Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
96581/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ehti nauhoittaa melkein koko A:n liven, pari minuuttia vain puuttuu alusta:

Ahaa, tätä kun nyt katsoi kokonaan, niin CCC esittäminen olikin A:n idea. Ei poista sitä, että Bojan siihen kyllä aika energisesti lähti! :D

Kriskin hymilee niin onnellisena soittaessaan CCC:tä 💙

Muutenkin ihanasti soitteli läpi lähes koko liven 😊

Vierailija
96582/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vissiin melkein koko pätkä liveä

Ihana video!

Hauskaa, kun Bojan opetti Alessandralle Serbiaa. Tuli mieleen, että viittaako sana Ljubljana milläänlailla rakkauteen? 😊

Paikallinen Loverpool!💞

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
96583/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tumblr.com/cosmicdes/728727521316765697/three-blind-mice-if…

Bojan 'polskii' tässä kuin K uima-altaassa, onneksi ei (luultavasti) tipahtanut :D 

Vierailija
96584/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä se on huumorishippaus mikä täällä pitelee. Realiteetit on kyllä tiedossa, näin on vaan hauskempaa.

Ei oikeasti ole huumoria jankata sivutolkulla Norjan lennoista, se on pakkomielle.

Mee ottaa päikkärit.

Vierailija
96585/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/king-krisu/728650437903958016/via-kaarijaisbest-…

Sulan tälle vastaukselle🥵

Ei olisi voinut valitakaan vain toista kohteliaisuussyistä. Olisi kiva tietää kumpi on oikeasti kuumempi, koska varmaan toinen on.🤔

Eiköhän me se vastaus tiedetä. 

Vierailija
96586/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, yritin irtautua palstasta katsomalla Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa. Illan ensimmäinen tanssi vedettiin Careless Whisper -biisin tahtiin. Ensimmäinen ajatus oli "eikö tää ole Bojanin lempibiisi". Se siitä sitten.

Vierailija
96587/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän pelottaa, että Suomesta ei julkaista samalla tavalla materiaalia ja sitten saadaan uusi draama aikaiseksi kuinka välit on poikki. Muutenkin kiinnostavaa, kun Bojanin Helsingin vierailun jälkeen kaikki meni fandomeissa vähän överiksi ja some hiljeni. Mitenköhän uskaltavat jakaa yhteistä materiaalia. Olisi mukava nähdä heiltä jotain yhteisliveä. Etenkin jos Kärtsä kiertää kaikki Suomen keikan mukana.

Vierailija
96588/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä tiedetään minkälainen palsta tää on ja kyllä seurataan kaikkia mahdollisia kanavia, silti täältä joskus löytää sellasta tietoa mitä itse ei vielä oo nähnyt/löytänyt. Kiitos muuten kaikille linkkaajille ja tiedon välittäjille!

Oon iteki alottanu tän matkan jo umk-ketjusta, ollu yks puutarhureista ja yks pahimmista shippareista. Alkukesästä tulin kuitenkin järkiini ja jäin tänne roikkumaan juuri noiden linkkien ja uutisten takia.

Vierailija
96589/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

CCC Alessandra ja Jokerit 💚

https://twitter.com/twjulietta/status/1703397069451317748?t=wZLSTogmIez…

Milloin tämä on kuvattu?

Juuri äsken A:n tiktok livessä.  muutama minuutti sitten loppui

Oho. Lauloivat yhdessä cha cha chaan.😊

Mikä tarkoitus tässä olisi, jos ei muuta olisi tulossa.Uskon, että jotain tulee, usko tai et, mutta minä uskon.

Mä olen koko ajan ollut inhorealisti ja sitä mieltä, ettei se K mihinkään kotisohvalta lähde ennen keskiviikkoa. Olen yhä realisti. Nyt vain mulle on ilmestynyt jostain kouraan bussilippu Niuvalle tän TikTokin ja A:n tägien myötä.

Mulle taas tuli tunne, että Missä K olet -tägi ei ainakaan viittaa K:n saapumiseen tänään... Jos ollenkaan :(

Olenko mä nyt sitten tällainen toivoni menettänyt?

Jännä, mulle toi teksti vain lisäsi omaa odottavaista tunnetta.

Vierailija
96590/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti miten lapsellista porukkaa tässä ketjussa on.

Vierailija
96591/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tän päivän Oslon lennot jo lennelty? Monelta lähtee huomenna ensimmäinen?

7:25

12:00

13:40

16:05

Eikös olekaan illempaa enää..?

Vierailija
96592/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän pelottaa, että Suomesta ei julkaista samalla tavalla materiaalia ja sitten saadaan uusi draama aikaiseksi kuinka välit on poikki. Muutenkin kiinnostavaa, kun Bojanin Helsingin vierailun jälkeen kaikki meni fandomeissa vähän överiksi ja some hiljeni. Mitenköhän uskaltavat jakaa yhteistä materiaalia. Olisi mukava nähdä heiltä jotain yhteisliveä. Etenkin jos Kärtsä kiertää kaikki Suomen keikan mukana.

Ei kai se B laulaisi ccc joka ikisessä mahdollisessa kääntessä somessa, jos ei haluaisi esim tulla mitenkään yhdistetyksi Khon.

Vierailija
96593/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mielestäni joskus yhdeksän aikaan laskeutuu viimeinen... Minulla meni hetken huuma ohi tuon matkaspekulaation kanssa :D Mutta jään seuraamaan tapahtumia! En kyllä näkisi järkevänä K:lle mennä huomenna, kun eikö sinne Tukholmaan pitäisi päästä samana päivänä.. Kyllä se taitaa Suomen keikat olla realistisesti niitä vierailukohteita. MUTTA onhan täällä hullummistakin asioista oltu oikeassa :D

Vierailija
96594/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tänään lähtee Hki vielä klo:19.50 lento, huomisia menee ainakin kolme, jolla ehtii keikalle, pitää katsoa tarkemmin

Vierailija
96595/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ehti nauhoittaa melkein koko A:n liven, pari minuuttia vain puuttuu alusta:

Ahaa, tätä kun nyt katsoi kokonaan, niin CCC esittäminen olikin A:n idea. Ei poista sitä, että Bojan siihen kyllä aika energisesti lähti! :D

Kriskin hymilee niin onnellisena soittaessaan CCC:tä 💙

Muutenkin ihanasti soitteli läpi lähes koko liven 😊

Krisin Kärde fanitus on niin selvää ja kyllä mä sen halin niiden välillä haluan nähdä, vaikka Bojanista tykkäänkin 😄

Vierailija
96596/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi voinut valitakaan vain toista kohteliaisuussyistä. Olisi kiva tietää kumpi on oikeasti kuumempi, koska varmaan toinen on.🤔

Veikkaisin B, ja ihan vaan siksikin, että kemia lisää tosi paljon ihmisen kuumuutta. Se, kun sulla on hauskaa jonkun kanssa ja se toinen ihminen saa sut nauramaan.

Itse en kyl oo tosta ihan varma. Toivottavasti pian nähdään K ja T taas yhdessä lavalla. Stadikka ilman mitään harjoittelua yhdessä kyl meni niin loistavasti.

Vierailija
96597/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vähän semmonen odottava fiilis täällä.

Ihan kuin olisin juonut pannullinen kahvia ja 10 litraa kokista. Kumpaakaan en ole tänään juonut, mutta olo on outo ja levoton.

Tiivistit tuntemukseni ja kaikki naurattaa.

Ja välillä ärsyttää

Vierailija
96598/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti miten lapsellista porukkaa tässä ketjussa on.

lällälällälieru sulta pääsi pieru!

Vierailija
96599/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin B, ja ihan vaan siksikin, että kemia lisää tosi paljon ihmisen kuumuutta. Se, kun sulla on hauskaa jonkun kanssa ja se toinen ihminen saa sut nauramaan.

Itse en kyl oo tosta ihan varma. Toivottavasti pian nähdään K ja T taas yhdessä lavalla. Stadikka ilman mitään harjoittelua yhdessä kyl meni niin loistavasti.

Tuota, saa sitä mitä mieltä tahansa olla, mutta ymmärtänet, missä ketjussa olet. Sitä paitsi unohtuiko joltain yhtä lailla harjoittelematon Tavastian veto...?

Vierailija
96600/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Krisillä nahkahousut?

https://twitter.com/laviniaxyz/status/1703440349832601722

Kyllä ne siltä näyttää.

Ja jollakin punainen ...takki!😁

Ketju on lukittu.