Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
@LadySlo and @Made in Italy
there is no he or she / him or her in Finnish language just HÄN or sometimes we say SE (it).
Käärijä has many many nicknames here and so does Bojan. Kapteeni = Captain is Nace and perämies - helmsman for the ship is Jure.
T refers to Tommy.
Any translations you need - just ask.
There are some really weird words and nicknames being used here 😂
Tuli mieleen, että B tiesi, että K ei pysty osallistumaan heidän liveen, koska hän oli lentokoneessa ja pyysi häärijää katsomaan hänen puolesta
Kotona se K on tainnut olla jo pari päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa k olla lentokoneessa takaisin suomeen
Onkohan eiliseltä? Siellä on helposti fanilauma vastassa jos on vielä koneessa 😅
Millos ne lennot Bangkokista Suomeen lähtikään, kuka haluaa tämän selaushistoriaansa? :D Mietin vaan että onko Kärppy oikeasti oppinut postaamaan jotain ei-reaaliajassa. Hyvä jos on, koska aika huolettomasti se on tuntunut suhtautuvan tähän mennessä siihen, että jengi tietää sen olinpaikan ja aikataulut. Aika rytinällä toki tullut tämä suosion määrä, ettei varmaan ole ihan tajunnut, kuinka intensiivisesti ihmiset sitä seuraa ja kuinka siihen tulisi reagoidakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n hektisen keikkakesän, stadikan keikan, K:n icip-vetojen, Tommyn icip-vedon ja MV-promovideoiden jälkeen mulla on täysi luotto et K tiimeineen on tehnyt täysin oikeita valintoja K:n uran suhteen euroviisuhuuman alkaessa laantua.
J että nimenomaan on selvää se että K on se joka on saanut vapauden tehdä noita valintoja. Ei esim levy-yhtiö.Sama. Niin musiikillisesti, nyt kun ekat single ja mv ilmestyvät. Toinen juttu on Kn crew, joka tuntuu mätsäävän täydellisesti Kn kanssa. Ja niin kun crewtä siellä alkukesällä tällä palstalla moitittiin. Miten huonosti milloin mikäkin asia oli muka hoidettu. Taidettiin olla jopa vaatimassa jonkun erottamista. On ihan liikuttavaa, miten pitkäaikaisia, hyviä ystäviä ovat sieltä päiväkoti- ja kouluvuosilta. Vahva luottamus on molemminpuolista. Hienoa, että crew on mukana mv:lla.
Onkohan ne kommentoijat enää mukana? Joku ainakin tuntui olevan tosi huolissaan, ettei K suuntaudu ulkomaille. Mua huvitti, kun K:n instassa ei nytkään lukenut englanniksi, että musavideo ulkona, vaan ainoastaan suomeksi. Joo, johtuu varmaan ihan osaamattomuudesta!
Joopa, "huolestuneita" ja jotkut jopa toivorikkaita siitä, miten Kn ura tulee päättymään kesän jälkeen, kuten nimim. "Tähdenlento". Jos nuo kommentoijat ovat edelleen palstalla, on heidän syytä mennä vähän itseensä. Toivottavasti osaavat nyt nauttia Kn tulevasta singlestä ja musavideosta. Mikäpä on jatkaessa suomalaista musiikkia suomenkielellä. Klla on tukenaan ehkä maailman paras crew.
Kn kohdalla tähden lennon pituus on edelleen kysymysmerkki. Kovasti vasta uransa alussa eikä takeita että suosio on samalla tasolla vielä vuoden päästä. Mitään takuuta ei ole vielä mistään, jää vain nähtäväksi.
Nyt vielä ratsastaa CCCllä sekä uudella kovasti CCCtä muistuttavalla biisillään. Se laittaa miettimään, pystyykö oikeasti luomaan biisejä, siis muutakin kuin jäljittelemään..
No tuota, esim sellanen biisi kuin Välikuolema: vaatimattomat yli 5 miljoonaa kuuntelua Spotifyssa.
Ja on kyllä ihan luonut tuon biisin, ja monet muut.
Kolmanneksi viimeiseen kommenttiin (nimim. Tähdenlento). Tiedät kyllä, että K on aloittanut artistin uran jo 2014, jolloin julkaisi ekan sinkun. Hän on tehnyt määrätietoisesti ja väsymättä töitä artistin uransa eteen. On tehnyt tähän mennessä jo monta hyvää biisiä. Oliko ainakin kolmella kuuntelijoita yli miljoonan jo ennen viisuja.
Kyllä Icip on ihan oma biisinsä. On kekseliäästi jatkoa Ccc:lle nimen muodossa It's crazy, it's party, mutta ihan omansa, omanlaisensa hieno biisi. Käärijä osaa tehdä biisejä, joita tekee yhdessä säveltäjän, sovittajan kanssa
Oletko kateellinen Klle?
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen, että B tiesi, että K ei pysty osallistumaan heidän liveen, koska hän oli lentokoneessa ja pyysi häärijää katsomaan hänen puolesta
Tästähän täällä on aika paljon puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Onko K huomenna YLE X:ssä??? Ihana saada taas vähän pidempi haastattelu! Varmasti icip:sitä, mv:sitä, T:sitä, kiertueesta jne. Juttua 😇💚
Juu, näin Jenni Poikelus tänä aamuna Ylex:llä kertoili ja tosiaan jo klo 8.30 Käärijä vieraana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
Good morning!
I've been meaning to ask this for a while. Can someone tell me what the heck is "fish sticks"? 😂😂😂Apparently it's something that B has, according to some of you...
His moustache.
Ah! Thank you. :)
Google translator doesn't always get it.PS. What is "aiito"?
That's either a mistranslation or a typo from the word "aito", meaning real, genuine. On this forum "Aito" has also been used to refer to a specific troll who sometimes complains about this or that, with a very noticable style.
Also, I got curious and looked at how Google translate works on these pages, and what the f, and I don't know how you're able to follow the discussion here. GT really doesn't work well with slang-type Finnish as well as the made-up terms and jokes that litter this page. Sometimes the translations are also plain wrong! But I guess the basic topic comes through in most cases, even if the nuance is missing...
I just realized that it could also be a typo from the word "aitio", if you're referring to a more recent discussion? Some people here formed a group and rented a box for the JO Turku gig, away from the other audience on the floor. Which sounds like a lovely time, having your own bathroom and no need to use your elbows in order to see the boys on stage. :D
Joo, ja mä en ole trolli 😊
t. Aito
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta repesin kun katsoin tätä sivua Google Translaten läpi ja se käänsi Häärijän "troublemaker" sanalla :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta repesin kun katsoin tätä sivua Google Translaten läpi ja se käänsi Häärijän "troublemaker" sanalla :'D
Ei huono käännös 😂
Maanantaina kuullaan jo uusi Jo kappale
Vierailija kirjoitti:
@LadySlo here you can see what is AITIO in Logomo, Turku concert 💖 https://logomo.fi/en/box-seats
Oh this is very nice! :) But do you hear anything? It looks like there is glass?
Vierailija kirjoitti:
@LadySlo and @Made in Italy
there is no he or she / him or her in Finnish language just HÄN or sometimes we say SE (it).
Käärijä has many many nicknames here and so does Bojan. Kapteeni = Captain is Nace and perämies - helmsman for the ship is Jure.
T refers to Tommy.
Any translations you need - just ask.
There are some really weird words and nicknames being used here 😂
Thank you. Haha yes, I learnt about she/he very quickly after I found my way here. I was very confused at first. 😂
Yep, troublemaker, shirtless rioter, wrapper, balkan rose.... 😂😂😂😂
@ladyslo No, its open. There is no glass
Vierailija kirjoitti:
Balkanin kostajan (heh) reisille on selitys: se 10 vuoden judoharrastus🦵🏻😍
https://www.tumblr.com/c28hunter/728352910742831104/i-think-that-as-a-p…
No jopas sattui. Sehän on hyvä juttu B & K suhteessakin. Pystyy nätisti ja hallitusti heittämään kumppania tantereeseen (tai ehkä seinällekin?) ja saa laitettua toisen ns. lukitusasentoon.
P.s. olen harrastanut judoa pari vuotta kauan sitten, oranssi vyö on (sitä ennen on keltainen, eka suoritettava).
Vierailija kirjoitti:
@ladyslo No, its open. There is no glass
Ymmärrän hämmennyksen, koska tosi usein aitioissa on lasiseinät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin olen miettinyt myös sitä, onko osa näistä huonoja vitsejä kertovista sittenkin menossa aitioon, eikä kehtaa enää heittää niitä tänne, koska nyt on saatu olla ihanan rauhassa lyhyiltä ja aiheettomilta hahmokommentoinneilta.
Mä olen menossa aitioon ja olen miettinyt tuota häpeäasiaa. Pidetäänkö kaikkia aitioon menijöitä nyt noiden härskeimpien juttujen kirjoittajina. Onhan täällä palstalla monenlaisia ihmisiä. Tuijottaako kunnon ihmiset meitä nyt, että tuolla ne on. Eikös sieltä aitiosta ole valaistus pois ja mä luotan siihen, ettei aitiosta huudella lavalle mitään asiatonta. Vai oonko liian sinisilmäinen...
Älä suotta ylianalysoi tunnelmaasi pilalle, menet ja nautit. Carpe Diem ja etkä pelkääkään tätä maailmaa. So what mitä joku ajattelee, 99% yleisöstä ei tiedä asiasta mitään ja jos tietäjät tietää ovat samassa veneessä kuten itsekin. Mä olen permannolla, mahdollisimman edessä ja huonolla tuurilla näyn jossain dokkarilla kuriositeettina että täällä mammaboot pisti tuulemaan. Nostan kuvitteellisen maljan teille (kuivin suin menee keikka koska priorisoin hyvän paikan). Pian on Balkanin kostaja edessämme, ihanaa shippaajat ihanaa! Nautitaan elämästä!
Täällä toinen permantolainen, joka saattaa ujon uteliaasti ihan vähän kuikuilla aition suuntaan, mutta pelkästään hyvät mielessä. Nostan jo nyt maljan kaikille meille estronaudoille, jotka kaikesta noloilusta ja hassuista häpeäntunteista piittaamatta ollaan menossa keikoille nauttimaan musiikista ja elämästä. Carpe diem, toverit! 🥂
Ihanasti sanottu
Oon töissä ja luen tylsistyneenä Ylen nettisivuja. Vastaan tuli tällainen lause artikkelissa, jossa muistellaan Irwinin uraa ja on sellainen tietovisa. Teksti oli tietovisa-osiossa.
Vexi muistelee kaksikon tapaamista (3- ja 4-vuotiaina):
"Veikko eli Vexi Salmi muisteli ensitapaamista Punainen lanka -ohjelmassa: "Kotipihasta kadulle astuminen oli kiellettyä mutta kun sen tein, näin että toisella pihalla oli samankokoinen olio. Vedin suoraan kunnon pläsiin ja poika juoksi omaan pihaansa äitiä huutaen."
Pojat olivat erottamaton kaksikko. "Se oli melkein rakkaussuhde. Olin hyvin mustasukkainen jos joku yritti tunkea väliimme.""
Wow
Onko K huomenna YLE X:ssä??? Ihana saada taas vähän pidempi haastattelu! Varmasti icip:sitä, mv:sitä, T:sitä, kiertueesta jne. Juttua 😇💚