Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
96541/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K julkaisi A:n ccc-stoorin stooreissaan :) <3 ei taida olla menossa Osloon xD no, saahan sitä vähän leikitellä ajatuksella, vaikka kaikki tiedetään ettei se ole todennäköistä

Vierailija
96542/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
96543/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
96544/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin, että jännitys JO:n Suomen keikoista laantuisi, kun tässä nyt saa siedätettyä itseään vähän sitä ennen Norjan ja Ruotsin keikoilla, mutta mitä vielä. Tänään ei pitänyt edes tapahtua mitään, ja huitelen silti täällä yhtä päättömästi ympyrää kuin robotti-imuri ja yritän seurata kaikkia mahdollisia somekanavia ja odotan tapahtuvaksi jotain, mitä ei edes tapahdu. Ja huomenna JO:n oikealla omalla Norjan keikalla kuullaan niiden uusi biisi ensi kertaa! Jos tämä välipäivä on näin jännä, miten hitossa sitä kestää huomisen ja uuden biisin, puhumattakaan loppuviikosta??

Taidan lähteä iltalenkille. Ehkä se auttaa.

Vierailija
96545/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt vedetään happea ja seurataan tästä linkistä, että näkyykö yöllä Jokereita vai ei. Eikun siis revontulia vai. (Tässä ketjussa kolmekin ihmistä kysyi tätä linkkiä, joten toivon, että sen annetaan tämän kerran olla, vaikka ei tähän aiheeseen liity). Vaikka etelässä ollaan, niin silti ajatus siitä, että revontulet saattaisivat vastaanottaa Jokerit täällä on ihana. https://aurorasnow.fmi.fi/public_service/

Tuossa sivun ylälaidassa lukee että aktiivinen ylläpito lopetettu?

Mun mielenterveydellä sama tilanne.

Kaipaisin elämääni kipeästi ihmisiä, jotka heittää tämmöstä läppää puskista.

Niin minäkin 😭 t. Samanmielisen ystävän menettänyt

Eikös tuo Logomon Aitioon menijät taida olla melkoisen samanhenkistä porukkaa ja aika rennolla fiiliksellä menossa katselemaan Boitsuja.

Olisin lähtenyt aitioon, jos olisi ollut mahdollisuus. T. Sama

Vierailija
96546/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bn operahouse pyllistyskuvaus! 💓https://instagram.com/stories/joker_out_official/3193931546100013569?ut…

A on ollut matkaoppaana :D

Vierailija
96547/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miten te jaksatte käyttää aikaa ja energiaa noiden lentojen kyttäämiseen. Tai siis no käyttäkää vaan mutta ei se K ole menossa sinne.

Tänään on ollut taas harvinaisen sakeaa menoa täällä. Roikun mukana kun JO kiinnostaa ja täällä saa hyvin infoa, mutta tänään on taas tuntunut että lopetan Suomen keikkojen jälkeen, koska en jaksa tätä tinahattuilua. Senkus jatkatte sitä, en tarkoita ankeuttaa, mutta haluan vaan sanoa että täällä on ajoittain tosi raskasta olla kun ei löydy sellaista realistisempaa seuraa. Enkä voi sille mitään että olen huolissani joidenkin todellisuuden hämärtymisestä täällä. Ja ei, kyse ei ole vaan spekuloimisesta, vaan jotkut OIKEASTI uskovat näihin.

Mä olen niin samaa mieltä kanssasi ja eniten vaivaa kun tuntuu että keikat ei todellakaan ole ykkösasia vaan näitä oikeita ihmisiä pidetään ikään kuin fantasiahahmoina joiden tehtävä on tarjota mahdollisimman sek suaalista kontenttia varsinkin keskenään.

Riippumatta siitä että toinen tiettävästi seurustelee tahollaan. Ja tiedän, ei ole pakko lukea ja voi hyppiä yli mutta täältä saa toisaalta parhaiten kootusti linkit ja uusimmat tapahtumat.

Tähänkin joku tulee sanomaan että hei, läppää vaan, mutta selkeästi näin ole.

Mä myös! Iteki roikun täällä vain linkkien ja uutisten takia. Oispa olemassa joku realistien ketju. Nää jutut täällä menee vaan pahemmaksi koko ajan.

Menen katsomaan välillä tanssimista.... ja palaan takaisin ehkä hieman freesimpänä.

Vierailija
96548/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin taas pari kertaa Kääriä feat. Tommy Cash Icip musiikkivideon. Se on todella, todella hyvä 🧡💛💚💙💜 Siinä riittää yksityiskohtia mietittäväksi.

Ennen mv:n ilmestymistä tarinaa mietittiin, arvuuteltiin.

Oletteko miettineet mv ilmestymisen jälkeen tarinaa, sanomaa. K on tosi ahtaalla puulaatikossa (viisut jne, kaikki odotukset) ja on sen näköinen. K pääsee kaverien auttamana vapauteen (lukot avataan). Vihreä bolero jää saman tien pois. "Salama" tms. lävisti Kn. Oliko se vapautumista tehostava vai mitä? Miksi T ajoi takaa naista aggressiivisesti, ehkä vähän Luciferin oloisena hiilihanko kädessään? Nainen oli alistetussa asemassa. Naisen kohtalosta ei näytetä / kerrota.

Lopun bileet oli tosi rajut, Tltäkin hävisi paita päältä. Siinä biletettiin oikein kunnolla. Mitä tarkoitti Häärijän haudasta nousu keltaisessa puvussa?

Joku kirjoitti, että kaksikin naista olisi ollut mv:lla, mutta toinen lopputeksteissä näkyvä nainen on Tn stylisti.

Häärijä on Käärijän haamu, joka videossa yritettiin haudata siinä kuitenkaan onnistumatta. Häärijä nousee haudasta, ravistaa pölyt keltaisesta puvusta ja jatkaa matkaansa varjona Käärijän perässä.

"Joku kirjoitti, että kaksikin naista olisi ollut mv:lla, mutta toinen lopputeksteissä näkyvä nainen on Tn stylisti."

Kyllä youtuben teksteistä näkee myös, että kaksi naista ollut videolla. Molempien nimet siellä mainittu. Toinen on sama, joka teki myös meikit.

Vierailija
96549/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt vedetään happea ja seurataan tästä linkistä, että näkyykö yöllä Jokereita vai ei. Eikun siis revontulia vai. (Tässä ketjussa kolmekin ihmistä kysyi tätä linkkiä, joten toivon, että sen annetaan tämän kerran olla, vaikka ei tähän aiheeseen liity). Vaikka etelässä ollaan, niin silti ajatus siitä, että revontulet saattaisivat vastaanottaa Jokerit täällä on ihana. https://aurorasnow.fmi.fi/public_service/

Eikös tuo Logomon Aitioon menijät taida olla melkoisen samanhenkistä porukkaa ja aika rennolla fiiliksellä menossa katselemaan Boitsuja.

No, mikä esti.Siellä on varmasti hieno meininki.

Vierailija
96550/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miten te jaksatte käyttää aikaa ja energiaa noiden lentojen kyttäämiseen. Tai siis no käyttäkää vaan mutta ei se K ole menossa sinne.

Tänään on ollut taas harvinaisen sakeaa menoa täällä. Roikun mukana kun JO kiinnostaa ja täällä saa hyvin infoa, mutta tänään on taas tuntunut että lopetan Suomen keikkojen jälkeen, koska en jaksa tätä tinahattuilua. Senkus jatkatte sitä, en tarkoita ankeuttaa, mutta haluan vaan sanoa että täällä on ajoittain tosi raskasta olla kun ei löydy sellaista realistisempaa seuraa. Enkä voi sille mitään että olen huolissani joidenkin todellisuuden hämärtymisestä täällä. Ja ei, kyse ei ole vaan spekuloimisesta, vaan jotkut OIKEASTI uskovat näihin.

Mä olen niin samaa mieltä kanssasi ja eniten vaivaa kun tuntuu että keikat ei todellakaan ole ykkösasia vaan näitä oikeita ihmisiä pidetään ikään kuin fantasiahahmoina joiden tehtävä on tarjota mahdollisimman sek suaalista kontenttia varsinkin keskenään.

Riippumatta siitä että toinen tiettävästi seurustelee tahollaan. Ja tiedän, ei ole pakko lukea ja voi hyppiä yli mutta täältä saa toisaalta parhaiten kootusti linkit ja uusimmat tapahtumat.

Mä myös! Iteki roikun täällä vain linkkien ja uutisten takia. Oispa olemassa joku realistien ketju. Nää jutut täällä menee vaan pahemmaksi koko ajan.

Joo, älyttömän raskasta lukea. Innostumisen ymmärtää ku keikat on niin lähellä mutta miksi suuri osa kommenteista on tota lentojen kyttäystä ja näiden välisen erotiikan toivetta. JO keskittyy rauhassa Norjan ja Ruotsin keikkoihin, ei Kärtsän ole mikään pakko sinne mennä.

Vierailija
96551/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mikä esti.Siellä on varmasti hieno meininki.

Työt ja välimatka. T. Sama

Vierailija
96552/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bn operahouse pyllistyskuvaus! 💓https://instagram.com/stories/joker_out_official/3193931546100013569?ut…

Bojan on kyllä maailman ihanin 🥰

Vierailija
96553/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K julkaisi A:n ccc-stoorin stooreissaan :) <3 ei taida olla menossa Osloon xD no, saahan sitä vähän leikitellä ajatuksella, vaikka kaikki tiedetään ettei se ole todennäköistä

Ei täällä kaikki tiedä.. osa on satavarmoja että se on menossa sinne juuri tällä hetkellä. 😁

Vierailija
96554/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on kyllä maailman ihanin 🥰

Tiedän ja on mun.

T: Kärppä

Vierailija
96555/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä se pahin on kyllä jo ohitettu. Joskus Tavastian aikoihin tai ylipäätänsä kesällä oli villeimmät jutut.

Vierailija
96556/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ohis, mutta mulla on sisäinen tarve tehdä itselleni t-paita, jossa lukee E-nauta on rautaa 💪

Vierailija
96557/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
96558/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vissiin melkein koko pätkä liveä

Ihana video!

Hauskaa, kun Bojan opetti Alessandralle Serbiaa. Tuli mieleen, että viittaako sana Ljubljana milläänlailla rakkauteen? 😊

Ljubljena olisi beloved englanniksi tietää google. Yhden kirjaimen ero tosin siinäkin.

Vierailija
96559/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tiktok.com/@alessandrasmusic/video/7279791622571805985?_t=8…

Tää on musta oikeasti söpöä, että Alessandra on nimennyt CCC:n "Eurovision Reunion Anthemiksi". Ei Tattoota, ei omaa kappalettaan, ei Carpe Diemiä. Siis voi että, CCC on heitäkin näköjään yhdistänyt samalla lailla kuin kaikkia meitä hulluja tällä palstalla.

Vähän erikoista, jos et ollut muuten jo tajunnut, että se biisi nimenomaan yhdisti kisaajat kaikki tänä vuonna. 

Vierailija
96560/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markin stoorissa päivä Oslossa -videoita

Ketju on lukittu.