Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Miksi täältä poistetaan asiallisia kommentteja?
Eilen poistui linkki ylen haastatteluun, samoin linkki johonkin KB hassutteluvideoon. 😂 Ne oli täysin asiallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako tätä jaettua fanisivustoille, pystyykö ulkomaalaiset näkemään?
En expertti näissäMä lähetin ton linkin managerille 😁
Ystävämme Gregor. Laitoitko sieltä instan etusivun viestikohdasta. Kävin taas katsomassa muuten sen haastattelun, jossa K kertoo tapahtumien kulun hänen ja B: n tutustumisessa. Ulkomaan ihmisten (?) kommenteissa runsaasti, että tyyppi kuulostaa ihan rakastuneelta🙂ootte varmaan itsekin lukeneet ne. Toiveajattelua harrastetaan kaikkialla.
Näköjään Jere on homo, koska pitää puolustella 24/7 ettei olisi :p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa, Jere ei ainakaan ole homo.
Kaikki me ollaan homoja. Tämä on fakta.
Ooooohhhhhh!!!!!!! Alkoko klitta kihelmöidä? Kuka pusuttelee kohta ketä? Manageri? Uuuuuu.....
Pitäisikö sen kihelmöidä? Ei mulla vaan. Mulla kyllä kutisee kädet, onkohan klitta kasvanut väärään paikkaan?
T. aseksuaali
Vierailija kirjoitti:
Sun kaltaset pitäs vetää kölin alta :D
Vierailija kirjoitti:
Jere on varmasti hetero, mutta ne jotka jatkuvasti toitottavat sitä täällä sitä vastoin taas hmmm. He taitavat vähän etsiä itseään ja pelätä omia tuntemuksiaan. Jos näin ei olisi, niin eivät he niin vahvasti reagoisi JK fanfiktioniin.
Global 50 viralissa Cha Cha Cha eka, Tattoo kolmas ja Carpe diem neljäs. Miten toi on mahdollista ja Loreen putoamassa. Kohta siellä on K ykkönen ja jokerit kakkonen. Olenko ymmärtänyt jotain väärin. Ja ei kai Käärijä tuollakin vaikuta Jokereiden suosioon? Se olisi jo hupaisaa🙂
Joo sieltä instan etusivun viesti-kohdasta. Vastasi nopeasti, kiitti. Laitoin eilen tai ed päivänä, että Bojan Suomeen ja hän vastasi "working on it" 🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooooohhhhhh!!!!!!! Alkoko klitta kihelmöidä? Kuka pusuttelee kohta ketä? Manageri? Uuuuuu.....
Tässä sinulle ihan virallista faktaa asiasta, jos kerta et ole ollut koulussa oppitunneilla hereillä.https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Ihminen
Vierailija kirjoitti:
Joo sieltä instan etusivun viesti-kohdasta. Vastasi nopeasti, kiitti. Laitoin eilen tai ed päivänä, että Bojan Suomeen ja hän vastasi "working on it" 🤩
Ihan oikeesti, tää jos mikä on sairasta. Mä oon ite shippaaja mut se pitää pitää
Erossa niistä oikeista ihmisistä. Antakaa nyt hitto niiden olla rauhassa älkääkä laitrako managerille mitään linkkejä! Ootteko te sekaisin päästänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaihe homo sapiensin kehityksessä saa sinut tuntemaan näin?
Nimenomaan, shippaus ja fanfiktio on ok
- kunhan antaa tilaa fanfiktion kohteelle eikä sotke heitä tähän
- ymmärtää että kyse on mielikuvituksesta ja kaikissa tulkinnoissakin on kyse omista tunteista.
- ymmärtää että kyse on fiktiosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeesti, tää jos mikä on sairasta. Mä oon ite shippaaja mut se pitää pitää
Erossa niistä oikeista ihmisistä. Antakaa nyt hitto niiden olla rauhassa älkääkä laitrako managerille mitään linkkejä! Ootteko te sekaisin päästänne?
Minusta Käärijä voisi instassaan enemmän informoida fanejaan tästä keikasta, jotta ulkomaalaisetkin voisivat seurata sitä. Vai onko jo tehnyt niin? Siinä olen samaa mieltä, että on väärin ottaa yhteyttä Jokerien managerin, mutta todennäköisesti hän on tottunut innokkaisiin faneihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere on varmasti hetero, mutta ne jotka jatkuvasti toitottavat sitä täällä sitä vastoin taas hmmm. He taitavat vähän etsiä itseään ja pelätä omia tuntemuksiaan. Jos näin ei olisi, niin eivät he niin vahvasti reagoisi JK fanfiktioniin.
Mua lähinnä oudoksuttaa ja ällöttää tää shippaus kulttuuri syvältä.
Jos mä oisin julkkis (oon heteronainen) niin kuvottasi huolella, että musta kehiteltäs jotain punastelupusuttelupimpinnuolufantasioita viikosta toiseen. Jos oon jossain kilpatapahtumassa harrastanu sosiaalista toimintaa.
Ihan fictiona ja läpällä you know.
Ihanniinkuin ihmiset ei kehittelisi vaikka mitä mielessään vaikka eivät sitä mihinkään kirjoittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua lähinnä oudoksuttaa ja ällöttää tää shippaus kulttuuri syvältä.
Jos mä oisin julkkis (oon heteronainen) niin kuvottasi huolella, että musta kehiteltäs jotain punastelupusuttelupimpinnuolufantasioita viikosta toiseen. Jos oon jossain kilpatapahtumassa harrastanu sosiaalista toimintaa.
Ihan fictiona ja läpällä you know.
Ainoa joka tuollaisia alapääjuttuja täällä kirjoittelee olet sinä ja muut trollit. En ole ainuttakaan tuollaista kommenttia nähnyt täällä fanfiktion kirjoittajilta. Sen lisäksi sinun kannattaisi lopettaa itsesi vertaaminen Käärijään. Et ole millään tavoin verrannollinen häneen. Jos sinä et tykkää jostakin asiasta, niin se ei tarkoita että Käärijä ei tykkäisi.
Vierailija kirjoitti:
Global 50 viralissa Cha Cha Cha eka, Tattoo kolmas ja Carpe diem neljäs. Miten toi on mahdollista ja Loreen putoamassa. Kohta siellä on K ykkönen ja jokerit kakkonen. Olenko ymmärtänyt jotain väärin. Ja ei kai Käärijä tuollakin vaikuta Jokereiden suosioon? Se olisi jo hupaisaa🙂
K&B on ilmiö jo ulkomaille, ihmiset rakastaa heidän bromanssia. Käärijän kautta ehkä huomanneet Joker outin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sairasta siinä on, jos toivoo Bojanin managerilta, että Bojan tulee Suomeen?
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K&B on ilmiö jo ulkomaille, ihmiset rakastaa heidän bromanssia. Käärijän kautta ehkä huomanneet Joker outin.
Gregor varmaan mielissään. Voihan olla, että ihmiset oikeesti tykkää, mutta huomasivat heidät bromancen kautta. Paljosta saavat Käärijää kiittää. Eikös niistä hylkeistäkin ollut juttu jossain merkittävässä paikassa, en nyt muista missä, kun näitä käänteitä on niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erossa niistä oikeista ihmisistä. Antakaa nyt hitto niiden olla rauhassa älkääkä laitrako managerille mitään linkkejä! Ootteko te sekaisin päästänne?Mitä sairasta siinä on, jos toivoo Bojanin managerilta, että Bojan tulee Suomeen?
eri
Ohis. Kyseinen kommentoija on siinä oikeassa, että oikeat ihmiset pitäisi jättää rauhaan. Nyt on kuitenkin kyseessä manageri, joka järjestelee asioita, joten hänelle voi varmasti lähettää asiallisen viestin konsertteihin ym. liittyen. Asia on sitten eri, jos ruvetaan oikeasti häiriköimään toista tai lähettämään ilkeitä viestejä. Näin tuskin on kuitenkaan tässä tapauksessa tehty.😊
Mun mielestä Cha Cha Cha kertoo juuri tuosta, ja Käärijä kannustaa kaikkia tekemään mitä haluaa, eikä pidä ajatella mitä muut ajattelee.