Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
92721/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en näe sen tykkäystä?

Piti käydä tarkistamassa et näinkö omiani, mut kyl siellä se tykkäys on :D

Vierailija
92722/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavastialle ja Logomoon menijät ovat ihailtavan aktiivisia. Entä Tampereen bilettävä nautalauma? Olisko meillä jotakin etkopaikkaa lähellä? Onko kellään tietoa, milloin ovet avataan ja keikka alkaa?

Ovet auki klo 20, keikka 22. Olen siis menossa/ tulossa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
92723/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUOM. LOGOMOON MENIJÄT!

Onko meillä joku kokoontuminen ennen keikkaa? Voiko joku Turkua tunteva ehdottaa jotain paikkaa? Onko Logomon lähellä joku paikka, josta voi tarkkailla jonotilannetta 👀 Mä olen valmis sekä etkoille että jatkoille 🥳 Parasta sopia näistä nyt kun ollaan tänään viimeistä päivää suht järjissämne 😅

Olisiko näistä hyvä sopia sähköpostitse, jos sovitaan vielä jotain sen klo 19 lisäksi.

Juuri niin, laittakaa kiinnostuneet ryhmänjohtajalle viestiä niin hän voi sit välittää ne muille 😊

Ei ollut kyse aitiolaisista vaan ihan kaikista tulijoista 🙂

Moneltako kokoonnuttaisiin jonoon? Meinaan siitähän voisi sitten päästä vessaan ym jos ois porukkaa paikalla.

Vierailija
92724/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en näe sen tykkäystä?

Mä näen kyllä, Jan tykännyt siis tästä: https://www.instagram.com/p/CxH7xw9ooIB/?utm_source=ig_web_copy_link&ig…

Tästä tulikin mieleen pohdintani yksi ilta, kuka jokerilaisista olisi mielestäsi kaikkein kiinnostunein ICIP-kappaleen kaltaiseen yhteistyöhön K&T:n kanssa ja hylkäisi siltä istumalta mummopitsit? Siis musikiin takia.

Vierailija
92725/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Good morning!

I've been meaning to ask this for a while. Can someone tell me what the heck is "fish sticks"? 😂😂😂

Apparently it's something that B has, according to some of you... 

Oh, LadySLO you saved my day today with this. I have been so sad about my cat whos terminally ill and some how you make me laugh with this for the first time. Thank you!! 🙏 I believe you got the answer already, but kalapuikot (Fish sticks=fish fingers) are Bojans moustache which look like fish sticks. 😄

Thank you! I'm glad I made you smile. I'm sorry about your kitty. :(

I need to ask about these translations more often, there are some others that seem crazy!

Feel free to ask! I like to help and I believe all of us will.

Vierailija
92726/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Tavastian ikärajattomalle muuten suunnitteilla mitään varttuneempien kantturoiden kokoontumisajoja ennen jonottamaan menoa 🤭😅🤣

Mä oon tulossa, mutta haluaisin käyttää koko ajan jonossa 😊 Suunnittelen tulevani siihen noin 13-14 maissa. . .

Vierailija
92727/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en näe sen tykkäystä?

Mä näen kyllä, Jan tykännyt siis tästä: https://www.instagram.com/p/CxH7xw9ooIB/?utm_source=ig_web_copy_link&ig…

Tästä tulikin mieleen pohdintani yksi ilta, kuka jokerilaisista olisi mielestäsi kaikkein kiinnostunein ICIP-kappaleen kaltaiseen yhteistyöhön K&T:n kanssa ja hylkäisi siltä istumalta mummopitsit? Siis musikiin takia.

No eihän tämä ole reilu vertailu, kun B nyt varmaan olisi jo riisumassa pitsejä ja vaihtamassa niitä nahka-asuun jo siinä vaiheessa, kun K ei ole edes ehtinyt kysymystä lopettaa :D

Vierailija
92728/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän mun instassa on vikana kun en löydä Kärtsän instasta Janin tai Nacen tykkäyksiä. Oon ennenkin yrittänyt, mutta kun etsin nimellä kuvan tykkääjistä lukee käyttäjää ei löydy ja kuitenkin muut näkee??

Vierailija
92729/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Good morning!

I've been meaning to ask this for a while. Can someone tell me what the heck is "fish sticks"? 😂😂😂

His moustache.

Ah! Thank you. :)

Google translator doesn't always get it.

PS. What is "aiito"?

That's either a mistranslation or a typo from the word "aito", meaning real, genuine. On this forum "Aito" has also been used to refer to a specific troll who sometimes complains about this or that, with a very noticable style.

Also, I got curious and looked at how Google translate works on these pages, and what the f, and I don't know how you're able to follow the discussion here. GT really doesn't work well with slang-type Finnish as well as the made-up terms and jokes that litter this page. Sometimes the translations are also plain wrong! But I guess the basic topic comes through in most cases, even if the nuance is missing...

I just realized that it could also be a typo from the word "aitio", if you're referring to a more recent discussion? Some people here formed a group and rented a box for the JO Turku gig, away from the other audience on the floor. Which sounds like a lovely time, having your own bathroom and no need to use your elbows in order to see the boys on stage. :D

Joo, ja mä en ole trolli 😊

t. Aito

Milloin Aito olet karistanut trollin viitan harteiltasi. Miten ylipäänsä olisit pystynyt lopettamaan trollauksen?

Siis no mun tyylissä on provosoivuutta, mutta mun mielipiteistä myös ärsyynnytään, eikä se merkkaa, että minä trollaan silloin.

t. Aito

Vierailija
92730/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän mun instassa on vikana kun en löydä Kärtsän instasta Janin tai Nacen tykkäyksiä. Oon ennenkin yrittänyt, mutta kun etsin nimellä kuvan tykkääjistä lukee käyttäjää ei löydy ja kuitenkin muut näkee??

Etsithän ihan varmasti oikeilla tilien nimillä? Vai mikäköhän siinä sitten on? Mä seuraan kaikkia Joksuja, niin niiden tykkäykset näkyy automaattisesti mulla tykkääjien joukossa ekana.

Vierailija
92731/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Good morning!

His moustache.

Ah! Thank you. :)

Google translator doesn't always get it.

PS. What is "aiito"?

That's either a mistranslation or a typo from the word "aito", meaning real, genuine. On this forum "Aito" has also been used to refer to a specific troll who sometimes complains about this or that, with a very noticable style.

Also, I got curious and looked at how Google translate works on these pages, and what the f, and I don't know how you're able to follow the discussion here. GT really doesn't work well with slang-type Finnish as well as the made-up terms and jokes that litter this page. Sometimes the translations are also plain wrong! But I guess the basic topic comes through in most cases, even if the nuance is missing...

I just realized that it could also be a typo from the word "aitio", if you're referring to a more recent discussion? Some people here formed a group and rented a box for the JO Turku gig, away from the other audience on the floor. Which sounds like a lovely time, having your own bathroom and no need to use your elbows in order to see the boys on stage. :D

Joo, ja mä en ole trolli 😊

t. Aito

Milloin Aito olet karistanut trollin viitan harteiltasi. Miten ylipäänsä olisit pystynyt lopettamaan trollauksen?

Ei kaikki mitkä on aitoja, ole trolleja.

T.Eri

Aidollako on kaksois-, kolmois- tms hahmoja, jäljittelijöitä? Onpas kummallista. Ketä sellainen palvelee. Eikö pitäisi olla Aito=Aito.

Ei kait täällä muidenkaan nimimerkkiä käytetä väärin?

En ole havainnut, että mun nimimerkkiä käytettäisiin väärin, kuin ihan muutamia kertoja. Toki en aina allekirjoita, mutta jos teen niin, niin on se lähes aina ollut minä.

t. Aito

Vierailija
92732/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsithän ihan varmasti oikeilla tilien nimillä? Vai mikäköhän siinä sitten on? Mä seuraan kaikkia Joksuja, niin niiden tykkäykset näkyy automaattisesti mulla tykkääjien joukossa ekana.

Niin mullakin näkyy just sen takia, että seuraan niitä.

Vierailija
92733/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on blokannut sut. Ootko laitellu liikaa viestiä aamuviideltä? /vitsi

Vierailija
92734/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en näe sen tykkäystä?

Arvelisin, että Kris olisi ainakin vähiten kiinnostunut.

Vierailija
92735/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä viestitellyt mutta en seuraa 😇

Yritin etsiä Jan ja janpeteh nimillä mutta mitään ei näy.

Vierailija
92736/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en näe sen tykkäystä?

sanoisin, että B olisi eniten innostunut k:n uudesta biisistä

Vierailija
92737/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin testaamassa ja aloin seurata Jania. Nyt näen, että hän on tykännyt Käärijän kuvasta. Voiko olla joku asetus, että hänen tykkäykset näkyy vaan seuraajille tms?

Vierailija
92738/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jure paidaton rummuttaa tähän väliin 🥁 Bn johdolla https://www.instagram.com/reel/CxI0qsdN1v4/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
92739/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aidon nimi tuli sen pyllistyskuvan jälkeen kun hän jankkasi "aidoista tunteista" 😂

Täällähän voisi nimetä kaikki palstailijat intiaanien nimenantotyylillä.

Sinä voisit olla Menneisyyden Pitkä Muisti.

Vierailija
92740/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä oo, muut näkee olemattomia.

Ketju on lukittu.