Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
91781/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää tosta Tommy tyypistä yhtään, sori. Jotenkin sen kanssa Kärtsäri on musta vajonnu mauottamaksi sketsi hahmoksi. Ainahan se on ollu vähän "vitsihahmo" mutta nyt on selkeästi taso laskenu ainaki mun mielestä.

Yksi sana selittää tän: queerbaiting. Mikä on vähän erikoista näinä herkkänahkasuuden aikoina että K osalta tämä sallitaan vaikka heppu on umpihetero.

Queer baiting -jankkaajille: https://capitalcurrent.ca/queerbait/

asiasta on keskusteltu paljon, ja tuollaiset syytökset lähinnä satuttavat lgbt-yhteisöä

Täytyy olla kyllä aika sinisilmäne jos ei tajua mite paljo Kärtsä hyötyy tästä Bojanin, Tommyn ja kenen ikinä kanssa harrastamasta leikki flirtistä. Ei sille oikeasti ole mitään kenenkään noiden kanssa, kunhan tekee bisnestä ja hyötyy tästä itse. Mikä on musta ihan ok, mikä vaan tuo rahaa pankkiin niin miksipä ei.

Jos raha olisi K:n motiivi, olisi hänen ollut paljon helpompi jatkaa viisuimagollaan lapsiystävällisenä artistina. K on menettänyt paljon seuraajia tämän musiikkivideon promon aikana, koska homous ei vieläkään ole laajalti niin hyväksyttävää kuin tumblr antaa ymmärtää. Tämä projekti on taiteellinen ja ohjaa K:n tulevaa artistilinjaa. Hän rikkoo rajoja ja tekee jotain mitä Suomen räp-skenessä ei ole aiemmin tehty. En ymmärrä näitä jotka ajattelevat homoerotiikan olevan jokin kultakaivos

Kiitos hyvästä kiteytyksestä. Viimeisenkin epäilevän Tuomaan olisi syytä lukea kommenttisi ajatuksen kanssa.

Vierailija
91782/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tossa videossa oikein siis tapahtuu, missä Bojanilla toi avoin takki ja sen alla jotain (mitä?), en saanut vastattua tohon kommenttiin, mihin toi video on linkattu.

Olisko musiikkivideon kuvauksista otettu, he katsoo monitorista miltä joku kohtaus näyttää. B ihan selvästi kyllä on tietoinen että kuvataan (puree huulta ja avaa suutaan yms) ja "esiintyy" kameralle kun muut on luonnollisempia. Mä en oikein välitä tuosta lookista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91783/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä paljon crazy catladyja tai saulin sunflowereita. Teidän gay fictionit kuulostaa ihan samalta

Vierailija
91784/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teiän näkemys Jerestä on kyllä pirun romantisoitu. Tyyppihän on iteki sanonu että on pyörittäny montaa naista samaan aikaan ja on ollu sinkkuna vain pari kk koko elämänsä aikana. Taitaa olla melkonen häntäheikki. ;)

Samaa verta ja lihaa, kun me kaikki muutkin. Juurihan se sanoi keikalla, ettei mikään muu erota sitä meistä, kuin se, että sattuu seisomaan lavalla. Jerekin on ihminen.

Vierailija
91785/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teiän näkemys Jerestä on kyllä pirun romantisoitu. Tyyppihän on iteki sanonu että on pyörittäny montaa naista samaan aikaan ja on ollu sinkkuna vain pari kk koko elämänsä aikana. Taitaa olla melkonen häntäheikki. ;)

Joo vaipoissa jo iskenyt ekan mimmin. Kyllä.

Vierailija
91786/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää video tekee mut hulluksi 🥵

https://twitter.com/hiiiiilaura/status/1701669424502079721?t=cHmwEK2e9W…

Haha yeah me too! First I thought they are approaching the camera for some close-up shots and that's why he's making these faces.

Then I realize, oh, they are watching a screen (of their own photos)! Hahaha! :)

Now I'm just waiting for edits to come out. Edits that will make it seem like he's watching K frolic around the beach or showering or smth.

Vierailija
91787/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintyykö k JO:n yhdelläkään suomen keikalla?

Vierailija
91788/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Varmaan kaikilla.

Vierailija
91789/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa verta ja lihaa, kun me kaikki muutkin. Juurihan se sanoi keikalla, ettei mikään muu erota sitä meistä, kuin se, että sattuu seisomaan lavalla. Jerekin on ihminen.

Niinpä.. ja minä ihailen hänen taidettaan, laulujaan, huumoriaan yms. materiaali. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa hänen yksityiselämänsä. 

Vierailija
91790/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti on vedot käynnissä. Tällä hetkellä varmaan vahvin teoria on, että vähintäänkin Tavastian keikoilla. Turku ja Tampere on mukava lisä ja aika todennäköisiä myös. Se, että lähtisi Norjaan ja Ruotsiin seuralaiseksi olisi jo aika villi kortti.

Vierailija
91791/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän juu et K puhuu todellisuudessa paljon parempaa enkkua mitä noissa Uuno -videoissa, mut siis joskus jopa liian huonoa ollakseen enää edes hauskaa, koska ei puheesta saa oikein mitään tolkkua.

Minä en taas ymmärrä näitä kommentteja.. K:n enkku on aina huonoa jopa parhaimmissa klipeissä. Hän tekee itselleen tyypillisiä virheitä aina. Ja ihmisten kielen tuottaminen vaihtelee luonnollisestikin riippuen sanastosta, jota tarvitaan, siitä onko etukäteen harjoitellut/miettinyt mitä sanoo, ja vaikka siitä kuinka hyvin on nukkunut. Hän saattaa korostaa rallienglantia koomisena lisänä joskus, mutta hänellä on aina vahva aksentti. Itse en huomaa juurikaan eroa hänen kielitaidoissaan klippien välillä, paitsi ehkä ensimmäiset viisuajan haastattelut, jolloin hän ei ollut käyttänyt englantia vuosiin. 

Haittaako vahva aksentti sinua?

Minä olen kyllä kuullut Kn puhuvan myös sujuvampa enkkua. Ehkä ne on olleet haastiksissa, joissa aksenttikaan ei ole tainnut olla erityisen vahva. Rallienglantinsa korostuu juuri komiikkavideoissaan ja myös selfie-videoissaan.

Vierailija
91792/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että Jokereiden (Deanin) kameran nimeksi meinasi tulla Jere, ei kyllä viittaa myöskään kovin suureen välien viilentymiseen.

Vierailija
91793/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva pöhinä päällä tänään palstalla 🥰 (miinus tuo yks). Peukuttakaa niin nähdään paljon on sakkia linjoilla.

Vierailija
91794/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Also, can I just say how jealous I am of these boys' ages? 😂 Clearly B went to the gym probably like 5 times since summer tour ended and already you can tell the difference! To have a body that still works like that! :)

Vierailija
91795/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kiinnostavaa tietää miten K suosio olisi kehittyny ilman mitään queerpaiting apua. Luulen että olisi suosio pysyny ihan hyvänä ilmankin mutta ei tällaisena että yhä vieläkin tää shippausketju on suosituimpien joukossa.

Vierailija
91796/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä kiinnostavaa tietää miten K suosio olisi kehittyny ilman mitään queerpaiting apua. Luulen että olisi suosio pysyny ihan hyvänä ilmankin mutta ei tällaisena että yhä vieläkin tää shippausketju on suosituimpien joukossa.

K halusi repiä todennäköisesti tän lastenartisti imagon itseltään kokonaan pois. Silläkin uhalla, et seuraajia lähtee. Ja uusia varmasti tulee. Queerbaitingia ei ole näkynyt.

Vierailija
91797/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisyysjärjestys K:n mukana ololle JO:n keikoilla/keikkapaikoilla:

1. Tampere ja Tavastia (Tampere on tourin päätöskeikka ja kaikilla ilmeisesti pari vapaapäivää sen jälkeen)

2. Tavastia (en näe vaihtoehtoa, että menisi vain toiseen näistä, vaan menee molempiin)

3. Turku, Tavastia ja Tampere

4. Turku ja Tavastia

5. Oslo ja Suomen keikat

6. Tukholma, Oslo ja Suomen keikat

7. Tukholma ja Suomen keikat

8. Ei millään keikalla

9. Turku ja/tai Tampere, mutta ei Tavastiaa

Vierailija
91798/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Also, can I just say how jealous I am of these boys' ages? 😂 Clearly B went to the gym probably like 5 times since summer tour ended and already you can tell the difference! To have a body that still works like that! :)

Yeah it shows B's been working out, looking good! Wants to be in shape for that Nordic tour 😉

Vierailija
91799/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hesan tietyissä pienissä piireissä on yhtään pyöriny niin tietäisi ettei siitä hepusta saa homoa tekemälläkää

Seksuaalisuudessa on kyllä muitakin vaihtoehtoja kuin pelkästään homo tai hetero.

Vierailija
91800/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty linkittämään TikTokista mutta käykää katsomassa uusi video Mel🌹 tililtä. Vanha ääninauha ja uusi video - toinen kuvittelee olevansa pomo (Bojan) ja toinen on todellisuudessa se pomo (Kris) 😄

Ketju on lukittu.