Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Oliko Tavastian ikärajattomalle muuten suunnitteilla mitään varttuneempien kantturoiden kokoontumisajoja ennen jonottamaan menoa 🤭😅🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon töissä ja luen tylsistyneenä Ylen nettisivuja. Vastaan tuli tällainen lause artikkelissa, jossa muistellaan Irwinin uraa ja on sellainen tietovisa. Teksti oli tietovisa-osiossa.
Vexi muistelee kaksikon tapaamista (3- ja 4-vuotiaina):
"Veikko eli Vexi Salmi muisteli ensitapaamista Punainen lanka -ohjelmassa: "Kotipihasta kadulle astuminen oli kiellettyä mutta kun sen tein, näin että toisella pihalla oli samankokoinen olio. Vedin suoraan kunnon pläsiin ja poika juoksi omaan pihaansa äitiä huutaen."
Pojat olivat erottamaton kaksikko. "Se oli melkein rakkaussuhde. Olin hyvin mustasukkainen jos joku yritti tunkea väliimme.""
Wow
Mulla tulee Bn ulkoisesta olemuksesta (aina niin rento) mieleen Irwin.
😳
Rentun ruusu 🤭
Vierailija kirjoitti:
Maanantaina kuullaan jo uusi Jo kappale
Mä yritän olla kuuntelematta kappaletta Tavastiaan asti et kuulen sitten livenä ekan kerran, mutta katotaan onnistuuko😅
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Good morning!
I've been meaning to ask this for a while. Can someone tell me what the heck is "fish sticks"? 😂😂😂Apparently it's something that B has, according to some of you...
Oh, LadySLO you saved my day today with this. I have been so sad about my cat whos terminally ill and some how you make me laugh with this for the first time. Thank you!! 🙏 I believe you got the answer already, but kalapuikot (Fish sticks=fish fingers) are Bojans moustache which look like fish sticks. 😄
Thank you! I'm glad I made you smile. I'm sorry about your kitty. :(
I need to ask about these translations more often, there are some others that seem crazy!
Thank you so much! 🥹
Yeah you should we are happy to clarify translations. 😁
Vierailija kirjoitti:
Oliko Tavastian ikärajattomalle muuten suunnitteilla mitään varttuneempien kantturoiden kokoontumisajoja ennen jonottamaan menoa 🤭😅🤣
Täällä taisi eilen joku jonoon kysellä seuraa, mutta oli alaikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Good morning!
I've been meaning to ask this for a while. Can someone tell me what the heck is "fish sticks"? 😂😂😂Apparently it's something that B has, according to some of you...
His moustache.
Ah! Thank you. :)
Google translator doesn't always get it.PS. What is "aiito"?
That's either a mistranslation or a typo from the word "aito", meaning real, genuine. On this forum "Aito" has also been used to refer to a specific troll who sometimes complains about this or that, with a very noticable style.
Also, I got curious and looked at how Google translate works on these pages, and what the f, and I don't know how you're able to follow the discussion here. GT really doesn't work well with slang-type Finnish as well as the made-up terms and jokes that litter this page. Sometimes the translations are also plain wrong! But I guess the basic topic comes through in most cases, even if the nuance is missing...
I just realized that it could also be a typo from the word "aitio", if you're referring to a more recent discussion? Some people here formed a group and rented a box for the JO Turku gig, away from the other audience on the floor. Which sounds like a lovely time, having your own bathroom and no need to use your elbows in order to see the boys on stage. :D
Joo, ja mä en ole trolli 😊
t. Aito
Milloin Aito olet karistanut trollin viitan harteiltasi. Miten ylipäänsä olisit pystynyt lopettamaan trollauksen?
Vierailija kirjoitti:
Tääll olis yks osallistuja 🙋
Oisko se lähin pubi siinä, Ilves?
Vierailija kirjoitti:
@LadySlo and @Made in Italy
there is no he or she / him or her in Finnish language just HÄN or sometimes we say SE (it).
Käärijä has many many nicknames here and so does Bojan. Kapteeni = Captain is Nace and perämies - helmsman for the ship is Jure.
T refers to Tommy.
Any translations you need - just ask.
There are some really weird words and nicknames being used here 😂
Thank you, you're so kind. Some things I understood, for others I used intuition and I always use the translator. The Finnish language is very fascinating, the Italian one is difficult for foreigners, we really have too many rules and lots of words.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Good morning!
His moustache.
That's either a mistranslation or a typo from the word "aito", meaning real, genuine. On this forum "Aito" has also been used to refer to a specific troll who sometimes complains about this or that, with a very noticable style.
Also, I got curious and looked at how Google translate works on these pages, and what the f, and I don't know how you're able to follow the discussion here. GT really doesn't work well with slang-type Finnish as well as the made-up terms and jokes that litter this page. Sometimes the translations are also plain wrong! But I guess the basic topic comes through in most cases, even if the nuance is missing...
Thank you.
😂😂😂
Yeah, when you guys start arguing, the translations are really weird and I just skip because nothing makes sense anymore. I assume that's when you start using slang/dialect.
There's a few things I got used to, he/she is constantly wrong, and also sometimes is/isn't is also messed up but I understand from context most of the time. But mostly, I have years of experience reading texts in "poor" English due to my job, so I've grown to learn how to understand it. 😅
You can soon offer JO boys finnish lessons and tell them also about some cultural specilities! 💙🤍
Now that's a great idea of how I can get into JOCrew! 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Good morning!
His moustache.
I just realized that it could also be a typo from the word "aitio", if you're referring to a more recent discussion? Some people here formed a group and rented a box for the JO Turku gig, away from the other audience on the floor. Which sounds like a lovely time, having your own bathroom and no need to use your elbows in order to see the boys on stage. :D
t. AitoMilloin Aito olet karistanut trollin viitan harteiltasi. Miten ylipäänsä olisit pystynyt lopettamaan trollauksen?
Ei kaikki mitkä on aitoja, ole trolleja.
T.Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon töissä ja luen tylsistyneenä Ylen nettisivuja. Vastaan tuli tällainen lause artikkelissa, jossa muistellaan Irwinin uraa ja on sellainen tietovisa. Teksti oli tietovisa-osiossa.
"Veikko eli Vexi Salmi muisteli ensitapaamista Punainen lanka -ohjelmassa: "Kotipihasta kadulle astuminen oli kiellettyä mutta kun sen tein, näin että toisella pihalla oli samankokoinen olio. Vedin suoraan kunnon pläsiin ja poika juoksi omaan pihaansa äitiä huutaen."
Pojat olivat erottamaton kaksikko. "Se oli melkein rakkaussuhde. Olin hyvin mustasukkainen jos joku yritti tunkea väliimme.""
Wow
😳
Ja tästä tuli mieleen Mikko Alatalon nykyisen vaimon muistelu, että Mikon elämässä tärkeysjärjestyksessä tuli ensin Juice ja toisena Juice ja sen jälkeen ehkä perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wow
😳
Rentun ruusu 🤭
Sinäpä sen sanoit.😄ja kyllä niissä jotain samaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommyn icip eiliseltä, ajattelin et täälläkin joku vois haluta nähdä:
Kiitos tästä linkistä!
Ihana Tommy 🧡 ja ihana yleisö Tallinnassa! Hieno esitys. Tommy ottaa upeasti yleisön ja yleisö hänet. Tommy esiintyy ja pukeutuu rennosti. On jo hyvin kokenut artisti. Tommylläkin on vahva ääni. Tanssijan taustakin näkyy lavalla. Letit vaan liehuivat. Toisessa lyhyessä videoklipissä näkyy mielikuvitukselliset jalkineensa.
Hän oli ollut ihan aidosti hämmästynyt siitä että keikalla oli suomalaisia faneja ja että he osasivat biisin sanat 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon behind the scenesin jälkeen oon sitä mieltä, että musavideolla on kauhuteema, eikö niinkään mitään homoeroottista toimintaa 🤔
Mihin unohdit etukäteen nähdyt eroottiset klipit?
En oo niitä juuri nähnyt, paitsi tuon jonka joku äsken linkkasi. Ne suihkustorytkin oli Kn omassa instassa, eikä edes liittyneet mv:hen.
On tainnut olla Kn instassa ainakin sekä suihku- että ulos kaapista kohtaukset. Eri paikoissa on mv:n videoita julkaistu. Ihmettelisin kyllä jos olisivat nuo kaksi videoklippiä kuvanneet ihan muuten vaan huvikseen. Minä epäilen, että kuuluvat jotenkin mv:n tarinaan. Kohta se nähdään.
Saisiko minificciä kun judoka-Boitsu laittaa miestä seinälle. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommyn icip eiliseltä, ajattelin et täälläkin joku vois haluta nähdä:
Kiitos tästä linkistä!
Ihana Tommy 🧡 ja ihana yleisö Tallinnassa! Hieno esitys. Tommy ottaa upeasti yleisön ja yleisö hänet. Tommy esiintyy ja pukeutuu rennosti. On jo hyvin kokenut artisti. Tommylläkin on vahva ääni. Tanssijan taustakin näkyy lavalla. Letit vaan liehuivat. Toisessa lyhyessä videoklipissä näkyy mielikuvitukselliset jalkineensa.Hän oli ollut ihan aidosti hämmästynyt siitä että keikalla oli suomalaisia faneja ja että he osasivat biisin sanat 🙂
Pienestä aksentista kuuli kyllä, että suurin osa laulajista yleisössä oli virolaisia. Mut kiva et oli suomalaisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Good morning!
His moustache.
t. AitoMilloin Aito olet karistanut trollin viitan harteiltasi. Miten ylipäänsä olisit pystynyt lopettamaan trollauksen?
Ei kaikki mitkä on aitoja, ole trolleja.
T.Eri
Aidollako on kaksois-, kolmois- tms hahmoja, jäljittelijöitä? Onpas kummallista. Ketä sellainen palvelee. Eikö pitäisi olla Aito=Aito.
Ei kait täällä muidenkaan nimimerkkiä käytetä väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wow
😳
Rentun ruusu 🤭
Sinäpä sen sanoit.😄ja kyllä niissä jotain samaa on.
Heh, eikös vaan. Niiden molempien olemus on niin kadehtittavan rento, luonnollinen ja jotenkin suora, oli tilanne mikä tahansa. Mitään etäisyyden ottamista tai varautuneisuutta suhteessa muihin ihmisiin ei ole nähtävissä. Aina valmiitä hauskan pittoon.
https://x.com/SEUNG8IN/status/1702239609470484499?s=20
umk:lla on enemmän katsojia kuin amerikkalaisella musiiki palkinto tapahtumalla
Tilasin JO hupparin viime viikolla, viikossa tuli :)