Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
92701/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Good morning!

I've been meaning to ask this for a while. Can someone tell me what the heck is "fish sticks"? 😂😂😂

Apparently it's something that B has, according to some of you... 

His moustache.

Ah! Thank you. :)

Google translator doesn't always get it.

PS. What is "aiito"?

That's either a mistranslation or a typo from the word "aito", meaning real, genuine. On this forum "Aito" has also been used to refer to a specific troll who sometimes complains about this or that, with a very noticable style.

Also, I got curious and looked at how Google translate works on these pages, and what the f, and I don't know how you're able to follow the discussion here. GT really doesn't work well with slang-type Finnish as well as the made-up terms and jokes that litter this page. Sometimes the translations are also plain wrong! But I guess the basic topic comes through in most cases, even if the nuance is missing...

I just realized that it could also be a typo from the word "aitio", if you're referring to a more recent discussion? Some people here formed a group and rented a box for the JO Turku gig, away from the other audience on the floor. Which sounds like a lovely time, having your own bathroom and no need to use your elbows in order to see the boys on stage. :D

Joo, ja mä en ole trolli 😊

t. Aito

Milloin Aito olet karistanut trollin viitan harteiltasi. Miten ylipäänsä olisit pystynyt lopettamaan trollauksen?

Ei kaikki mitkä on aitoja, ole trolleja.

T.Eri

Aidollako on kaksois-, kolmois- tms hahmoja, jäljittelijöitä? Onpas kummallista. Ketä sellainen palvelee. Eikö pitäisi olla Aito=Aito.

Ei kait täällä muidenkaan nimimerkkiä käytetä väärin?

Olen ymmärtänyt että Aito -nimimerkillä tarkoitetaan myös kirjoittajan aitoa mielipidettä, aitoa teeskentelemätöntä suorasanaista tyyppiä. Tämmösen kuvan olen Aito -nimimerkistä saanut hänen kirjoitustensa perusteella. En ole koskaan luokitellut häntä trolliksi, niin kuin useat ovat täällä tehneet.

Vain Aito -nimimerkki voi avata mikäli haluaa, mikä on hänen nimimerkkinsä tausta ja tarkoitus. Ja onko sellainen kuin nimimerkki antaa ymmärtää :D

T. Tuo sama Eri

Vierailija
92702/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon behind the scenesin jälkeen oon sitä mieltä, että musavideolla on kauhuteema, eikö niinkään mitään homoeroottista toimintaa 🤔

Mihin unohdit etukäteen nähdyt eroottiset klipit?

En oo niitä juuri nähnyt, paitsi tuon jonka joku äsken linkkasi. Ne suihkustorytkin oli Kn omassa instassa, eikä edes liittyneet mv:hen.

On tainnut olla Kn instassa ainakin sekä suihku- että ulos kaapista kohtaukset. Eri paikoissa on mv:n videoita julkaistu. Ihmettelisin kyllä jos olisivat nuo kaksi videoklippiä kuvanneet ihan muuten vaan huvikseen. Minä epäilen, että kuuluvat jotenkin mv:n tarinaan. Kohta se nähdään.

Ei kai jestas sentään kuvausten välissä kuvatut TikTok-videot mitenkään liity musavideoon tai sen tarinaan? Nehän on erillistä promomateriaalia yhteistyöstä, ei itse musiikkivideosta. Musavideosta on julkaistu erikseen teasereitä ja kuvamateriaalia, jopa bts-video. Tuollaiset kuvausten välissä tehdyt hulluttelut on selvästi erikseen. Jos ne nyt sattuvat liittymään itse musavideoon, niin onpa hyvin suunniteltu, mutta mä en oikeasti näe miten ihmeessä jokin suihkuvideo ja kaappiin jumiutuminen nivottaisiin yhteen visuaalisesti musavideon muun kuvaston kanssa, kun ne ovat selvästi itsenäisiä "tarinakokonaisuuksia" (jos niissä nyt voi tarinaa väittää edes olevan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
92703/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Tavastian ikärajattomalle muuten suunnitteilla mitään varttuneempien kantturoiden kokoontumisajoja ennen jonottamaan menoa 🤭😅🤣

Tääll olis yks osallistuja 🙋

Oisko se lähin pubi siinä, Ilves?

Saataiskohan me siihen porukka kerättyä, eikä iällä nyt niin väliä. Vielä kun ei itse oikein tiedä edes että mihin aikaan sinne jonoon pitäisi mennä, kovin montaa tuntia ei oikein jaksaisi 😅 Ja ainakin Foreca vielä aiemmin tänään uhkasi aika huonolla säällä, kunhan ei nyt hirveästi sataisi...

Vierailija
92704/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manifestoidaan Kärden ig-live klo 00:00 kun ICIP julkastaan😘

Vierailija
92705/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nämä livet loppuu silloin 00 ja live on biisin odotusta varten.

Vierailija
92706/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavastialle ja Logomoon menijät ovat ihailtavan aktiivisia. Entä Tampereen bilettävä nautalauma? Olisko meillä jotakin etkopaikkaa lähellä? Onko kellään tietoa, milloin ovet avataan ja keikka alkaa?

Vierailija
92707/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Tavastian ikärajattomalle muuten suunnitteilla mitään varttuneempien kantturoiden kokoontumisajoja ennen jonottamaan menoa 🤭😅🤣

Tääll olis yks osallistuja 🙋

Oisko se lähin pubi siinä, Ilves?

Saataiskohan me siihen porukka kerättyä, eikä iällä nyt niin väliä. Vielä kun ei itse oikein tiedä edes että mihin aikaan sinne jonoon pitäisi mennä, kovin montaa tuntia ei oikein jaksaisi 😅 Ja ainakin Foreca vielä aiemmin tänään uhkasi aika huonolla säällä, kunhan ei nyt hirveästi sataisi...

Olisiko Tavastian myöhemmälle keikalle meneviä jotka haluaisi etkoille Ilvekseen?

Vierailija
92708/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nämä livet loppuu silloin 00 ja live on biisin odotusta varten.

Sopii se niinkin päin😄

Vierailija
92709/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen muutaman päivän aikaa käsitellä mv:n 😂 harmi kun palsta ei ole auki silloin 😭 onneksi Tumblr varmasti hoitaa hommansa

Vierailija
92710/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Good morning!

I've been meaning to ask this for a while. Can someone tell me what the heck is "fish sticks"? 😂😂😂

Apparently it's something that B has, according to some of you... 

His moustache.

Ah! Thank you. :)

Google translator doesn't always get it.

PS. What is "aiito"?

That's either a mistranslation or a typo from the word "aito", meaning real, genuine. On this forum "Aito" has also been used to refer to a specific troll who sometimes complains about this or that, with a very noticable style.

Also, I got curious and looked at how Google translate works on these pages, and what the f, and I don't know how you're able to follow the discussion here. GT really doesn't work well with slang-type Finnish as well as the made-up terms and jokes that litter this page. Sometimes the translations are also plain wrong! But I guess the basic topic comes through in most cases, even if the nuance is missing...

I just realized that it could also be a typo from the word "aitio", if you're referring to a more recent discussion? Some people here formed a group and rented a box for the JO Turku gig, away from the other audience on the floor. Which sounds like a lovely time, having your own bathroom and no need to use your elbows in order to see the boys on stage. :D

Joo, ja mä en ole trolli 😊

t. Aito

Milloin Aito olet karistanut trollin viitan harteiltasi. Miten ylipäänsä olisit pystynyt lopettamaan trollauksen?

Ei kaikki mitkä on aitoja, ole trolleja.

T.Eri

Aidollako on kaksois-, kolmois- tms hahmoja, jäljittelijöitä? Onpas kummallista. Ketä sellainen palvelee. Eikö pitäisi olla Aito=Aito.

Ei kait täällä muidenkaan nimimerkkiä käytetä väärin?

Olen ymmärtänyt että Aito -nimimerkillä tarkoitetaan myös kirjoittajan aitoa mielipidettä, aitoa teeskentelemätöntä suorasanaista tyyppiä. Tämmösen kuvan olen Aito -nimimerkistä saanut hänen kirjoitustensa perusteella. En ole koskaan luokitellut häntä trolliksi, niin kuin useat ovat täällä tehneet.

Vain Aito -nimimerkki voi avata mikäli haluaa, mikä on hänen nimimerkkinsä tausta ja tarkoitus. Ja onko sellainen kuin nimimerkki antaa ymmärtää :D

T. Tuo sama Eri

Niinpä. Varmaan voi olla aito pienellä alkukirjaimella =Aito. Mutta Aito=Aito ja trolli minun käsittääkseni. Joku alkoi häntä niin nimittämään jossain vaiheessa kesää, vai itsekö sen teki. Aito trollina tuntui jossain vaiheessa saavan palstalla jonkinlaisia sympatioita, en tiedä miksi. Aito on kait kirjoittanut tänne myös ilman nimimerkkiään.

Mutta Aito osaat ehkä itse parhaiten kertoa.

Vierailija
92711/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommyn icip eiliseltä, ajattelin et täälläkin joku vois haluta nähdä:

Kiitos tästä linkistä!

Ihana Tommy 🧡 ja ihana yleisö Tallinnassa! Hieno esitys. Tommy ottaa upeasti yleisön ja yleisö hänet. Tommy esiintyy ja pukeutuu rennosti. On jo hyvin kokenut artisti. Tommylläkin on vahva ääni. Tanssijan taustakin näkyy lavalla. Letit vaan liehuivat. Toisessa lyhyessä videoklipissä näkyy mielikuvitukselliset jalkineensa.

Joo kyllä hånellä luvalla sanoen on Kärtsyä vahvempi ääni ja räpätys. Hyvä yhteistyökuvio. Kärtsyllä on aina Onlyfans, mihin laajentaa uraa.

Vierailija
92712/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidon nimi tuli sen pyllistyskuvan jälkeen kun hän jankkasi "aidoista tunteista" 😂

Vierailija
92713/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon behind the scenesin jälkeen oon sitä mieltä, että musavideolla on kauhuteema, eikö niinkään mitään homoeroottista toimintaa 🤔

Mihin unohdit etukäteen nähdyt eroottiset klipit?

En oo niitä juuri nähnyt, paitsi tuon jonka joku äsken linkkasi. Ne suihkustorytkin oli Kn omassa instassa, eikä edes liittyneet mv:hen.

On tainnut olla Kn instassa ainakin sekä suihku- että ulos kaapista kohtaukset. Eri paikoissa on mv:n videoita julkaistu. Ihmettelisin kyllä jos olisivat nuo kaksi videoklippiä kuvanneet ihan muuten vaan huvikseen. Minä epäilen, että kuuluvat jotenkin mv:n tarinaan. Kohta se nähdään.

Ei kai jestas sentään kuvausten välissä kuvatut TikTok-videot mitenkään liity musavideoon tai sen tarinaan? Nehän on erillistä promomateriaalia yhteistyöstä, ei itse musiikkivideosta. Musavideosta on julkaistu erikseen teasereitä ja kuvamateriaalia, jopa bts-video. Tuollaiset kuvausten välissä tehdyt hulluttelut on selvästi erikseen. Jos ne nyt sattuvat liittymään itse musavideoon, niin onpa hyvin suunniteltu, mutta mä en oikeasti näe miten ihmeessä jokin suihkuvideo ja kaappiin jumiutuminen nivottaisiin yhteen visuaalisesti musavideon muun kuvaston kanssa, kun ne ovat selvästi itsenäisiä "tarinakokonaisuuksia" (jos niissä nyt voi tarinaa väittää edes olevan).

Voi olla noinkin. Silloin, kun nuo ilmestyivät oli aikamoiset reaktiot täälläkin ja nimenomaan odottavat mv suhteen, povattiin homoerotiikkaa ja kauhua ihan samaan musavideoon. Huomenna nähdään, miten mv koostuu. Ei meille ole varmaan kaikkea siitä näytetty.

Vierailija
92714/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aidon nimi tuli sen pyllistyskuvan jälkeen kun hän jankkasi "aidoista tunteista" 😂

Ahaa, eli sinä tai joku toinen palstalainen antoi hänelle nimen / nimimerkin Aito, eikä hän keksinyt sitä itse.

Vierailija
92715/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäistä Aitoa kohtaan ei ole paljon sympatioita. Pisti kaikki ketjut niin tukkoon kesällä, että meinasi koko laiva upota ja monta tärkeää matkustajaa tippuikin laivan kyydistä. Aidon seurauksena jouduttiin moden hampaisiin ja hirveä määrä ihan asiallisiakin viestejä poistettiin. Aito oli jossain psykoosissa kesällä ja riehui kaikilla palstoilla jankaten aidoista tunteista, kunnon terroristi.

Kiitos Aito että olet osannut viime aikoina käyttäytyä, voidaan antaa anteeksi kesän hölmöilyt.

Vierailija
92716/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin just et Jan on tykänny K:n uusimmasta instapostauksesta :)

Vierailija
92717/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavastialle ja Logomoon menijät ovat ihailtavan aktiivisia. Entä Tampereen bilettävä nautalauma? Olisko meillä jotakin etkopaikkaa lähellä? Onko kellään tietoa, milloin ovet avataan ja keikka alkaa?

Jos olis se saakelin lippu, niin varmasti tulisin etkoillekin!

Vierailija
92718/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommyn icip eiliseltä, ajattelin et täälläkin joku vois haluta nähdä:

Kiitos tästä linkistä!

Ihana Tommy 🧡 ja ihana yleisö Tallinnassa! Hieno esitys. Tommy ottaa upeasti yleisön ja yleisö hänet. Tommy esiintyy ja pukeutuu rennosti. On jo hyvin kokenut artisti. Tommylläkin on vahva ääni. Tanssijan taustakin näkyy lavalla. Letit vaan liehuivat. Toisessa lyhyessä videoklipissä näkyy mielikuvitukselliset jalkineensa.

Joo kyllä hånellä luvalla sanoen on Kärtsyä vahvempi ääni ja räpätys. Hyvä yhteistyökuvio. Kärtsyllä on aina Onlyfans, mihin laajentaa uraa.

Kyllä minusta Käärijälläkin on ihan sopivan vahva ääni, myös kaunis ääni. Tn ääni taitaa toki olla jonkin verran vahvempi. Saattaa olla, että T ja K tekevät vielä joskus muulloinkin yhteistyötä. Heillä näytti synkkaavan hyvin. Ja varmasti Tommy on nähnyt Käärijän potentiaalin, kun ehdotus yhteistyöstä tuli Tltä. K on sanonut tekevänsä musaa niin pitkään kun se on hauskaa.

Only fans on sitten ihan eri juttu. Sen tilin perustamista K on miettinyt jo jonkin aikaa. ensi vuoden alkuun ajoittuen. Näin kertoi jossain Mannisen? haastiksessa keväällä. Täällä palstalla on tainneet jotkut miettiä yhteistiliä K&B, no ehkä läpällä?

Vierailija
92719/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe sen tykkäystä?

Vierailija
92720/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en näe sen tykkäystä?

Mä näen kyllä, Jan tykännyt siis tästä: https://www.instagram.com/p/CxH7xw9ooIB/?utm_source=ig_web_copy_link&ig…

Ketju on lukittu.