Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
881/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manageri esitteli stooreissa jokereiden fanipohjaa. Suomi siellä toisena heti Slovenian jälkeen. Eipä kyllä mitään epäilystä siitä, mistä tuo johtuu. Stooreissa myös pätkä jokereiden festivaaliviikonlopusta. Kyllä tuo Bojan on melko hallitseva persoona, ihan erilainen kuin K:n kanssa.

Suomessa on niin pienet piirit ja yleisö, ettei Jokereiden ainakaan rahan perässä kannata tulla tänne. Tienaavat varmasti enemmän omassa kotimaassaan. Jos he oikeasti haluavat täällä yleisöä, niin fiksuinta olisi heittää keikka Käärijän kanssa.

Siis...Suomessa on puolet enemmän asukkaita kuin Sloveniassa. Vantaalla saman verran asukkaita kuin pääkaupunki Ljublijanassa ja Helsingissä melkein kolme kertaa enemmän kuin niiden pääkaupungissa.

Vierailija
882/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän Jerestä tai sen vanhemmista tuntuisi lukea tätä julkista ketjua

Tulisivat hyvälle mielelle, koska niin moni arvostaa ja ihailee Käärijää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana video molempien matkasta 💕

Vierailija
884/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan, Borjan.... Borjan on ainakin joku varvasmalli fetissisivuilla. Onko sama varvas-nainen?

Vierailija
885/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manageri esitteli stooreissa jokereiden fanipohjaa. Suomi siellä toisena heti Slovenian jälkeen. Eipä kyllä mitään epäilystä siitä, mistä tuo johtuu. Stooreissa myös pätkä jokereiden festivaaliviikonlopusta. Kyllä tuo Bojan on melko hallitseva persoona, ihan erilainen kuin K:n kanssa.

Suomessa on niin pienet piirit ja yleisö, ettei Jokereiden ainakaan rahan perässä kannata tulla tänne. Tienaavat varmasti enemmän omassa kotimaassaan. Jos he oikeasti haluavat täällä yleisöä, niin fiksuinta olisi heittää keikka Käärijän kanssa.

Siis...Suomessa on puolet enemmän asukkaita kuin Sloveniassa. Vantaalla saman verran asukkaita kuin pääkaupunki Ljublijanassa ja Helsingissä melkein kolme kertaa enemmän kuin niiden pääkaupungissa.

Väkimäärä on huono mittari tässä asiassa, kun puhutaan kahdesta näin pienestä maasta. Hintataso, tavaroiden roudaaminen, suosio (saako yleisöä paikalle) jne. vaikuttaa paljon.

Vierailija
886/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan jaksa enää taistella näiden vänkääjien ja ilonpilaajien kanssa. Kiitos kaikille niille jotka jakoi hauskoja somebongauksia ja managerin tempauksia ja spekuloi niitä hyvässä hengessä. Toivotaan että tarina jatkuu jollain lailla. Ankeuttajat, te voititte, onneksi olkoon. Olkoon maailma taas harmaa eikä vihreä ja pinkki.

T aika monta viestiä tähän ja UMK ketjuun kirjoittanut

Täältä lähti aika moni eilen ja edellispäivänä pois ankeuttajan takia. KB faniryhmiä löytyy netistä kymmeniä, kannataa siirtyä joihinkin niistä. Jopa ulkomailta löytyy niitä.

Minua ei ainakaan kiinnosta jakaa ajatuksiani aiheesta englanniksi. Lisäksi minä ainakin mietin heidän romanssinsa mahdollisuutta omissa toiveissani kuitenkin ihan reaalimaailmassa. Eli tarkoitan, etten usko että sellaista nyt "ihan varmasti" kulman takana, mutta ei tämä mulle ole mitään fiktiota. Vaan ihan reaalimaailmaa :)

Minuakin kiinnostaa tosielämän tapahtumat ja aina välillä tapahtuu jotain outoa, kuten tuo Hesarin haastattelu, joka pistää miettimään, mitä tosielämässä heidän välillään on. Minusta olisi upeaa, jos osoittautuikin, että oikeasti ovat edelleen toisilleen tärkeitä, oli se suhde sitten mitä lajia tahansa. Olisi kiva, jos jotkut vielä jaksaisivat täällä kirjoittaa ja jättää kiusaajat huomiotta. Varmaan tänne voisi tulla uusia kirjoittajia lähteneiden tilalle ja aina välillä voisi palauttaa ketjussa mieliin, että trolleja ei huomioida. Oon muuten menossa Käärijän keikalle tänään. Jännittää, kun en ole keikkatyyppisissä tilaisuuksissa ollut vuosikausiin, toivottavasti tuolla pääsee sisälle ilman, että kukaan toimittaja lykkää mikrofonia naaman eteen.

Voisitko linkata tänne sen Hesarin haastattelun? Itseltä mennyt ohi...

Hesarin instagramin Reelseissä on nyt, vai onko siinä enää niitä haastattelijan osuuksia? Mutta Käärijän on 💖

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaarija-vierailee-keskiviikkona-huo…

Kohdasta noin 5:30 muistaakseni Bojanista. Varoitan, että en oikein osaa näitä linkkien tuonteja. Sitten oliko se myös MTV:n kun häneltä kysytään jotenkin siihen tapaan, että mikä oli tärkeintä hänelle viisuissa ja vastaa, että Bojan. Löytääkö joku sen.

Mua vähän hämmentää se, että vastasi noin suoraan Bojan. Kun oli takana pari viikkoa ties mitä uusia kokemuksia. Ei edes hämäykseksi lisännyt myös jonkun toisen nimeä mukaan.

Vierailija
887/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Käärijä sanokin sillä yhdellä bussivideolla, jossa sanoo Bojanille "You are my boyfriend" ja we have same hotel room, että hän on myös kuin Jim Carrey? Mielestäni sanoo. Jollain videolla se oli käännetty "Team Käärijä". Toki Bojan oli sitäkin :)

Ja siis Bojan näyttää Jim Carreylta minustakin. 

Onko se Käärijän Joker Outin managerin keksimä nimi? Tuleekohan se siitä, että kun on BojaN, niin on KäärijäN... 💙💚💛🧡

Vierailija
888/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarkoitus olla ankeuttaja, mutta kyllähän nuo pervoiluviestit tyyliin "mitähän sitten on tapahtunut, kun kamerat on sammuneet" ovat asiattomia. Nämä kirjoittajat ilmaisivat selkeästi ajatelleensä näiden henkilöiden käyvänsä kuumana toisiinsa tosi elämässä.

No kyllähän se joitain kysymyksiä herättää, jos toinen ei kykene seuraavana aamuna kotiinpaluulennolleen. Se taitaa kyllä olla hänellä tapana erilaisista syistä. 🙂

Ja Käärijän/Jeren takiahan Bojan bileisiin jäi melko varmasti.

Vierailija
889/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailij9a kirjoitti:

Ei ole tarkoitus olla ankeuttaja, mutta kyllähän nuo pervoiluviestit tyyliin "mitähän sitten on tapahtunut, kun kamerat on sammuneet" ovat asiattomia. Nämä kirjoittajat ilmaisivat selkeästi ajatelleensä näiden henkilöiden käyvänsä kuumana toisiinsa tosi elämässä.

No kyllähän se joitain kysymyksiä herättää, jos toinen ei kykene seuraavana aamuna kotiinpaluulennolleen. Se taitaa kyllä olla hänellä tapana erilaisista syistä. 🙂

Niin perinteisellä kunnon ryyppäyksellä suuren juhlan kunniaksi ei varmasti ole osuutta asiaan. Kyllä sen täytyy yön läpi punastelua ja pusuttelua ja homoilua olla, vastaa Camilla-Irmelin niihin "joihinkin kysymyksiin"

Ei sitten kuitenkaan ryypännyt ja juhlinut oman porukkansa kanssa. Sinä sen keksit, mitä saattoi tapahtua.,🙂

Vierailija
890/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa, Jere ei ainakaan ole homo.

Vierailija
891/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki! Voitte luoda oman ketjunne nimeltä "Käärijä ja Bojan fiilistelyketju". Siellä voitte jakaa ja keskustella innostuneesti kaikista julkaisuista ja muista aiheisiin liittyvistä asioista. On hienoa, että olette motivoituneita fiilistelemään ja jakamaan innostustanne musiikin ja muiden julkaisujen parissa. Nauttikaa fiilistelystä!

Vierailija
892/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan jaksa enää taistella näiden vänkääjien ja ilonpilaajien kanssa. Kiitos kaikille niille jotka jakoi hauskoja somebongauksia ja managerin tempauksia ja spekuloi niitä hyvässä hengessä. Toivotaan että tarina jatkuu jollain lailla. Ankeuttajat, te voititte, onneksi olkoon. Olkoon maailma taas harmaa eikä vihreä ja pinkki.

Täältä lähti aika moni eilen ja edellispäivänä pois ankeuttajan takia. KB faniryhmiä löytyy netistä kymmeniä, kannataa siirtyä joihinkin niistä. Jopa ulkomailta löytyy niitä.

Minua ei ainakaan kiinnosta jakaa ajatuksiani aiheesta englanniksi. Lisäksi minä ainakin mietin heidän romanssinsa mahdollisuutta omissa toiveissani kuitenkin ihan reaalimaailmassa. Eli tarkoitan, etten usko että sellaista nyt "ihan varmasti" kulman takana, mutta ei tämä mulle ole mitään fiktiota. Vaan ihan reaalimaailmaa :)

Minuakin kiinnostaa tosielämän tapahtumat ja aina välillä tapahtuu jotain outoa, kuten tuo Hesarin haastattelu, joka pistää miettimään, mitä tosielämässä heidän välillään on. Minusta olisi upeaa, jos osoittautuikin, että oikeasti ovat edelleen toisilleen tärkeitä, oli se suhde sitten mitä lajia tahansa. Olisi kiva, jos jotkut vielä jaksaisivat täällä kirjoittaa ja jättää kiusaajat huomiotta. Varmaan tänne voisi tulla uusia kirjoittajia lähteneiden tilalle ja aina välillä voisi palauttaa ketjussa mieliin, että trolleja ei huomioida. Oon muuten menossa Käärijän keikalle tänään. Jännittää, kun en ole keikkatyyppisissä tilaisuuksissa ollut vuosikausiin, toivottavasti tuolla pääsee sisälle ilman, että kukaan toimittaja lykkää mikrofonia naaman eteen.

Hesarin instagramin Reelseissä on nyt, vai onko siinä enää niitä haastattelijan osuuksia? Mutta Käärijän on 💖

Kohdasta noin 5:30 muistaakseni Bojanista. Varoitan, että en oikein osaa näitä linkkien tuonteja. Sitten oliko se myös MTV:n kun häneltä kysytään jotenkin siihen tapaan, että mikä oli tärkeintä hänelle viisuissa ja vastaa, että Bojan. Löytääkö joku sen.

Mua vähän hämmentää se, että vastasi noin suoraan Bojan. Kun oli takana pari viikkoa ties mitä uusia kokemuksia. Ei edes hämäykseksi lisännyt myös jonkun toisen nimeä mukaan.

Puopolo kysyi vain Bojanista :) Minusta oli ihanaa, että puhui vain Bojanista. Miksi ja ketä olisi pitänyt hämätä? Ihan vaan retorisena kysymyksenä :)

Vierailija
893/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joker Outin eilinen festarikeikka katsottavissa YouTubessa. Alkaa 1:04 kohdalla. Alussa ääniongelmia. Koska ollaan fiilistelyketjussa niin ystävällisesti huomautan että Bojan on pukeutunut sinivalkoiseen asuun 🙂

https://www.youtube.com/live/OBEHfj7ZRbg?feature=share

Olikohan ajatuksella laittanut Suomen värit 😏🥰

Vierailija
894/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puopolo kysyi vain Bojanista :) Minusta oli ihanaa, että puhui vain Bojanista. Miksi ja ketä olisi pitänyt hämätä? Ihan vaan retorisena kysymyksenä :)

Tarkoitin sitä videota, jossa ei oleteta mitään valmiiksi, vaan kysytään vain, mikä oli parasta viisuissa. Siinä vastaa Bojan. Niin, olet oikeassa, ei mitään syytä yrittää hämätä. Ja ihan vaan ihmettelin, että Bojan oli noin ylitse kaiken muun.

Vierailija
895/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei huiput kanssakeskustelijat! Harmi, kun täällä keskustelu on mitä on, tää on ollut niin paljon iloa tuovaa heitellä näitä yhdessä! mitä aattelette mennäänkö esim discordiin jatkamaan fiilistelyä ja luodaan sinne oma keskustelu (tai tehdäänkö suomi24 fanfiction osion alle ketju ja jatketaan tätä keskustelua siellä)? Sit se ois ainaki oikean otsikon alla ettei herätä tunteita. Mulle ei oo väliä minkä alla/missä tää keskustelu on, ja uskon, että ne jotka tässä aaltopituudella mukana, niin ymmärtää tän. Tällaiselle on selvästi tarvetta kun parissa päivässä täälläkin +900 viestiä + sitä edeltävät viestit!

En oo itse käyttäny discordia, mut eilen liittyneenä enkkukäärijä kanavalle vaikuttais, (vaati rekisteröitymisen ja näkyy vain nimimerkki) että vois toimia, jos niitä joilla tän fiilistely ja huvikseen pohdinta nappaa! On ollut niin hauskaa jakaa teidän kans viihteeks pohdintoja! kaikki käy, ois vaan mahtavaa, että tää yhteisfiilistely jatkuis, tässä keskustelussa ja/tai muualla!

Ja tuosta enkun kielisestä K-kanavasta ja muista vastaavista, lähinnä Käärijäsisältöä eikä niinkään molempia ja se oli tosi paljon yleisempää. toimiva alusta kyllä varmasti jos joku osaa luoda sinne. Haluisin nimenomaan suomeksi (ja myös suomalaisten/suomalaiseen kulttuuri taustalla tyyppien kans) höpöttää näitä. ja ennen kaikkea, B/K shippaus, fanifiktio, millä kukanenkin haluaa kutsua sitä.

Tuli vain mieleen, että oisko jollain lailla suljetul/kai vaatii rekisteröitymisen mut nimimerkin takana ja sit mahdollisuus moderointiin alustal vielä kivempaa, sujuvampaa ja helpommin höpöttää näitä? Jos ymmärrätte mitä meinaan<3

Vierailija
896/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Käärijä sanokin sillä yhdellä bussivideolla, jossa sanoo Bojanille "You are my boyfriend" ja we have same hotel room, että hän on myös kuin Jim Carrey? Mielestäni sanoo. Jollain videolla se oli käännetty "Team Käärijä". Toki Bojan oli sitäkin :)

Ja siis Bojan näyttää Jim Carreylta minustakin. 

Onko se Käärijän Joker Outin managerin keksimä nimi? Tuleekohan se siitä, että kun on BojaN, niin on KäärijäN... 💙💚💛🧡

Joo kärtsä sanoi also Jim Carrey, mut Bojan ehkä kuuli sen et Jim Kärijä tms.🤭

Vierailija
897/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joker Outin eilinen festarikeikka katsottavissa YouTubessa. Alkaa 1:04 kohdalla. Alussa ääniongelmia. Koska ollaan fiilistelyketjussa niin ystävällisesti huomautan että Bojan on pukeutunut sinivalkoiseen asuun 🙂

https://www.youtube.com/live/OBEHfj7ZRbg?feature=share

Olikohan ajatuksella laittanut Suomen värit 😏🥰

Se olisikin somaa🙂mutta onhan noita sinivalkoisia lippuja muillakin. Suomen väri on nykyään vihreä.

Vierailija
898/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama huomio näin aamutuimaan. Mua vähän ihmetyttää kommentit, että B roikkuu K:n siivellä tai että manageri yrittää hyöty tilanteesta. Tai että jos Jokerit onnistui samaan keikan Irlannista niin se ois jotenkin pois K:lta.

Moni asia voi olla totta yhtä aikaa (two things are true). Vetävätkö K ja B toisia puoleensa (kyllä) & onko siistiä, että se tyyppi kenestä B sattuu pitämään on suuressa suosiossa ja Jokerit hyötyy (kyllä). Onko manageri luonteeltaan huumoriveikkoja (kyllä) & onko hänen työnsä saada Jokereille näkyvyyttä (kyllä). Haluaisivatko Jokerit tulla Suomeen (kyllä) & haluavatko he maailman maineeseen (kyllä). Ei siis pliis etsitä kaikesta huonoja puolia vaan nähdään asiat monelta kantilta.

En myöskään osaa edelleenkään nähdä, miten keskustelupalstoilla tapahtuva shippaus olisi häirintää. Jos joku kirjoittaisi minusta tai miehestäni tälläistä se olisi ok. Jos kukaan ei väitä mitään todeksi, niin haaveiluhan on ihanaa.

Noniin olen puhunut. Jatkossa lupaan kirjoittaa vaan ketjun aiheesta. Ihanaa lauantaita kaikille 😘

Tämä! Tätä olen itsekin miettinyt monesti tästä ja ihan yleisesti muistakin asioista elämässä, että monessa asiassa voi olla monta puolta yhtä aikaa (sen sijaan että ois vaan mustavalkosesti yks asia totta, niin voi olla monta "tottaa" yhtäaikaa)

Kiitos kun kirjoitit tän!

Vierailija
899/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei huiput kanssakeskustelijat! Harmi, kun täällä keskustelu on mitä on, tää on ollut niin paljon iloa tuovaa heitellä näitä yhdessä! mitä aattelette mennäänkö esim discordiin jatkamaan fiilistelyä ja luodaan sinne oma keskustelu (tai tehdäänkö suomi24 fanfiction osion alle ketju ja jatketaan tätä keskustelua siellä)? Sit se ois ainaki oikean otsikon alla ettei herätä tunteita. Mulle ei oo väliä minkä alla/missä tää keskustelu on, ja uskon, että ne jotka tässä aaltopituudella mukana, niin ymmärtää tän. Tällaiselle on selvästi tarvetta kun parissa päivässä täälläkin +900 viestiä + sitä edeltävät viestit!

En oo itse käyttäny discordia, mut eilen liittyneenä enkkukäärijä kanavalle vaikuttais, (vaati rekisteröitymisen ja näkyy vain nimimerkki) että vois toimia, jos niitä joilla tän fiilistely ja huvikseen pohdinta nappaa! On ollut niin hauskaa jakaa teidän kans viihteeks pohdintoja! kaikki käy, ois vaan mahtavaa, että tää yhteisfiilistely jatkuis, tässä keskustelussa ja/tai muualla!

Ja tuosta enkun kielisestä K-kanavasta ja muista vastaavista, lähinnä Käärijäsisältöä eikä niinkään molempia ja se oli tosi paljon yleisempää. toimiva alusta kyllä varmasti jos joku osaa luoda sinne. Haluisin nimenomaan suomeksi (ja myös suomalaisten/suomalaiseen kulttuuri taustalla tyyppien kans) höpöttää näitä. ja ennen kaikkea, B/K shippaus, fanifiktio, millä kukanenkin haluaa kutsua sitä.

Tuli vain mieleen, että oisko jollain lailla suljetul/kai vaatii rekisteröitymisen mut nimimerkin takana ja sit mahdollisuus moderointiin alustal vielä kivempaa, sujuvampaa ja helpommin höpöttää näitä? Jos ymmärrätte mitä meinaan<3

Discordiin, anyone? Tai muualle jatkamaan. Olisi kyllä hauskaa jatkaa tätä teidän kanssa fiiliksen säilyessä yllä! Täällä tai missä vaan, kunhan jatketaan tätä!

Vierailija
900/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liputan tälle.

Ketju on lukittu.