Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
941/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään Jere on homo, koska pitää puolustella 24/7 ettei olisi :p

Jere on varmasti hetero, mutta ne jotka jatkuvasti toitottavat sitä täällä sitä vastoin taas hmmm. He taitavat vähän etsiä itseään ja pelätä omia tuntemuksiaan. Jos näin ei olisi, niin eivät he niin vahvasti reagoisi JK fanfiktioniin.

Mua lähinnä oudoksuttaa ja ällöttää tää shippaus kulttuuri syvältä.

Jos mä oisin julkkis (oon heteronainen) niin kuvottasi huolella, että musta kehiteltäs jotain punastelupusuttelupimpinnuolufantasioita viikosta toiseen. Jos oon jossain kilpatapahtumassa harrastanu sosiaalista toimintaa.

Ihan fictiona ja läpällä you know.

Ainoa joka tuollaisia alapääjuttuja täällä kirjoittelee olet sinä ja muut trollit. En ole ainuttakaan tuollaista kommenttia nähnyt täällä fanfiktion kirjoittajilta. Sen lisäksi sinun kannattaisi lopettaa itsesi vertaaminen Käärijään. Et ole millään tavoin verrannollinen häneen. Jos sinä et tykkää jostakin asiasta, niin se ei tarkoita että Käärijä ei tykkäisi.

Ihan tarpeeksi täällä on näitä "ja mitä ikinä sitten hotellihuoneessaan tekivätkään" - fantasioita. Onneksi teille on olemassa omat underground seuranne siellä kirjautumisten takana.

Vierailija
942/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gregor ja Joker Outin basisti ja rumpali ovat postanneet instastorissaan linkin Käärijän konsertin livestreamauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sieltä instan etusivun viesti-kohdasta. Vastasi nopeasti, kiitti. Laitoin eilen tai ed päivänä, että Bojan Suomeen ja hän vastasi "working on it" 🤩

Jännä että vastasi nopeasti. Toisaalta hän on aikaansaava mies.

Vierailija
944/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gregor ja Joker Outin basisti ja rumpali ovat postanneet instastorissaan linkin Käärijän konsertin livestreamauksesta.

Slovenian ja Suomen ystävyys-, yhteistyö- ja avunantosopimus jatkuu.

Vierailija
945/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokerit ja manageri mainostaa käärijän keikkaa. Miksi käärijä ei itse tajua sitä tehdä??

Vierailija
946/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Slovenian ja Suomen ystävyys-, yhteistyö- ja avunantosopimus jatkuu.

Kyllä. Ja samalla saivat heille itselleen hyvää kontenttia, kun postauksessa oli kuva Käärijästä Jokerien basistin ja rumpalin kanssa.

Vierailija
947/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokerit ja manageri mainostaa käärijän keikkaa. Miksi käärijä ei itse tajua sitä tehdä??

Jos sen instagram on vaikka jumissa. Jos on sallinut viestipyynnöt niin voi muutama viesti tulla

Vierailija
948/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere on varmasti hetero, mutta ne jotka jatkuvasti toitottavat sitä täällä sitä vastoin taas hmmm. He taitavat vähän etsiä itseään ja pelätä omia tuntemuksiaan. Jos näin ei olisi, niin eivät he niin vahvasti reagoisi JK fanfiktioniin.

Jos mä oisin julkkis (oon heteronainen) niin kuvottasi huolella, että musta kehiteltäs jotain punastelupusuttelupimpinnuolufantasioita viikosta toiseen. Jos oon jossain kilpatapahtumassa harrastanu sosiaalista toimintaa.

Ainoa joka tuollaisia alapääjuttuja täällä kirjoittelee olet sinä ja muut trollit. En ole ainuttakaan tuollaista kommenttia nähnyt täällä fanfiktion kirjoittajilta. Sen lisäksi sinun kannattaisi lopettaa itsesi vertaaminen Käärijään. Et ole millään tavoin verrannollinen häneen. Jos sinä et tykkää jostakin asiasta, niin se ei tarkoita että Käärijä ei tykkäisi.

Eikö teidän pitänyt häipyä tältä palstalta?

Vierailija
949/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora linkki Käärijän livekeikan striimiin:

https://areena.yle.fi/1-65740787

Vierailija
950/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kaltaset pitäs vetää kölin alta :D

Suosittelen hölläämään. Sulla on turhan vaikea elämä tuollaisena tiukkapipona.

Vierailija
951/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan ehdi, mutta kannattaisi kyllä.

Vierailija
952/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan ehdi, mutta kannattaisi kyllä.

Veikkaan joo että keikkajärjestelyissä on riittänyt puuhaa. Mut eiks siel ollu joku lämppäri, että ehkä ehtii sen aikana

Vierailija
953/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö näitä seurata instassa, että näkee storyt? 

Vierailija
954/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä suomalaiset tuolla tekee kun sen voi katsoa yle2 kanavalta?

Vierailija
955/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö näitä seurata instassa, että näkee storyt? 

Ei. Mut sun pitää olla ig:ssä.

Vierailija
956/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää on tuhat kertaa vähäisempää loukkaavudeeltaan kun vaikka mentäisiin lukemaan Ylilaudalla kirjoitettuja seksuaalissävytteisiä juttuja naisista. Näin se vain on.

Asiallisuuden voi pitää tässäkin. Tosin trollit on tässä ketjussa vieneet alapääjutut omalle tasolleen

Vierailija
957/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, napataan talteen. Ankeuttaja poistaa näitä linkkejä joka ketjusta. Käärijän keikankin katsominen on varmaan syntiä sen mielestä.😂

Vierailija
958/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on paljon, jotka eivät asu Suomessa 🙂 Lisäksi tuota linkkiä voi jakaa ulkomaalaisille, jos joku sitä kaipaa.

Vierailija
959/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö tiedät mistä hän tykkää? Sinä kirjoittelet jotain yläasteikäisen tasolla olevia punastelu-, fiilistely-, lässyn lää håmåromantiikkavihjailuja ja kuvittelet, ettei ne ole loukkaavia? Häiriintyneellä tavalla tyydyttelet omia seks*uaalisia fantasioitasi toisen ihmisen kustannuksella.

Käärijä kyllä itse sanoi, että bojan on sen poikkiss... Ei pidä heittää pyromaaneille tikkuja.

Vierailija
960/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on paljon, jotka eivät asu Suomessa 🙂 Lisäksi tuota linkkiä voi jakaa ulkomaalaisille, jos joku sitä kaipaa.

Ok jos näin, mut toivottavasti suomessa asuvat ei kuormita tuota.

Ketju on lukittu.