Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
96501/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt vedetään happea ja seurataan tästä linkistä, että näkyykö yöllä Jokereita vai ei. Eikun siis revontulia vai. (Tässä ketjussa kolmekin ihmistä kysyi tätä linkkiä, joten toivon, että sen annetaan tämän kerran olla, vaikka ei tähän aiheeseen liity). Vaikka etelässä ollaan, niin silti ajatus siitä, että revontulet saattaisivat vastaanottaa Jokerit täällä on ihana. https://aurorasnow.fmi.fi/public_service/

Tuossa sivun ylälaidassa lukee että aktiivinen ylläpito lopetettu?

Mun mielenterveydellä sama tilanne.

Kaipaisin elämääni kipeästi ihmisiä, jotka heittää tämmöstä läppää puskista.

Vierailija
96502/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt vedetään happea ja seurataan tästä linkistä, että näkyykö yöllä Jokereita vai ei. Eikun siis revontulia vai. (Tässä ketjussa kolmekin ihmistä kysyi tätä linkkiä, joten toivon, että sen annetaan tämän kerran olla, vaikka ei tähän aiheeseen liity). Vaikka etelässä ollaan, niin silti ajatus siitä, että revontulet saattaisivat vastaanottaa Jokerit täällä on ihana. https://aurorasnow.fmi.fi/public_service/

Mutta tämä mun ovulaatio on ollut aktiivinen jo huhtikuusta asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
96503/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miten te jaksatte käyttää aikaa ja energiaa noiden lentojen kyttäämiseen. Tai siis no käyttäkää vaan mutta ei se K ole menossa sinne.

Tänään on ollut taas harvinaisen sakeaa menoa täällä. Roikun mukana kun JO kiinnostaa ja täällä saa hyvin infoa, mutta tänään on taas tuntunut että lopetan Suomen keikkojen jälkeen, koska en jaksa tätä tinahattuilua. Senkus jatkatte sitä, en tarkoita ankeuttaa, mutta haluan vaan sanoa että täällä on ajoittain tosi raskasta olla kun ei löydy sellaista realistisempaa seuraa. Enkä voi sille mitään että olen huolissani joidenkin todellisuuden hämärtymisestä täällä. Ja ei, kyse ei ole vaan spekuloimisesta, vaan jotkut OIKEASTI uskovat näihin.

Vierailija
96504/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B:n lempiväri on pinkki:

https://www.tumblr.com/musicalislife/728715400068661248/its-official-bo…

Mutta sen paita tuossa oli lähes sitä väriä ja sävyä, kuin sukat, joita neulon sille 🧡🧡🧡🧡

Vierailija
96505/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos K. tuonne saataisiin täysin yllätyksenä, se pitäisi kuljettaa varmaan auton takakontissa tai Norjan kunkun vartiokaartin seurassa. Kyllä joku syväkurkku vuotaisi jos K. olisi Oslossa tai matkalla sinne.

Noin minäkin ajattelin kesällä.. mutta kyllähän K pääsi thaikkuihinkin ilman että lentokentällä sitä väijyttiin tai tunnistettiin... Varmaan käyttää VIP-loungea ja jotenkin pääsee vähän huomaamattomammin matkustamaan.. Eihän JO:takaan kukaan lentokentällä (siellä junassa joo) kuvannut ja julkaissut, vaikka heitä odotettiin Osloon?

Tässä kun palstalla roikkuu, niin ehkä meiltä unohtuu kuitenkin se, kuinka vähän tavallinen kansalainen tämmöisestä hömpästä välittää. JO on vielä tuntemattomampi kuin K, niin en ihmettele, että saavat aivan rauhassa matkustaa, paitsi silloin, kun ihan satunnaisesti törmäävät faniin. K on Suomessa vähän poikkeustapaus, kun tämäntyyppistä hypetystä en muista nähneeni... no, koko ikänäni. Siitä huolimatta voi olla, että vaikka joku K:n lähikaupassa bongaisikin, ei sitä mene heti Jodeliin julistamaan tai kuvaa vaatimaan. Olen vähän yllättynyt, että K sai rauhassa mennä Thaimaahan ja takaisin, vaikka reaaliajassa kaiken julkaisikin (voi Kärtsä), mutta ehkä sitten ihmiset antaa sentään somerauhan hänelle eikä ole heti julkaisemassa stalkkerikuvia, kun K:n näkevät. Ja suurinta osaa ihmisistä ei todellakaan kiinnosta, että Suomen tänvuoden viisuedustaja (jollaisena iso osa K:n näkee) on menossa lentokentälle.

Taidat olla niin nuori, että et muista Dingoa ja Neumannia. Oli kyllä melkoista menoa ja hypetystä. Teinit tekivät leirejä kotitalon eteen ja rappukäytävän Porissa. Poliisit turvasivat kulkua.

No nyt täytyy myöntää, että paljastin sitten näköjään itseni nuoreksi palstan keski-ikään verrattuna. En muista Dingoa eikä Neumannia. :D Tämä oli mulle uutta tietoa, samoin kuin nuo toiset kommentit K:n salakuvaamisesta just Thaimaan lennolle menossa. Ja sanoi K jossakin haastattelussa myös, että oli aika tyytyväinen muutosta, kun entisessä paikassa pihapiirin lapset häiritsivät häntä jatkuvasti (hyvällä tietysti, mutta kuormittavaahan se on, jos pitää koko ajan "viihdyttää" toisia). Hyvä vain, että pääsi muuttamaan, niin ehkä niitä telttailijoita ei ihan heti K:n uuteen rappuun ilmesty.

Vierailija
96506/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tämä mun ovulaatio on ollut aktiivinen jo huhtikuusta asti.

Vähän isompi munasolu ovuloi, jos noin pitkään on kestäny?

Vierailija
96507/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että K on hiljaa somessa ihan vain siksi että on tänään esim vanhempiensa luona käymässä. Tuskin on nähnyt heitä Thaimaan reissun jälkeen.

Välillä mietityttää miten K:n vanhemmat jaksavat tämän kaiken kanssa. Ovat tietenkin super ylpeitä, mutta voisi luulla että vierestä seuraaminen kun omalle lapselle tulee takavasemmalta tämmöinen ryöpytys ympärille, että on hiukan stressaavaa. Suomen musaskenessä K:n vuosihan on ollut ennennäkemätön nousu tuntemattomuudesta kaikkien tietoisuuteen, ja sen jälkeen vielä satojatuhansia ulkkarifaneja siihen päälle... toivottavasti äiti ja isi malttavat olla lukematta ihan kaikkea mitä pojastaan netissä kirjoitellaan, niin paljon on ilkeyksiäkin.

Vierailija
96508/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun matkalaukku on kadonnut ja nyt mulla ei ole ainuttakaan vaatetta suomen keikkoja varten.

T: Bojan

Ei hätää, meillä on villasukkia, kaulahuiveja ja pipoja.

Ei muuta kuin antti litjat Loma-elokuvasta (muistajat muistaa):

Pipoon kaksi reikää jaloille ja uikkarit ovat valmiit!

Vierailija
96509/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mä tajusin miksi B viehättää itseäni. Hän muistuttaa ystävääni, jolla oli samanlainen huumorintaju, meillä oli aina hulvatonta. Sitten tapahtui jotain, ja yhteytemme katkesi kerrasta. Huomasin miten elämästäni hävisi huumori ja ilo. Kukaan muu ei ollut samalla aaltopituudella. Ja nyt tämä nuori sloveeni muistuttaa minua tästä asiasta. Hitsi miten kaipaan sitä ihmistä ja huumoria elämääni.

Hyvin kuvailit asian. Bojan viehättää monia varmasti siksi, että hän tuo mieleen sen ihanan ja vilkkaan kaverin lapsuudesta/nuoruudesta. Juuri sen tyypin, jonka kanssa sai kokea yhdessä asioita ja bailata villinä kesäöinä. Bojan on tuttu ja turvallinen kuumuudestaan huolimatta.

Vierailija
96510/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaisin elämääni kipeästi ihmisiä, jotka heittää tämmöstä läppää puskista.

Niin minäkin 😭 t. Samanmielisen ystävän menettänyt

Vierailija
96511/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miten te jaksatte käyttää aikaa ja energiaa noiden lentojen kyttäämiseen. Tai siis no käyttäkää vaan mutta ei se K ole menossa sinne.

Itse en tee tätä mutta ymmärrän hyvin jos joku tekee. Joskus on tullut itsekkin jotain pikkujuttua mietittyä ja etsittyä vaikka kaikki muut on jo unohtaneet sen (ei koske edes tätä palstaa ja aihetta). MItään hyötyä siitä ei ole vaan ihan vaan jostain kummallisesta mielenkiinnosta.

Vierailija
96512/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan peba

https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/728715668121370624

Ihanaa, MUSTAT farkut!!!!

Vierailija
96513/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin taas pari kertaa Kääriä feat. Tommy Cash Icip musiikkivideon. Se on todella, todella hyvä 🧡💛💚💙💜 Siinä riittää yksityiskohtia mietittäväksi.

Ennen mv:n ilmestymistä tarinaa mietittiin, arvuuteltiin.

Oletteko miettineet mv ilmestymisen jälkeen tarinaa, sanomaa. K on tosi ahtaalla puulaatikossa (viisut jne, kaikki odotukset) ja on sen näköinen. K pääsee kaverien auttamana vapauteen (lukot avataan). Vihreä bolero jää saman tien pois. "Salama" tms. lävisti Kn. Oliko se vapautumista tehostava vai mitä? Miksi T ajoi takaa naista aggressiivisesti, ehkä vähän Luciferin oloisena hiilihanko kädessään? Nainen oli alistetussa asemassa. Naisen kohtalosta ei näytetä / kerrota.

Lopun bileet oli tosi rajut, Tltäkin hävisi paita päältä. Siinä biletettiin oikein kunnolla. Mitä tarkoitti Häärijän haudasta nousu keltaisessa puvussa?

Joku kirjoitti, että kaksikin naista olisi ollut mv:lla, mutta toinen lopputeksteissä näkyvä nainen on Tn stylisti.

Vierailija
96514/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos EC:n konsertti alkaa tunnin päästä, niin tuskin JO nyt pitäisi sen yllätysliven? Onko A myös katsomassa konserttia, jos tuo live oli konserttitalolta? Onko Live sitten lähempänä kymmentä, jos odottavat konsertin loppuun? Tai "pahimmassa" tapauksessa se live on vain heidän biisi ECn kanssa kuvattuna sivusta...

Vierailija
96515/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
96516/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
96517/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin taas pari kertaa Kääriä feat. Tommy Cash Icip musiikkivideon. Se on todella, todella hyvä 🧡💛💚💙💜 Siinä riittää yksityiskohtia mietittäväksi.

Ennen mv:n ilmestymistä tarinaa mietittiin, arvuuteltiin.

Oletteko miettineet mv ilmestymisen jälkeen tarinaa, sanomaa. K on tosi ahtaalla puulaatikossa (viisut jne, kaikki odotukset) ja on sen näköinen. K pääsee kaverien auttamana vapauteen (lukot avataan). Vihreä bolero jää saman tien pois. "Salama" tms. lävisti Kn. Oliko se vapautumista tehostava vai mitä? Miksi T ajoi takaa naista aggressiivisesti, ehkä vähän Luciferin oloisena hiilihanko kädessään? Nainen oli alistetussa asemassa. Naisen kohtalosta ei näytetä / kerrota.

Lopun bileet oli tosi rajut, Tltäkin hävisi paita päältä. Siinä biletettiin oikein kunnolla. Mitä tarkoitti Häärijän haudasta nousu keltaisessa puvussa?

Joku kirjoitti, että kaksikin naista olisi ollut mv:lla, mutta toinen lopputeksteissä näkyvä nainen on Tn stylisti.

Musta on ihanaa, että mv:lla just K:n parhaat ystävät vapautti hänet ev-boxista.

Vierailija
96518/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit se tomppeli postaa kuvan,mistä ei voi päätellä miltään.

Vierailija
96519/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että K on hiljaa somessa ihan vain siksi että on tänään esim vanhempiensa luona käymässä. Tuskin on nähnyt heitä Thaimaan reissun jälkeen.

Välillä mietityttää miten K:n vanhemmat jaksavat tämän kaiken kanssa. Ovat tietenkin super ylpeitä, mutta voisi luulla että vierestä seuraaminen kun omalle lapselle tulee takavasemmalta tämmöinen ryöpytys ympärille, että on hiukan stressaavaa. Suomen musaskenessä K:n vuosihan on ollut ennennäkemätön nousu tuntemattomuudesta kaikkien tietoisuuteen, ja sen jälkeen vielä satojatuhansia ulkkarifaneja siihen päälle... toivottavasti äiti ja isi malttavat olla lukematta ihan kaikkea mitä pojastaan netissä kirjoitellaan, niin paljon on ilkeyksiäkin.

Ne taitavat olla varsin vahvoja ja jalat maassa eläviä pohjalaisia kumpikin.

Tuntevat poikansa, välit ovat kunnossa ja puheyhteys pelaa, mikä käy ilmi Kärtsän puheistakin. Ovat selvinneet siitäkin, kun poika kävi lähes kuoleman porteilla ja sen lisäksi paljosta muusta.

Mutta siitä samaa mieltä, että toivottavasti eivät lue kaikkea, mitä pojasta kirjoitetaan. Esim. Tätä palstaa 😅

Vierailija
96520/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on ollut taas harvinaisen sakeaa menoa täällä. Roikun mukana kun JO kiinnostaa ja täällä saa hyvin infoa, mutta tänään on taas tuntunut että lopetan Suomen keikkojen jälkeen, koska en jaksa tätä tinahattuilua. Senkus jatkatte sitä, en tarkoita ankeuttaa, mutta haluan vaan sanoa että täällä on ajoittain tosi raskasta olla kun ei löydy sellaista realistisempaa seuraa. Enkä voi sille mitään että olen huolissani joidenkin todellisuuden hämärtymisestä täällä. Ja ei, kyse ei ole vaan spekuloimisesta, vaan jotkut OIKEASTI uskovat näihin.

Mä olen siviilissä tosikko ja vähän liiankin realistinen. En osaa heittää ns. vapaalle, vaan käytökseni on aina korrektia. Joten on ihanaa, kun on olemassa tämä ketju, jossa saan heittää aivot naulaan. En mä oikeasti usko, että B ja K päätyvät yhteen tai mitään muutakaan sellaista, mutta onhan tällaiset lentokone jutut hupaisia. Mä nautin niistä ja seuraan niitä huvittuneena.

Ketju on lukittu.