia varsinkin keskenään.

Riippumatta siitä että toinen tiettävästi seurustelee tahollaan. Ja tiedän, ei ole pakko lukea ja voi hyppiä yli mutta täältä saa toisaalta parhaiten kootusti linkit ja uusimmat tapahtumat.

Tähänkin joku tulee sanomaan että hei, läppää vaan, mutta selkeästi näin ole.

Mä myös! Iteki roikun täällä vain linkkien ja uutisten takia. Oispa olemassa joku realistien ketju. Nää jutut täällä menee vaan pahemmaksi koko ajan.

Vierailija
96539/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vissiin melkein koko pätkä liveä

Ihana video!

Hauskaa, kun Bojan opetti Alessandralle Serbiaa. Tuli mieleen, että viittaako sana Ljubljana milläänlailla rakkauteen? 😊

Siitä ei ole täyttä varmuutta, mutta saattaa liittyä.

Vierailija
96540/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en muuten ole Niko.

- Kukkis

Erikoisuutislähetyksessämme olemme saaneet kommentin Kukkiselta. Hän ehdottomasti kieltää väitteet siitä, että hän olisi Niko Saarinen. 

Kaikella kunnioituksella Niko S.:ää kohtaan, Kukkis kirjoittaa aivan liian fiksusti ja hyvin ollakseen hän. 🥰😁

Ketju on lukittu.