Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Onko joku ostanut JO tai K tuotteita netin kautta, kauanko on kestänyt tulla?
Vierailija kirjoitti:
@ladyslo No, its open. There is no glass
Perfect!
Do you already have a sign made inviting the guys to join you up there after the gig? :D
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ostanu Joksuilta, en kyllä yhtään muista kauanko kesti tulla, vähintään viikko, alle 2 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hämmennyksen, koska tosi usein aitioissa on lasiseinät.
Olen tyytyväinen tuohon Tampereen keikkapaikkaan. Max 500 mahtuu, joten siellä varmaan hyvin klubimainen intiimimpi tunnelma, kuin isomman väkimäärän paikoissa.
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perfect!
Do you already have a sign made inviting the guys to join you up there after the gig? :D
Haha, what a great idea! 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
HUOM. LOGOMOON MENIJÄT!
Onko meillä joku kokoontuminen ennen keikkaa? Voiko joku Turkua tunteva ehdottaa jotain paikkaa? Onko Logomon lähellä joku paikka, josta voi tarkkailla jonotilannetta 👀 Mä olen valmis sekä etkoille että jatkoille 🥳 Parasta sopia näistä nyt kun ollaan tänään viimeistä päivää suht järjissämne 😅
Olisiko näistä hyvä sopia sähköpostitse, jos sovitaan vielä jotain sen klo 19 lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perfect!
Do you already have a sign made inviting the guys to join you up there after the gig? :DHaha, what a great idea! 🤣🤣
Apua!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUOM. LOGOMOON MENIJÄT!
Onko meillä joku kokoontuminen ennen keikkaa? Voiko joku Turkua tunteva ehdottaa jotain paikkaa? Onko Logomon lähellä joku paikka, josta voi tarkkailla jonotilannetta 👀 Mä olen valmis sekä etkoille että jatkoille 🥳 Parasta sopia näistä nyt kun ollaan tänään viimeistä päivää suht järjissämne 😅Olisiko näistä hyvä sopia sähköpostitse, jos sovitaan vielä jotain sen klo 19 lisäksi.
Juuri niin, laittakaa kiinnostuneet ryhmänjohtajalle viestiä niin hän voi sit välittää ne muille 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perfect!
Do you already have a sign made inviting the guys to join you up there after the gig? :DHaha, what a great idea! 🤣🤣
Ei! Nehän voi vaikka tulla.
Vierailija kirjoitti:
Oon töissä ja luen tylsistyneenä Ylen nettisivuja. Vastaan tuli tällainen lause artikkelissa, jossa muistellaan Irwinin uraa ja on sellainen tietovisa. Teksti oli tietovisa-osiossa.
Vexi muistelee kaksikon tapaamista (3- ja 4-vuotiaina):
"Veikko eli Vexi Salmi muisteli ensitapaamista Punainen lanka -ohjelmassa: "Kotipihasta kadulle astuminen oli kiellettyä mutta kun sen tein, näin että toisella pihalla oli samankokoinen olio. Vedin suoraan kunnon pläsiin ja poika juoksi omaan pihaansa äitiä huutaen."
Pojat olivat erottamaton kaksikko. "Se oli melkein rakkaussuhde. Olin hyvin mustasukkainen jos joku yritti tunkea väliimme.""
Wow
Mulla tulee Bn ulkoisesta olemuksesta (aina niin rento) mieleen Irwin.
Good morning!
I've been meaning to ask this for a while. Can someone tell me what the heck is "fish sticks"? 😂😂😂Apparently it's something that B has, according to some of you...
Oh, LadySLO you saved my day today with this. I have been so sad about my cat whos terminally ill and some how you make me laugh with this for the first time. Thank you!! 🙏 I believe you got the answer already, but kalapuikot (Fish sticks=fish fingers) are Bojans moustache which look like fish sticks. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUOM. LOGOMOON MENIJÄT!
Onko meillä joku kokoontuminen ennen keikkaa? Voiko joku Turkua tunteva ehdottaa jotain paikkaa? Onko Logomon lähellä joku paikka, josta voi tarkkailla jonotilannetta 👀 Mä olen valmis sekä etkoille että jatkoille 🥳 Parasta sopia näistä nyt kun ollaan tänään viimeistä päivää suht järjissämne 😅Olisiko näistä hyvä sopia sähköpostitse, jos sovitaan vielä jotain sen klo 19 lisäksi.
Juuri niin, laittakaa kiinnostuneet ryhmänjohtajalle viestiä niin hän voi sit välittää ne muille 😊
Ei ollut kyse aitiolaisista vaan ihan kaikista tulijoista 🙂
Vierailija kirjoitti:
Kn tuotteita tilatessa yleensä lukee, että onko tietty viikko, jolloin lähtevät. Muuten tulevat parissa päivässä.
Luulen että tuo joka kyseli etkoista ei ole aitioporukkaa vaan kaipaili seuraa ennen jonottamista?
Vierailija kirjoitti:
Good morning!
I've been meaning to ask this for a while. Can someone tell me what the heck is "fish sticks"? 😂😂😂Apparently it's something that B has, according to some of you...
Oh, LadySLO you saved my day today with this. I have been so sad about my cat whos terminally ill and some how you make me laugh with this for the first time. Thank you!! 🙏 I believe you got the answer already, but kalapuikot (Fish sticks=fish fingers) are Bojans moustache which look like fish sticks. 😄
Thank you! I'm glad I made you smile. I'm sorry about your kitty. :(
I need to ask about these translations more often, there are some others that seem crazy!
Vierailija kirjoitti:
Ostin jokereiden ja mulle kesti ainakin viikon
Vierailija kirjoitti:
Tommyn icip eiliseltä, ajattelin et täälläkin joku vois haluta nähdä:
Kiitos tästä linkistä!
Ihana Tommy 🧡 ja ihana yleisö Tallinnassa! Hieno esitys. Tommy ottaa upeasti yleisön ja yleisö hänet. Tommy esiintyy ja pukeutuu rennosti. On jo hyvin kokenut artisti. Tommylläkin on vahva ääni. Tanssijan taustakin näkyy lavalla. Letit vaan liehuivat. Toisessa lyhyessä videoklipissä näkyy mielikuvitukselliset jalkineensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perfect!
Yes! Go for it!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon töissä ja luen tylsistyneenä Ylen nettisivuja. Vastaan tuli tällainen lause artikkelissa, jossa muistellaan Irwinin uraa ja on sellainen tietovisa. Teksti oli tietovisa-osiossa.
Vexi muistelee kaksikon tapaamista (3- ja 4-vuotiaina):
"Veikko eli Vexi Salmi muisteli ensitapaamista Punainen lanka -ohjelmassa: "Kotipihasta kadulle astuminen oli kiellettyä mutta kun sen tein, näin että toisella pihalla oli samankokoinen olio. Vedin suoraan kunnon pläsiin ja poika juoksi omaan pihaansa äitiä huutaen."
Pojat olivat erottamaton kaksikko. "Se oli melkein rakkaussuhde. Olin hyvin mustasukkainen jos joku yritti tunkea väliimme.""
Wow
Mulla tulee Bn ulkoisesta olemuksesta (aina niin rento) mieleen Irwin.
😳
Ainakin pari päivä kotona jo.